Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
I jeszcze otwierają maski, żeby było widać jakie to monstrum drzemie 30 letnie.
Aha, jak ktoś się podnieca osiągami, to ja sie spytam na chuj mi osiągi w samochodzie?
Ktoś porównał do R8, jak r8 wpierdolisz w drzewo to masz cień szansy na przeżycie, a takim szrotem to proszę cię. Za golfem nikt się nawet nie obejrzy.
Każdy pierwszy lepszy ścigacz za 10k bierze wasze super hiper turbo golfy, spalając przy tym 10 razy mniej paliwa.
No ale jak się ma tylko B, to trzeba się podniecać GOLFEM i szpanować, śmiech.
No to na tyle, ćwiczcie drifty na deszczu i śniegu i opowiadajcie o "lataniu bokiem" XDDDDDDDD
tip.top, Do golfa przypierdalają się głownie użytkownicy komunikacji miejskiej niemiecki silnik nie do zajebania, mało pali, jest tani, wszędzie zaparkuje, custom pięknie się prezentuje, może służyć ponad 20 lat, zajebiste autko dla każdego, więc o chuj Tobie chodzi?
Chyba nigdy Hondy żadnej nie prowadziłeś i zostałeś przy jednym 20-to letnim golfie
Kiedy ja kilka lat temu się za pierwszym autkiem rozglądałem golf nawet w grę nie wchodził
Z całym szacunkiem, ale polecam doszkolenie się w kwestii modyfikacji samochodów.
Akurat adekwatne wzmocnienie Golfa jest 8-10 x tańsze, niż wzmocnienie R8.
Poważne modyfikacje R8, ze wględu na elektronikę, mechanikę, objętość komory silnika zaczynają się od kilkudziesięciu tysięcy euro. Za tę kwotę można zmodyfikować golfa, który będzie znacznie szybszy. Masz pytania? PW.
Co nie zmienia kwestii, że wolałbym mieć wolniejsze R8, niż szybszego golfa MK2
No ok racja. Chodziło mi o to jak daleko trzeba posunąć modyfikacje w takim golfie aby był szybszy od R8 na prostej. Co nie zmienia faktu, że w zakrętach dostałby sowity wpierdziel. Pozdrawiam serdecznie
No ok racja. Chodziło mi o to jak daleko trzeba posunąć modyfikacje w takim golfie aby był szybszy od R8 na prostej. Co nie zmienia faktu, że w zakrętach dostałby sowity wpierdziel. Pozdrawiam serdecznie
Racja, w zakrętach jak najbardziej tak, ale odnosiłem się akurat do wrzuconego filmiku z 1/4. Owszem, są "Golfy" rywalizujące z autami takimi, jak R8 również w wyścigach torowych, ale "Golfy", to powiedziane na wyrost. Raczej wykonywane od podstaw konstrukcje na ramie - z zawieszeniem, przeniesieniem napędu, silnikami, balansem i środkiem ciężkości jak w autach typowo sportowych. Jedynie karoserię mają z Golfa, ale to Golfem trudno nazwać.
Generalnie, Golf nie był, nie jest i nie będzie autem sportowym, bo nie jest w stanie konkurować przede wszystkim w kwestii prowdzenia z autami typu Audi R8. Nie ta liga - ale - z drugiej strony - modyfikacje dużo tańsze, bazując na prostocie konstrukcji. Jednakże są ludzie, którzy się tym pasjonują - i o ile nie trawię wiejskiego tuningu golfa, jako auta "dla ludu" - czasem dla ludu ze słomą w butach, to chylę czoła dla wszystkich, którzy wkładają mnóstwo środków w zwykłą rzecz, by stała się nieprzeciętną. Tutaj jednak trzeba przyznać, że w 99 % przypadków zakrawa o "wiejski tuning" - głównie optyczny, czasem "mechaniczny" - np filtr stożkowy, magnetyzery, rynna zamiast wydechu
Aczkolwiek, jak już wspomniałem - wolałbym seryjne, nawet ośmiocylindrowe R8, niż najmocniejszego Golfa na świecie
Moje sugestie wiążą się poniekąd z zamiłowania do wszelkiego rodzaju modyfikacji mechanicznych, w które zacząłem się bawić grubo ponad 10 lat temu - wtedy jeszcze z małym, studenckim budżetem.
Stąd też moje sentymenty do modyfikacji samochodów budżetowych.
Również pozdrawiam
Każdy pierwszy lepszy ścigacz za 10k bierze wasze super hiper turbo golfy
Co prawda, co prawda, większość golfów kojarzy się z dresami
W kwestii zaś każdego ścigacza za 10k, to jak już gdzieś tam pisałem, sam miałem okazję jeździć polskim Golfem MK2, który jeździ, jak Hayabusa, więc są wyjątki od reguły.
Chyba ktoś tu ma golfa
tak kurwa ja mam, co ci do tego? hejter sie znalazl? co sam jezdzi szrotowatym opelkiem czy tez policyjnym samochodem jakim jest " KIA MOTORS " ?czy innym jakims padlem? przypomne, ze Audi i Golf maja najwytrzymalsza i najodpornieszja blache
Co prawda, co prawda, większość golfów kojarzy się z dresami
W kwestii zaś każdego ścigacza za 10k, to jak już gdzieś tam pisałem, sam miałem okazję jeździć polskim Golfem MK2, który jeździ, jak Hayabusa, więc są wyjątki od reguły.
Że przepraszam, ale jakie samochody się kojarzą z dresiarzami? GOLFY? pomyliłeś chyba samochody... Golf jest dla normalnego człowieka, a dla dresiarzy BurakoWóz ( BMW ). Nie myl pojęć.
Mi zawsze będzie się ten samochód kojarzyć z dresami, którzy jeżdżą na swoje śmieszne zloty, gdzie glebują, obklejają, chuje muje, naklejeczki.
I jeszcze otwierają maski, żeby było widać jakie to monstrum drzemie 30 letnie.
Aha, jak ktoś się podnieca osiągami, to ja sie spytam na chuj mi osiągi w samochodzie?
Ktoś porównał do R8, jak r8 wpierdolisz w drzewo to masz cień szansy na przeżycie, a takim szrotem to proszę cię. Za golfem nikt się nawet nie obejrzy.
Każdy pierwszy lepszy ścigacz za 10k bierze wasze super hiper turbo golfy, spalając przy tym 10 razy mniej paliwa.
No ale jak się ma tylko B, to trzeba się podniecać GOLFEM i szpanować, śmiech.
No to na tyle, ćwiczcie drifty na deszczu i śniegu i opowiadajcie o "lataniu bokiem" XDDDDDDDD
Chłopcze co ty w ogóle możesz wiedzieć.
Na razie ledwo co odrosłeś i pewnie jakimś cudem udało ci się zrobić tą kategorie "A" i podniecasz się kosiarkami jak pedał kutasem.
Co ci nie pasuje w zlotach? Na imprezy frendzlu nie chodzisz? Z kumplami się nie spotykasz? No chyba że ich nie masz, w sumie bym się nawet nie zdziwił.
"Na chuj osiągi w samochodzie?" Hmmm pomyślmy, po to aby nie być zawalidrogą? Po to aby dawało to przyjemność?
Z resztą z kim ja dyskutuje
Ps.
Prawo jazdy C+E i nie mam Golfa. Na zloty też JUŻ nie jeżdżę.
tak kurwa ja mam, co ci do tego? hejter sie znalazl? co sam jezdzi szrotowatym opelkiem czy tez policyjnym samochodem jakim jest " KIA MOTORS " ?czy innym jakims padlem? przypomne, ze Audi i Golf maja najwytrzymalsza i najodpornieszja blache
Że przepraszam, ale jakie samochody się kojarzą z dresiarzami? GOLFY? pomyliłeś chyba samochody... Golf jest dla normalnego człowieka, a dla dresiarzy BurakoWóz ( BMW ). Nie myl pojęć.
Tylko, że nawet jak to nazwałeś ,,szrotowaty opelek'' w podstawowej wersji zżarłby twojego golfika na śniadanie.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów