Na filmiku jest pokazany przejazd prototypowym Beskidem po małym torze, a za kółkiem siedzi sam konstruktor, Pan Wiesław Wiatrak.
Na filmiku jest pokazany przejazd prototypowym Beskidem po małym torze, a za kółkiem siedzi sam konstruktor, Pan Wiesław Wiatrak.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Niestety jakieś złamasy w latach bodajże 70 pocięli go na kawałki :/.
A jak kogoś zainteresowało to proszę:
autokult.pl/2012/03/13/co-by-bylo-gdyby-fso-wars
Szczerze powiedziawszy beskid to ch*j w porównaniu z Syreną sport. Prototyp jak się nie mylę z lat 60.
Obrazek
Niestety jakieś złamasy w latach bodajże 70 pocięli go na kawałki :/.
Syrena Sport (replika) zostanie zaprezentowana podczas jubileuszowego 50. RAJDU BARBÓRKA 1.12.2012 na ul. KAROWEJ w Warszawie.
Dla ciekawych wyglądu repliki podrzucam artykuł: rmf24.pl/ciekawostki/news-powstala-replika-syreny-sport-zobacz-ja-prze...
Renault czekało kilkanaście lat żeby w Polsce patenty wygasły. Więc ukradli je uczciwie. To polska biurokracja jest tu do dupy.
Tak samo było z tymi zderzakami polskiego pomysłu co pochłaniają całą energie kinetyczną.
To ostatnio było że w Wielkiej Brytanii jakaś uczelnia je opatentowała i afera.
A my mamy paten tylko na swój kraj i oni teraz zaczną produkować to do doków i innych wielko gabarytowych urządzeń, a gościu z tym ganiał do producentów samochodów i go zlali ciepłym moczem.
Tyle, że zderzak Łągiewki nie chroni kierowcy, a samochód przed efektami uderzenia. Producenci słusznie go zlali ciepłym moczem bo strefy zgniotu są tworzone specjalnie, aby energia poszła na odkształcenie się metalu, a jak najmniejsza na kierowcę.
Nie szukajcie wszędzie spisku bo ta teoria jest absurdalna, Francja druga potęga motoryzacyjna w Europie(wiem, że jest masę prześmiewców francuskiej motoryzacji ale fakt jest taki, że po koncernie VW to francuskie PSA i Renault są najchętniej kupowanymi autami w Europie) posiadająca parę pokoleń wybitnych inżynierów motoryzacyjnych wzorowała się na Polsce gdzie co prawda jest masę zdolnych techników ale motoryzacja z przyczyn głównie politycznych zawsze kulała i nie była konkurencyjna.
to uczucie gdy wiesz zbyt wiele i nie możesz się tym podzielić bo będziesz miał przejebana:D
Oczywiście Ruscy nie dali zgody i projekt nie trafił do seryjnej produkcji, z kolei Twingo odniosło ogromny sukces w europie i tłukli ten model przez bodaj 14 lat ! Żal i wkurwienie ściska do dziś
nie siej fermentu - w 1980r. powstała tylko bryła przystosowana do silnika 600cm3 - dopiero w 1987r. powstał faktycznie model przystosowany do silnika 4 cylindrowego. Twingo powstał nie w 90-tym, a w 93-m roku.
co do kwestii politycznych - Ruscy już wtedy chuj mieli do powiedzenia w tej kwestii. Z resztą i tak cały ZSRR się walił i mieli inne rzeczy na głowach. Prawdziwym problemem okazała się kwestia ekonomiczna - brak funduszy na przedłużenie patentu w 1993roku - akurat tak się dziwnie składa, że wtedy był przedstawiony Twingo - france musieli więc wiedzieć, że patent obowiązuje, ale nikt go nie przedłuży ... wydaje, że ktoś wziął nieźle w łapę za "nieprzedłużanie" go. Takie to Polskie ... :/
No i co że się czepiam, wiem wiem jak na tamte lata sukcesem jest to że jeździł, ale...
Pomysł: +10
Kolor: +10
Napęd: +10
Spasowanie elementów: -8.
Obrazek
Tyle ze nie widziales innych zdjec beskida ? Zwroc uwage ze to nie jest oryginalny zderzak tylko prowizorka zrobiona ze zderzaka z cinquecento, duzo uchwytow urwanych za sprawa czasu wiec dopasuj oryginalnie calosc
Rdzewiałby jak polonez i remont silnika przy 100 tysiącach.
Polonez też był ponad czasowy i co z tego jak w fabrykach poza inżynierami pracowały zakute łby.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów