Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
jazda rowerem na sam dowód może doprowadzić do śmierci
rowerzystów powinno się szkolić o tym, że kierowca ciężarówki ich nie widzi, szczególnie przy skręcie w prawo;
jazda rowerem na sam dowód może doprowadzić do śmierci
to sie chuj ma do prawa jazdy czy innych uprawnien. Nie myslisz? Nie jedz! Ostatnio mnie jakas pizda zaczela spychac autobusem z jezdni pokazujac ze rowerem to po chodniku. Zatrzymalem kurwiszona,poczekalismy na policje, policja zaproponowala skromne 500 zł albo zatrzymanie pani prawka: Sorry to ze jezdze w strefe platna w Warszawie rowerem to nie znaczy ze ma mnie kurwa zabic!
rowerzystów powinno się szkolić o tym, że kierowca ciężarówki ich nie widzi, szczególnie przy skręcie w prawo;
jazda rowerem na sam dowód może doprowadzić do śmierci
Rowerzystów powinno się szkolić w tym, że trzeba obserwować uważnie pojazdy. Kierowca ciężarówki wyraźnie sygnalizował ZAMIAR skrętu, czyli zrobił to, do czego właśnie kierunkowskaz służy.
Wyrazie kolega napisał że kierowca w tym wypadku NIE WIDZI czy to rowerzysty, czy to przechodnia, skutera, hulajnogi. Wg Ciebie powinien za każdym razem wychodzić z ciężarówki i robić obchód? Po drugie kierunkowskaz miał, rowerzysta nie patrzył, a jako że uczestniczy w ruchu drogowym, myślenie dotyczy też jego. Myślicie że po chuja były te wszystkie karty rowerowe i nauki znaków w pedałówie? O swoje bezpieczeństwo powinniśmy dbać przede wszystkim sami.
@nowynick
Wyrazie kolega napisał że kierowca w tym wypadku NIE WIDZI czy to rowerzysty, czy to przechodnia, skutera, hulajnogi. Wg Ciebie powinien za każdym razem wychodzić z ciężarówki i robić obchód? Po drugie kierunkowskaz miał, rowerzysta nie patrzył, a jako że uczestniczy w ruchu drogowym, myślenie dotyczy też jego. Myślicie że po chuja były te wszystkie karty rowerowe i nauki znaków w pedałówie? O swoje bezpieczeństwo powinniśmy dbać przede wszystkim sami.
Taki pojazd po prostu nie powinien być dopuszczony do ruchu, skoro jeździ się nim na ślepo. Poza tym są specjalne lusterka, które pozwalają zobaczyć co się dzieje przy boku kabiny od strony pasażera, no ale jak woli oszczędzić parę złotych to posiedzi sobie parę lat w więzieniu.
Niestety kolego, ale z tymi lusterkami aż tak różowo nie jest. starają się dać jak najwięcej, ale martwych punktów nie da się tak łatwo wyeliminować. Wyobraź sobie, ze projektanci i producenci pracują od kilkudziesięciu lat by pozbyć się tego, ale jeśli nawalisz lusterek na każdą stronę, to nagle nie zobaczysz świata za lusterkami i tworzą sie kolejne martwe punkty.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów