jak coś Yamaha YZF-R1 to 180 KM i prędkość maksymalna-299+ km/h
jak coś Yamaha YZF-R1 to 180 KM i prędkość maksymalna-299+ km/h
wrzuciłbym nawet filmik ale nie chcę pokazywać tablicy rejestracyjnej
aha dodam jeszcze, że wszystkie te moce silników które podałem to moc zmierzona na wale, rzeczywista moc na kole np. rn12 to jakieś 152-156 koni w zależności jaki jest stan silnika
Krówka napisał/a:
Sam jestem motocyklem i powiem że kupno R1 na pierwszy motocykl to kupić sobie trumne... Tym motocyklem jechałem raz i powiem że nie da się jechać nim wolno...
Mając skończone 19lat parę dni temu ktoś dał Ci się przejechać na R1 ? I jesteś motocyklę ?
P.S Laptop nie mój - siostry jakby co : te zadane.pl itp
O kurwa, 15 cali 4:3, co za prehistoryczny laptop
a mnie śmieszy to co za brednie wypisujesz
rn09 nie ma 180 koni tylko 152 i nie ma czegoś takiego jak doładowanie dynamiczne inaczej RAM AIR, rn01 i 04 mają 150 koni
zapomniałeś o rn12, które jako pierwsze miało RAM AIR i ma 180 koni właśnie z tym doładowaniem, moc bez tego to 172KM
rn19 ma 175 koni na postoju, a 183 z doładowaniem.
@Tasak czyli autor tematu
Żadna R1 nie ma prędkości maksymalnej na poziomie 300km/h ani 299km/h bo tyle mogą maksymalnie pokazywać liczniki w R1, ich rzeczywista prędkość to jakieś 285km/h, niestety przekłamania liczników są dość spore w prawie wszystkich motocyklach i trzeba kupić odpowiedni kalibrator żeby pokazywało prawdziwą prędkość lub posłużyć się GPS'em
@Madmann
możesz nie wiedzieć o doładowaniu dynamicznym bo występuje głównie w motocyklach taki bajerek sobie wymyślili i nie tylko w Yamaszkach jest stosowane, w R1 wprowadzone w 2004 roku czyli gdy Rossi jeździł w MotoGP dla Yamahy, w tym czasie wprowadził dla nich sporo poprawek i ten model wyszedł im rewelacyjnie jak na tamte czasy, zresztą do tej pory jest bardzo dobrym motocyklem sportowym
a ta R1 na filmiku to właśnie model rn12, jeżdżę po Wawie i znam sporo jej użytkowników ale nie spotkałem jeszcze autora tego nagrania
tak, posiadam R1 rn12 i mogę wrzucić jej zdjęcie jeśli ktoś chce dowodu, dodatkowo jestem użytkownikiem dwóch for poświęconych tylko R1 i to co za brednie piszecie aż mnie boli..
co nie zmienia faktu że ni chuja fizyki nie oszukasz, i na postoju nie bd mieć 175KM chyba że katujesz moto na full manetce, ale to już twoja sprawa
btw. ładna szlifierka , mam nadzieje że nie wjebałeś ksenonów
nie ksenonu nie ma i nie będzie, wiadomo wykres mocy idzie wraz z obrotami i tak najważniejsze dobrać w czasie jazdy tak zmianę biegów żeby korzystać z niutonometrów i mocy jedzocześnie wtedy jest dopiero jazda, w rn12 taki but zaczyna się od około 7 tys obrotów, silnik kręci się ponad 14 tys obrotów zanim odcina się włączy. Prędkość na 1 biegu max to 146km/h więc żeby przekroczyć wszędzie w Polsce dozwoloną prędkość można tak jeździć
przypał się zajebać na jedynce
blackbird969, taką to najlepiej na tor sie wbic:) u mnie kolo Szczecina na Chociwlu jest awaryjny pas dla samolotow wojskowych to chlopaki maja gdzie bic rekordy
nie ukrywam taki sportowy motocykl to jak niektórzy mówią "pussy magnet" i w sumie jest w tym duże ziarnko prawdy ;D
ale najwięcej frajdy to zebrać się ze znajomymi i po ulicy pośmigać na ile warunki pozwolą, w czasie euro lataliśmy sobie z Wawy do Pułtuska tylko żeby się przejechać bo fajny odcinek drogi jest, na miejscu coś zjeść, mecz obejrzeć i do Wawy.
A ja lubię sobie wsiąść na moto, słuchawki na uszy z muzą i po jakiś winklach szybkich pojeździć samemu. Mam pracę taką że moto jest moim środkiem transportu między klientami więc super mi się to układa.
no to masz strasznego farta z taka praca
No i jeśli chodzi o supermoto, a sporta to całkowicie inaczej się na nich jeździ także po zmianie i tak będzie to wyglądało jakbyś zaczynał od początku
Remus, całkowicie się zgadzam.
Ja osobiście jestem zdania, że R1 nadaje się na pierwszego litra jak żaden inny ze względu na to jak oddaje moc silnik i na to jak pracuje zawieszenie, każdy użytkownik innych sprzętów powie że to jeden z najlepiej prowadzących się motocykli sportowych klasy 1000cc, do tego rewelacyjne hamulce i dbać tylko o rozgrzane opony. Chociaż jeśli ktoś nigdy nie miał styczności z motocyklami to powinien kupić coś słabszego i taniego bo np. można łatwo załatwić skrzynię biegów w motocyklu, niestety zmiana biegów nie jest tak rozwiazania jak w samochodzie i przy redukcji biegu trzeba zrobić międzygaz. Polecam zatem trochę lektury o podstawach i dopiero wsiąść nawet na byle jakie moto.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów