18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 14 minut temu
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
🔥 Statystyki - teraz popularne
Dobry render twarzy
chrucik • 2013-05-14, 13:40
jak długo zawód aktora będzie potrzebny ?
Jak ktoś nie wierzy to tu jest demko: KLIK



Co do jakości lepiej obejrzeć na YT w HD
Kod:
watch?v=Hq1Nq2Zvv0Y

Render w huj !
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
B................m 2013-05-14, 23:04 10
Cytat:

Zrobienie animacji jest cięższe do zrobienia i bardziej długotrwałe niż aktorzy



Racja robienie aktorów trwa tylko 9 miesięcy xD
Zgłoś
Avatar
Pierre d'Ollony 2013-05-14, 23:06 1
Mimo wszystko, żeby zrobić taką animację twarzy i tak jest potrzebny aktor. Niestety żaden grafik w tym momencie nie jest w stanie stworzyć takiej twarzy wraz z mimiką od całkowitych podstaw. Dlatego zatrudnia się aktorów, którzy wypowiadają te kwestie z takimi śmiesznymi nalepkami na mięśniach twarzy i to wszystko leci do kompa.
Zgłoś
Avatar
fruityguy 2013-05-14, 23:21
Cytat:

boję się wizji propagandy w przyszłości jeśli takie rzeczy będą... (w sumie są już ale chuj) powszechne. Babcie nie będą świadome że to co na ekranie w TV to jest render a nie prawdziwy ojciec T.R. mówiący "oddajcie mi swoją emeryturę a dostąpicie zbawienia"...



Jeszcze kilka lat do tyłu mówiłem sobie, że dopóki nie zobaczę czegoś na własne oczy bądź na materiale video to w photoshopowane zdjęcia nie uwierzę. Obecnie można już tak sfejkować filmiki, że zostaje tylko weryfikacja w realu ;] A jak za kilkanaście/dziesiąt lat dojdą hologramy...
Zgłoś
Avatar
rbQ321 2013-05-14, 23:23 2
0:18 - do zmiany sceny

Zgłoś
Avatar
mnichu20 2013-05-14, 23:24 1
Hmmm
Zgłoś
Avatar
macintosh 2013-05-14, 23:32
Przyznac sie ktory robi miny razem z nim ? ??
Zgłoś
Avatar
Stefansuchar 2013-05-14, 23:33
Na szczęście aktor to nie tylko twarz,a gra aktorska to sztuka.
Zgłoś
Avatar
rbQ321 2013-05-14, 23:39 1
macintosh napisał/a:

Przyznac sie ktory robi miny razem z nim ? ??


Ty?
Zgłoś
Avatar
grzesiek19933 2013-05-14, 23:52
Łysy, pewnie rudy
Zgłoś
Avatar
a................s 2013-05-15, 0:10 6
Powiedzmy że się co nieco znam.

Myk jest taki - bez aktorów tej grafiki by nie było. Jak ktoś już wspomniał, tą twarzą ktoś musi poruszać. Jest to nieźle płatny aktor, który potrafi tak ruszać ustami żeby odpowiednio kamera to widziała. Od tego jest tzw. mocap - Motion Capture.

Jest wiele technik i systemów motion capture, kilka większych firm które tworzą swoje systemy kamer i pointerów (powiedzmy że punktów przyklejanych na ciele aktora), każda z tych technik jest używana w innych przypadkach. Najczęściej polega to na tym że ubiera się odpowiednio przeszkolonego aktora w taki czarny strój z odblaskowymi punkcikami, oświetla się go kilkoma specjalnymi lampami i to wszystko nagrywa z co najmniej 3 kamer, każda po kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy dolarów. Dlatego całe studio mocap to koszt kilkuset tysięcy dolarów. Dzień pracy studia w Polsce to 50'000 zł, z czego około 2 godziny to początkowe przygotowywanie, około 4 godziny nagrywanie, i 2 pozostałe godziny to inne rzeczy jak mówienie każdemu co ma robić.

Warto wspomnieć że takie kamery robi się żeby działały jak najszybciej (1/1000 sekundy) i jak najdokładniej (powiedzmy 0.1mm). Tak na prawdę, w takiej "kamerze" jest kilkadziesiąt małych sensorów i kręcące się lustro - dzięki temu w tak krótkim czasie można zarejestrować tak dużo klatek.

Warto wspomnieć kim jest człowiek odpowiedzialny za ruchy do serii Assassin's Creed. Jest to mężczyzna który nie tylko uwielbia to co robi, ale jest doświadczonym aktorem i ma przeszkolenie w szermierce. Przyznajcie, dobra osoba na dobrym miejscu.
watch?v=IxJrhnynlN8

Co do samej grafiki. Nie wiem z którego roku jest ten film, ale warto napomnieć że cały proces wynajdowania nowej techniki renderingu w gamedevelopingu wygląda tak:
1. Jacyś matematycy robią nowy algorytm lub ulepszają już istniejący i publikują go na SIGGRAPH'ie.
2. Crytek łapie pomysł, rozwija go, implementuje w swoim silniku.
3. Dopiero potem cała reszta wydawców naśladuje to co zrobił Crytek.

Tak więc powiem Wam szczerze, ten filmik nie zaskakuje. Jest dobry, ale Crytek już jakieś rok lub dwa lata temu potrafił to zrobić. Co więcej, dał nam wszystkim coś takiego jak CryEngine SDK, które każdy za darmo może sobie zainstalować i się nim pobawić - a wraz z nim shader (czyli powiedzmy technika) który ma możliwości renderowania fotorealistycznej ludzkiej skóry. Jedyny mankament - trzeba umieć to wykorzystać, silnik ten nie należy do dziecinnie prostych.

Co warto powiedzieć - aktorzy będą potrzebni. Popatrzcie na animacje robione w GTA: Vice City, a w L.A. Noire (dla niewtajemniczonych - Rockstar Games przyłożył się bardzo do animacji podczas rozmów w L.A. Noire, trochę o tym napominał w wywiadach, efekty rzeczywiście było widać, był za to bardzo chwalony). Te wszystkie animacje są tak dobrze zrobione bo są użyci dobrze przeszkoleni aktorzy, poświęcono na to dużo czasu, opanowano technikę mocapu jak najlepiej, wykorzystano dobry sprzęt i nowoczesne technologie. Takich efektów nam w przyszłych latach ani Photoshop, ani 3ds Max/Maya nie zapewnią, tu potrzebny jest człowiek. Co innego, że liczba wyświetlanych wielokątów oraz realistyczność shaderów się zwiększy.

Jak ktoś chce jakieś informacje, papiery techniczne, opracowania algorytmów z SIGGRAPH i inne bzdety, mam tego kupę, można pisać.
Zgłoś
Avatar
mnichu20 2013-05-15, 0:32
rbQ321 napisał/a:

0:18 - do zmiany sceny
Obrazek



O ty ch***! wyprzedziłeś mnie o 1min... WON!
Zgłoś
Avatar
rbQ321 2013-05-15, 0:44 1
mnichu20 napisał/a:



O ty ch***! wyprzedziłeś mnie o 1min... WON!



Grunt, że skojarzenie zajebiste ;D

apanas napisał/a:

Powiedzmy że się co nieco znam.

Myk jest taki - bez aktorów tej grafiki by nie było. Jak ktoś już wspomniał, tą twarzą ktoś musi poruszać. Jest to nieźle płatny aktor, który potrafi tak ruszać ustami żeby odpowiednio kamera to widziała. Od tego jest tzw. mocap - Motion Capture.

Jest wiele technik i systemów motion capture, kilka większych firm które tworzą swoje systemy kamer i pointerów (powiedzmy że punktów przyklejanych na ciele aktora), każda z tych technik jest używana w innych przypadkach. Najczęściej polega to na tym że ubiera się odpowiednio przeszkolonego aktora w taki czarny strój z odblaskowymi punkcikami, oświetla się go kilkoma specjalnymi lampami i to wszystko nagrywa z co najmniej 3 kamer, każda po kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy dolarów. Dlatego całe studio mocap to koszt kilkuset tysięcy dolarów. Dzień pracy studia w Polsce to 50'000 zł, z czego około 2 godziny to początkowe przygotowywanie, około 4 godziny nagrywanie, i 2 pozostałe godziny to inne rzeczy jak mówienie każdemu co ma robić.

Warto wspomnieć że takie kamery robi się żeby działały jak najszybciej (1/1000 sekundy) i jak najdokładniej (powiedzmy 0.1mm). Tak na prawdę, w takiej "kamerze" jest kilkadziesiąt małych sensorów i kręcące się lustro - dzięki temu w tak krótkim czasie można zarejestrować tak dużo klatek.

Warto wspomnieć kim jest człowiek odpowiedzialny za ruchy do serii Assassin's Creed. Jest to mężczyzna który nie tylko uwielbia to co robi, ale jest doświadczonym aktorem i ma przeszkolenie w szermierce. Przyznajcie, dobra osoba na dobrym miejscu.
watch?v=IxJrhnynlN8

Co do samej grafiki. Nie wiem z którego roku jest ten film, ale warto napomnieć że cały proces wynajdowania nowej techniki renderingu w gamedevelopingu wygląda tak:
1. Jacyś matematycy robią nowy algorytm lub ulepszają już istniejący i publikują go na SIGGRAPH'ie.
2. Crytek łapie pomysł, rozwija go, implementuje w swoim silniku.
3. Dopiero potem cała reszta wydawców naśladuje to co zrobił Crytek.

Tak więc powiem Wam szczerze, ten filmik nie zaskakuje. Jest dobry, ale Crytek już jakieś rok lub dwa lata temu potrafił to zrobić. Co więcej, dał nam wszystkim coś takiego jak CryEngine SDK, które każdy za darmo może sobie zainstalować i się nim pobawić - a wraz z nim shader (czyli powiedzmy technika) który ma możliwości renderowania fotorealistycznej ludzkiej skóry. Jedyny mankament - trzeba umieć to wykorzystać, silnik ten nie należy do dziecinnie prostych.

Co warto powiedzieć - aktorzy będą potrzebni. Popatrzcie na animacje robione w GTA: Vice City, a w L.A. Noire (dla niewtajemniczonych - Rockstar Games przyłożył się bardzo do animacji podczas rozmów w L.A. Noire, trochę o tym napominał w wywiadach, efekty rzeczywiście było widać, był za to bardzo chwalony). Te wszystkie animacje są tak dobrze zrobione bo są użyci dobrze przeszkoleni aktorzy, poświęcono na to dużo czasu, opanowano technikę mocapu jak najlepiej, wykorzystano dobry sprzęt i nowoczesne technologie. Takich efektów nam w przyszłych latach ani Photoshop, ani 3ds Max/Maya nie zapewnią, tu potrzebny jest człowiek. Co innego, że liczba wyświetlanych wielokątów oraz realistyczność shaderów się zwiększy.

Jak ktoś chce jakieś informacje, papiery techniczne, opracowania algorytmów z SIGGRAPH i inne bzdety, mam tego kupę, można pisać.



Dzięki za informacje na ten temat W sumie to mogłem napisać, to sadol nie wikipedia, ale kurwa, to mnie również interesuje, zwłaszcza, że dzisiejsze gry są prawie jak filmy. Pozdrawiam!
Zgłoś
Avatar
feranos 2013-05-15, 1:41
Powinni jeszcze popracować nad oczami, źrenice nie zmieniają swojej wielkości pod wypływem emocji na tym modelu.
Zgłoś
Avatar
gówniaczek 2013-05-15, 2:04
feranos napisał/a:

Powinni jeszcze popracować nad oczami, źrenice nie zmieniają swojej wielkości pod wypływem emocji na tym modelu.


W ogóle muszą popracować. Model jest suchy - wygląda jakby była na nim tona pudru, a nakładałaby go słaba makijażystka.
Zgłoś
Avatar
g................y 2013-05-15, 2:16
FILM SIMONE tudzież S1Mone dokładnie o tym zjawisku
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem