📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
9 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
34 minuty temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
na Syberię internet nie dociera, że nie wiedzieli jak to się skończy?
Ja nie rozumiem. Czy Ci ludzie mają naprawdę taką słabą wyobraźnię? Jak oni żyją. Patrząc po autach biedy nie ma, gdzieś muszą pracować. Kto zatrudnia takich debili?
Nie znam się za bardzo, tylko raz mnie z kolegą wyciągano z zaspy, ale czy przypadkiem podczas "wyciągania z rozbiegiem", nie powinno się stosować linek elastycznych, tak żeby nie rozjebać auta?
Nie widziałem jeszcze, aby ktoś próbował coś takiego z stalową linką.
Nie widziałem jeszcze, aby ktoś próbował coś takiego z stalową linką.
jakie to piękne !
@kokos_123 napewno nie chwyta sie linka zderzaka, tylko specjalnie wkrecanej sruby
kokos_123 napisał/a:
Nie znam się za bardzo, tylko raz mnie z kolegą wyciągano z zaspy, ale czy przypadkiem podczas "wyciągania z rozbiegiem", nie powinno się stosować linek elastycznych, tak żeby nie rozjebać auta?
W ogóle nie powinno się wyciągać z "rozbiegiem" a linka elastyczna już najmniej się do tego nadaje bo jest bardzo delikatna w porównaniu do zwykłej i by się urwała dość szybko przy takich kombinacjach alpejskich.