18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (2) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 15:10
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 8:23
🔥 Strażniczka Teksasu - teraz popularne
F1 - GP Wielkiej Brytanii
Turek28 • 2013-07-04, 21:10


W zeszłą niedziele podczas wyścigu F1 doszło do serii eksplozji lewej tylnej opony

Na 7 okrążeniu liderowi, Hamiltonowi


Chwilę potem Massie


Następnie Vergne


"Problemy z oponą następnie miał Esteban Gutierrez. Reprezentantowi Saubera nie rozerwała się, ale przyczyniła do uszkodzenia przedniego skrzydła."


Sergio Perez również miał problemy





Tłumaczenie Pirelli:
1. Tylne opony zakładano na odwrót: innymi słowy, w przypadku samochodów, w których przydarzyły się usterki, prawe zakładano po lewej stronie i na odwrót. Tegoroczne ogumienie ma asymetryczną strukturę i to oznacza, że nie zostały zaprojektowane z myślą o wymiennym ich stosowaniu. Ścianki boczne zaprojektowano tak, aby radziły sobie z określonymi obciążeniami po wewnętrznej i zewnętrznej stronie opony. Zamiana ma więc wpływ na ich pracę w określonych warunkach. Przede wszystkim zewnętrzna strona jest zaprojektowana tak, aby wytrzymywać bardzo duże obciążenia w zakrętach na tak wymagającym torze, jakim jest Silverstone - z szybkimi, lewymi łukami i tarkami, które są szczególnie agresywne.

2. Stosowanie ciśnienia w oponach, które było zbyt niskie, a w każdym razie niższe niż sugerowane przez Pirelli. Za niskie ciśnienie sprawia, że opona jest narażona na większe obciążenia podczas pracy.

3. Stosowanie ekstremalnych kątów nachylenia kół.

4. Tarki (krawężniki), które są bardzo agresywne w szybkich łukach, takich jak Zakręt 4 na Silverstone, gdzie dochodziło do większości usterek. Dlatego szczególnie narażone były lewe tylne opony.

Nie było jakiegoś większego wypadku, a szkoda :/

Zajebane z:
f1.v10.pl
mototube.pl
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Krysti@n 2013-07-05, 14:18 2
Za krzywdę Hamiltona zawsze piwo!
Zgłoś
Avatar
Turek28 2013-07-05, 14:24 4
Ryzuald napisał/a:

Ps. Fajnie, że Vettel odpadł z ostatniego GP życzę mu tego samego na swoim torze w ten weekend



Zgłoś
Avatar
Antichristo 2013-07-05, 14:47 1
I tak nikt nie ogląda bo nie ma Kubicy -.-
Zgłoś
Avatar
D................c 2013-07-05, 14:56 1
SZAJBAAA napisał/a:

No laski z twarzy fajne tylko szkoda że cycków z domu nie zabrały



Co ty pierdolisz człowieku. Lepsze to, niż jakieś nadmuchane wymiona rozmiaru X. Zresztą:

pl.wikipedia.org/wiki/Kanon_%28sztuka%29
Zgłoś
Avatar
M................t 2013-07-05, 15:30 1
Ryzuald napisał/a:

Ten kto śledzi F1 wie, że od początku sezonu kierowcy mają duży problem z oponami. Chodzi tutaj głównie o wadliwość ogumienia, ale też o problemy z nagrzaniem(Ferrari) czy też ze zbyt szybkim ścieraniem się opony(Mercedes).



Nie pamiętam, żeby były jakieś przypadki wadliwych opon w tym sezonie. O czym mówisz? Opony działają zgodnie z założeniami FIA i Berniego. Od 2 lat rozwijana jest strategia tworzenia opon, które mają na celu urozmaicić widowisko i nie pozwolić najlepszym zespołom na jechanie od startu do mety na tych samych pozycjach. Działania Pirelli mają zmuszać zespoły do adaptowania się. To, że Mercedes skorzystał na testach pewnie po trochu jest podyktowane tym, jak intensywnie rozwijają team, jak duże miał problemu z grainingiem. Dla F1 rozwój Mercedesa jest bardzo istotny, bo to ten team jest widziany w następnym sezonie jako bat na Red Bulle.
I tego im życzę, bo mało kto chce oglądać wygrywającego Vettela.
Zresztą jeśli Kimi przejdzie do Red Bulla, to skończy się hegemonia.

Krysti@n napisał/a:

Za krzywdę Hamiltona zawsze piwo!



Daj znać gdzie Cię znaleźć, rozetnę na tobie oponę
Zgłoś
Avatar
Ryzuald 2013-07-05, 15:41
@up
Chodzi o to, że od początku sezonu wałkowany jest temat opon, które nie są równe dla wszystkich za sprawą różnych bolidów.... W niższych temperaturach np. Ferrari nie może dogrzać odpowiednio opon(a jak wiesz, zimna opona- słabsze osiągi), a Mercedes mógł przejechać szybko kwalifikacje, ale co im z tego było skoro nawet na 1 okrążeniu wyścigu RB ich mijał jak taczki z węglem.

Pirelli stworzyło takie opony jak dobrze powiedziałeś na wniosek FIA aby "urozmaicić widowisko. Najciekawsze jest to, że producent opon często źle przewiduje ich żywot na torze(chodzi mi o okrążenia przejechane na jednym komplecie opon)
Zgłoś
Avatar
S................e 2013-07-05, 16:08
Fajne te Polki na tych zdjęciach

To je F1 - GP Wielkiej Arabii a nie Wielkiej Brytanii Ludzie musicie wiedzieć co nie co z geografii
Zgłoś
Avatar
Krysti@n 2013-07-05, 17:38 2
MrZet napisał/a:

Daj znać gdzie Cię znaleźć, rozetnę na tobie oponę



Białystok, Nowe Miasto, śmiało zapraszam, ale nie gwarantuje żebym znalazł czas internetowym napinaczom, którzy bronią czarnego, egoistycznego śmiecia. Takie sobie zdanie o nim wypracowałem po jego pierwszych latach w F1. Dodatkowo jest to jedyny kierowca F1 jakiego kiedykolwiek nie lubiłem oglądać. Może się zmienił, bo od 2-óch lat już nie oglądam F1 (zmienił?), ale jednak wolę mieć o nim przyjemniejsze negatywne wspomnienia
Zgłoś
Avatar
ozzy 2013-07-05, 18:04
@up krystian, jakaś trauma z dzieciństwa związana z murzynami?
Zgłoś
Avatar
Szulcu 2013-07-05, 18:30 1
dobrze, że nie produkują prezerwatyw...
Zgłoś
Avatar
M................t 2013-07-05, 19:53
Krysti@n napisał/a:


czarnego, egoistycznego śmiecia



Tu masz statystykę czarnego śmiecia, o którym wielu, w tym Alonso, mówi, że to najlepszy kierowca dzisiejszego F1. Zastanów się nad sobą...
Zgłoś
Avatar
Krysti@n 2013-07-05, 21:17
MrZet napisał/a:

Tu masz statystykę czarnego śmiecia, o którym wielu, w tym Alonso, mówi, że to najlepszy kierowca dzisiejszego F1. Zastanów się nad sobą...



Nie muszę się zastanawiać nad sobą...

Może rzeczywiście ze śmieciem trochę przesadziłem. Jego osiągnięcia znam doskonale. A tak w ogóle, to co do czego? Napisałem tylko, że nie lubię jego zachowania i agresywnego stylu jazdy. Nie znaczy, że jak dużo osiągnął, to muszę go automatycznie podziwać i ubóstwiać, po prostu z wyżej wymienionych powodów go nie lubię i chuj.

Lepiej to ty zrewiduj swoje podejście do ludzi.

Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
d-wade 2013-07-07, 11:22 1
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem