Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 19 minut temu
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47


Filmik może niezbyt sadystyczny ale pokazujący dwie fajne (moim zdaniem) rzeczy:

1. Test dysz
2. Kopyto jakim dysponuje ten samolot

Zasada jest taka, że im dysza "węższa" tym powietrze szybciej przepływa a tym samym silnik generuje większy ciąg. Oczywiście po włączeniu dopalania dysza musi się rozszerzyć, bo ciśnienie gazów jest tak duże że rozjebałoby silnik Pilot poprzez przepustnicę wysyła sygnały do układu sterującego silnika informacje o żądanym poziomie ciągu a następnie komputery przeliczają to na odpowiednią ilość obrotów wału, ilość podanego powietrza i paliwa oraz poziom otwarcia dysz.

W F-15C zamontowano dwa silniki Pratt&Whitney F100-PW-220 dające sumarycznie ok 22 ton ciągu co widać, bo samolot po prostu zapierdala w niebo...

Jako ciekawostkę mogę podać, że W większość silników odrzutowych dysze sterowane są przez siłowniki w których przepływa płyn hydrauliczny pod ciśnieniem. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że dysze w tych silnikach napędzane są pneumatycznie gazami wylotowymi, niby nic szczególnego ale w praktyce ma to fajny efekt uboczny w postaci tzw. zipping sound w trakcie przechodzenia w skrajne położenia (np. w 0:23).

W 1:39 pilot daje po garach i robi unrestricted climb. Ale moc !

Tutaj (od 0:23) dobrze słychać jak pilot pracuje przepustnicą:

Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Kopcio 2014-03-15, 23:35 5
Masz piwo za fajne filmiki i bardzo dobry opis no i za dysze anal.
Nie wiedziałem że można jak by nie było, dosyć sporym wielozadaniowym samolotem wystartować na 100-200 metrach, szacun dla konstruktorów i pilotów.
Zgłoś
Avatar
DMT 2014-03-16, 0:03 5


Silnik solo, na hamowni.
Zgłoś
Avatar
Ptoon 2014-03-16, 0:34 5
Cytat:

Nie wiedziałem że można jak by nie było, dosyć sporym wielozadaniowym samolotem wystartować na 100-200 metrach


Dla chcącego nic trudnego, a jak się bardzo chce to można też pionowo

rolerek, widać, że wiesz co nieco w temacie. Proszę o komentarz do tego filmiku.
Zgłoś
Avatar
z................m 2014-03-16, 0:58 22
Karwasz twarz, ile razy to można dodawać. Macie raz kolejny i się jarajcie.
Zgłoś
Avatar
swampman 2014-03-16, 1:09 2
przepustnicofile jebane
Zgłoś
Avatar
spiceman 2014-03-16, 3:10 1
A kogo to obchodzi?
Zgłoś
Avatar
DubSon 2014-03-16, 10:05 1
Komu to potrzebne?
Zgłoś
Avatar
miskolabor 2014-03-16, 10:05 10
Na pierwszym filmiku, pilot oblatuje maszynę, prawdopodobnie po obsłudze, a, że, wykonuje pionowe wznoszenie tzw. świecę, była to obsługa silnika lub najprawdopodobniej jego wymiana, też dlatego pilot daje od razu w pizdę, żeby przewentylować silniki (turbowentylatorowe) i sprawdzić ich moc itp. Obsługuję nasze F-16 i pozdrawiam wszystkich z JW1158
Zgłoś
Avatar
UBcjaPOLSKA 2014-03-16, 10:05 1
Skoro to nie jest sadystyczne, to po co zaśmiecasz tym sadistica? Idź na kwejka, albo forum fanów przepustnic.
Zgłoś
Avatar
iOskar 2014-03-16, 10:05 7
up@ Na pewno nie takiego gimbusa jak ty.

Zajebisty temacik, dzięki
Zgłoś
Avatar
szczur2000 2014-03-16, 10:08
a ja tam kurwa nic nie słyszę
Zgłoś
Avatar
Glugsti 2014-03-16, 10:15
mój matiz ma większą moc
Zgłoś
Avatar
Krakus76 2014-03-16, 10:16
a to wszystko na rope jak jej braknie to kupa złomu
Zgłoś
Avatar
Mr.Drwalu 2014-03-16, 10:21 3
DubSon napisał/a:

Komu to potrzebne?



Aa, nawet żeby sobie papieroska odpalić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem