18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 24 minuty temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
sars80 2016-05-11, 17:51
no i po co im klatki jak to na harda ma lecieć?
Zgłoś
Avatar
woli123 2016-05-11, 17:52
Co jak co, ale podziwiam kierowców rajdowych. Mają skurczybyki stalowe jaja. Piwko
Zgłoś
Avatar
3-buch 2016-05-11, 18:40
Jeden z tych typków wygląda zupełnie jak Dexter
Zgłoś
Avatar
KlinikaAborcyjna 2016-05-11, 19:02
No całkiem spoko, Kubica ma naprawdę dobrych naśladowców.
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2016-05-11, 22:39 7
woli123 napisał/a:

Co jak co, ale podziwiam kierowców rajdowych. Mają skurczybyki stalowe jaja. Piwko


I stalową klatkę, więc o ile normalnie przywalą, to nic im się nie stanie.
Zgłoś
Avatar
hellbwoi 2016-05-11, 22:59
Przynajmniej samochód na niedzielę już umył.
Zgłoś
Avatar
Organista 2016-05-11, 23:49 1
to nie był dzwon
Zgłoś
Avatar
sylwusiex 2016-05-12, 0:23
Patrz Malina, JAK KUBICA!!
Zgłoś
Avatar
nsbikescom 2016-05-12, 0:58
@kokos_123 owszem, klatka jest niezbędna, ale czasami obrażenia wewnętrzne spowodowane przeciążeniami są zabójcze, więc nie zawsze jest tak kolorowo
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2016-05-12, 1:58 2
nsbikescom napisał/a:

@kokos_123 owszem, klatka jest niezbędna, ale czasami obrażenia wewnętrzne spowodowane przeciążeniami są zabójcze, więc nie zawsze jest tak kolorowo


Masz dociągane pasy 5-6 punktowe + fotele kubełkowe z zabudowanymi zagłówkami + kask z systemem ochrony kręgosłupa szyjnego, w wyższych seriach. + kombinezon ognioodporny
Zależnie od serii, wyższe zabezpieczenia są wymagane, więc w WRC możesz przywalić w coś i ponad 200km/h i nadal przeżyjesz.

Oczywiście warto puścić kierownicę przed uderzeniem powyżej 100 km/h jeśli jesteśmy pewni że jebniemy, bo niestety złamany nadgarstek + wybite palce, to najmniejsze obrażenia jakich możemy dostać.
Zawsze uważajcie na zbyt dalekie ustawienie kierownicy, bo ręce wam pójdą podczas wypadku.
Zgłoś
Avatar
blaszka691 2016-05-12, 8:22 1
Ja tu żadnego dzwona nie widze :/
Zgłoś
Avatar
Ahmeden 2016-05-12, 9:04
Robert, to ty?
Zgłoś
Avatar
virutz 2016-05-12, 9:45
elwuwu napisał/a:

załoga cała


ech, gdzie te czasy gdy takie wypadki kończyły się śmiercią...
Zgłoś
Avatar
elwuwu 2016-05-12, 10:05 2
kokos_123 napisał/a:


Masz dociągane pasy 5-6 punktowe + fotele kubełkowe z zabudowanymi zagłówkami + kask z systemem ochrony kręgosłupa szyjnego, w wyższych seriach. + kombinezon ognioodporny
Zależnie od serii, wyższe zabezpieczenia są wymagane, więc w WRC możesz przywalić w coś i ponad 200km/h i nadal przeżyjesz.

Oczywiście warto puścić kierownicę przed uderzeniem powyżej 100 km/h jeśli jesteśmy pewni że jebniemy, bo niestety złamany nadgarstek + wybite palce, to najmniejsze obrażenia jakich możemy dostać.
Zawsze uważajcie na zbyt dalekie ustawienie kierownicy, bo ręce wam pójdą podczas wypadku.



oho, widzę mamy znafce tematu. Po 1 primo, to te dociągane pasy to pasy szelkowe i nie 5 tylko 6 punktowe, 5 punktowych się nie używa. Po drugie primo, jakie zagłówki? po 3 primo, od kiedy kask chroni kręgosłup? Od tego jest system HANS. I to nie tylko w "wyższych seriach jest to wymagane".
I gwarantuje ci, że jak przyjebiesz przy 200 to nawet "stalowa klatka" ci nie pomoże. Jak się nie ma o czymś pojęcia to następnym razem proponuję się nie udzielać. Januszu
Zgłoś