Ponoć była z tego sroga afera. Ale Dialog tak profesjonalnie podszedł do sprawy, że próżno w necie szukać oryginalnej reklamy - bez wyretuszowanego kutasa. Musi wam (oraz Historii i przyszłym pokoleniom) wystarczyć skan ulotki.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Rozsądne pytanie. Ze swej strony mogę tylko zapewnić, że nie.
Hujowa ulotka.
Drugi raz w życiu przeżyłem szok.
Pierwszy raz, kiedy dowiedziałem się, że żel intymny służy do poślizgu a nie stylizacji fryzury z włosów łonowych.
Drugi raz po zobaczeniu tej ulotki.
Pierwszy raz, kiedy dowiedziałem się, że żel intymny służy do poślizgu a nie stylizacji fryzury z włosów łonowych.
Drugi raz po zobaczeniu tej ulotki.
O chuj im chodziło. Rozumiem gdyby tam było coś chujowego, ale tak to ni chuja nie widać tego chuja. Ktoś musi mieć na prawdę chujowe życie, żeby na chuja wartej ulotce doszukiwać się chuja. Za ten temat ni chuja piwa nie będzie i chuj.
Podobnie jak z reklamą Coca-Coli sprzed X lat, na jednym plakacie moszna było dostrzec sylwetkę babki bawiącej się kutasem właśnie. Kiedy tylko sprawa wyszła na jaw, wszystkie materiały reklamowe poszły do utylizacji, zachowało się tylko kilka sztuk
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów