📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Zdaje się. Jeszcze nic nie jest pewne.
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Jest się czym chwalić, że jeździ się taką padliną. Niemiec zapewne szlochał jak sprzedawał.
Stuart20 napisał/a:
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Co Ty w ogóle pierdolisz?
a mi sie wydaje że ustawione ktoś tam bawił sie saletra z cukrem ...
pierścionki do wymiany
Wszystko z nim ok, po prostu wybrał nowego papieża
anatomopatolog napisał/a:
Co Ty w ogóle pierdolisz?
Jak czyjaś jedyna umiejętność mechaniczna to wymiana koła w samochodzie z pomocą wulkanizatora to nie rozumie o co kama ... Proszę przestudiować budowę ( silników PSA ) i udzielać komentarzy
@up a mnie sie zdaje ze rozjebalo Ci turbine,a dokladnie uszczelnienie,poczym silnik zaciagnal olej i tradycjnie sie ''rozbiegal'' w nastepstwie czego wyjebalo uszczelke pod glowica (a nie kurwa jakas uszczelke oddzielajaca blok od tuleji cylindrycznej ) potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej
Burnout paradise city
Stuart20 napisał/a:
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Widać że w aucie nawet koła sam nie zmienisz
"uszczelka między blokiem a tuleją cylindryczną" ??? co to? tam nie ma żadnej uszczelki. Uszczelka jest między głowicą a blokiem.
"Woda z chłodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ..." WTF!?
Poszła tobie UPG i płyn chłodniczy lał się do CYLINDRÓW, tam się spalał i dymiło studencie budowy silników PSA.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów