18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (5) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 3 minuty temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:26
Fu Shan Hai
Cembrowina • 2014-03-17, 14:24
Fu Shan Hai- "Fu Shan Hai" był masowcem zbudowanym w 1994 roku w stoczni Jiangnan Shipyard w Szanghaju. Armatorem była chińska firma COSCO Bulk Carrier Co. Ltd.
31 maja 2003 r. "Fu Shan Hai" płynął z Ventspils (Windawy) na Łotwie w stronę Wielkiego Bełtu z ładunkiem 66 tysięcy ton nawozów do Chin. O godzinie 12.18 doszło do jego kolizji z około dziesięciokrotnie mniejszym polskim kontenerowcem MS "Gdynia" pod banderą cypryjską (armator: Euroafrica Linie Żeglugowe), płynącym z ładunkiem kontenerów do Hull w Wielkiej Brytanii. Kolizja miała miejsce na północ od Bornholmu, na pozycji 55°21′00″N 14°44′06″E, podczas dobrej pogody i widzialności.


Ponieważ woda zalała pokład, załoga opuściła "Fu Shan Hai" na łodziach ratunkowych przed godz. 14. Nikt nie doznał obrażeń. Statek następnie zatonął o 20.49. "Gdynia" miała jedynie uszkodzony dziób i zawróciła w celu naprawy do Gdyni.

MS Gdynia. Widać co w Polsce było robione a co w Chinach.

"Fu Shan Hai" był największym statkiem, jaki do tamtej pory zatonął na Bałtyku.
Miał 225 metrów długości oraz 69 973 t nośności.
Źródło: Wikipedia
Zgłoś
Avatar
mare30ks 2014-03-17, 14:27 159
uwielbiam katastrofy na morzu. maja tyyyyle kurwa miejsca wolnego, radary, sonary, nawigacje, oczy a i tak sie musza pierdolnac

______________

You've got to realize you're just the devil just as much as you're God.
Zgłoś
Avatar
qucharz69 2014-03-17, 14:37 35
Up@ zapomniałeś dodac że prędkość też nie jest jakaś zawrotna ;p
Zgłoś
Avatar
Dymekx 2014-03-17, 15:22 2
Critical hit!
Zgłoś
Avatar
hudziel 2014-03-17, 15:25 6
Tak się kończy używanie pojazdów "Made in China"

______________

Chcę zostać księdzem jak mój ojciec.
Zgłoś
Avatar
hubi96 2014-03-17, 16:32 1
no to huj, Józek nie dostanie paczki...
Zgłoś
Avatar
kamilkawka 2014-03-17, 17:02
jak to mówią mały ale wariat
Zgłoś
Avatar
hoffmander 2014-03-17, 17:11 12
Zgłoś
Avatar
Grzelas 2014-03-17, 17:22
No i te 66tys ton nawozu na dnie morza
Zgłoś
Avatar
BPG 2014-03-17, 20:04 1
fejk, nie było wiru jak w tytaniku...
Zgłoś
Avatar
bania1212 2014-03-17, 22:29
Made in Poland - rdza go opierdoliła zanim wrócił do Gdyni.
Zgłoś
Avatar
peacepraiser 2014-03-17, 22:38 6
mare30ks napisał/a:

uwielbiam katastrofy na morzu. maja tyyyyle kurwa miejsca wolnego, radary, sonary, nawigacje, oczy a i tak sie musza pierdolnac



Tylko 225 m i prawie 70k ton nie zmienia kierunku tak łatwo jak Twoje Tico gdy Ci pies wyskoczy. Poza tym do zderzenia doszło w przesmyku przy Bronholmie więc aż tyle miejsca nie mieli.
Zgłoś
Avatar
kenzol 2014-03-17, 22:48 2
Łotwa sprzedaje 66 tys. ton nawozów do Chin? No to ładnie. A nasz Pan Płemieł zamiast walczyć o polskie rynki zbytu woli wkładać nos w nie swoje sprawy na Ukrainie i narażać się komunistom
Zgłoś
Avatar
Skora2 2014-03-17, 22:51 9
kenzol napisał/a:

Łotwa sprzedaje 66 tys. ton nawozów do Chin? No to ładnie. A nasz Pan Płemieł zamiast walczyć o polskie rynki zbytu woli wkładać nos w nie swoje sprawy na Ukrainie i narażać się komunistom



Cembrowina napisał/a:


31 maja 2003 r.



Nie żebym bronił rudego, ale kurwa...
Zgłoś
Avatar
ja_jestem 2014-03-17, 22:52
Kurde ciekaw jestem jaki wpływ na środowisko miał ten nawóz i ile Chiny zapłaciły za czyszczenie Bałtyku.

______________

rety-_-
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów