📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
24 minuty temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ta technika renderingu dopiero raczkuje.
Zauważcie, że koleś nie posiada włosów - a dlaczego? Bo są zbyt skomplikowane, a do tego pożerałyby mega dużo zasobów sprzętowych. Wystarczył głupi TressFX w Tomb Raiderze a już fps'y sporo mniej.
Po drugie - film już widziałem - u Nvidii.
Zauważcie, że koleś nie posiada włosów - a dlaczego? Bo są zbyt skomplikowane, a do tego pożerałyby mega dużo zasobów sprzętowych. Wystarczył głupi TressFX w Tomb Raiderze a już fps'y sporo mniej.
Po drugie - film już widziałem - u Nvidii.
Może nagrają nową serię Kojaka:)
Pierre d'Ollony napisał/a:
problem taki, że to co widzisz na filmiku to nie motion capture gdzie potrzebny jest aktor, tylko właśnie algorytmy. Prezentacja miała na celu pokazanie, że niskim kosztem bedzie można zrobić w grach dobrą mimikę twarzy, bez potrzeby zatrudniania aktorów i skanowania ich twarzy jak na przykład w LA noir.Mimo wszystko, żeby zrobić taką animację twarzy i tak jest potrzebny aktor. Niestety żaden grafik w tym momencie nie jest w stanie stworzyć takiej twarzy wraz z mimiką od całkowitych podstaw. Dlatego zatrudnia się aktorów, którzy wypowiadają te kwestie z takimi śmiesznymi nalepkami na mięśniach twarzy i to wszystko leci do kompa.
Kurwa, ja myślałem że to człowiek i sobie myślę, co tu takiego ciekawego? xD
Według mnie najciekawszą możliwością zastosowania tego w filmach by było "wskrzeszanie" dawnych ikon kina. Czy to już zmarłych, czy po prostu zestarzałych i "odmłodzenie" ich.
tysonic napisał/a:
To przy dzisiejszym postępie w grafice w grach będziemy takie coś mieli podczas gameplayu w 2148 roku.
Gówno prawda. Trzeba tylko poczekać, aż komputery kwantowe zostaną tak dopieszczone, że będą mogły z powodzeniem zastąpić domowe sprzęty (obecnie jest sporo problemów z czasem utrzymania informacji itp.).
Gdzieś kiedyś czytałem, że wydajność takiego cacka może być większa niż wszystkich komputerów na Ziemi, razem wziętych. Tak więc trzeba tylko czekać na nowe odkrycia i myślę, że w najbliższym 10-leciu dojdzie do ogromnego postępu w tej dziedzinie.
Niestety, taki komputer kwantowy mógłby być wykorzystany do stworzenia sztucznej inteligencji, co mogło by się źle skończyć. Wizja terminatora przybliża się nieuchronnie..
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów