Pewnie większości samochodziarzy autko znane, tym mniej zainteresowanym prezentuje Golfa III VR6. W dobrym stanie można mieć takiego w okolicach 7 tyś Autko to ma moc 190km przy 2,9 litra pojemności. Jak słychać w tym niewielkim autku siedzi również turbinka.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
VR6 nie umywa się do Beemowskiego 3.0 V8
@up
3.0 jest v6 albo r6
v8 zaczynało się od 4.4 w przypadku benzyn od e39 a jak we wcześniejszych nie wiem.
3.0 jest v6 albo r6
v8 zaczynało się od 4.4 w przypadku benzyn od e39 a jak we wcześniejszych nie wiem.
Ten golf na filmiku ma turbo seryjnie vr6 nie ma . Auto co ma 190koni nie przyspieszało by jak to na filmiku tu jest z przeszło 250koni i doładowanie z 0.7 bara . Także za 7 tys nie pozapirdzielasz tak jak na filmiku ;D
Golf III - bueeeeeee, porażka, jak można być tak biednym - pewno jeszcze w poniedziałki pracują
190hp z 2,9litra?silniki hondy maja SERYJNIE 150-160 a nawet 185 koni przy pojemnosci 1,6l do tego zywotnosc silnika jest ponadprzecietna.
autko oczywiscie na plus, dziwęk miód dla uszu.
Jednak polskie realia i rodzimy tuning ogranicza sie jedynie do wsadzenia silnika V6 w starą budę, mało który wiesniak mysli juz o odpowiednim zawieszeniu i hamulcach aby taki rozpedzony samochod zatrzymać. Dlatego wszyscy sie smieja z golfiarzy, kupic felge i naciągnac na nią o 1 rozmiar zamała gume, wpierdolic kubełek i juz jest lansiarska bryka, jest czym pod remize zajechac.
A póxniej sie czyta:
"rano z soboty na niedziele we wsi Zadupnik zginelo 6 młodych osób, kierowca nie opanował gołfa i wyjebał w drzewo"
Jednak polskie realia i rodzimy tuning ogranicza sie jedynie do wsadzenia silnika V6 w starą budę, mało który wiesniak mysli juz o odpowiednim zawieszeniu i hamulcach aby taki rozpedzony samochod zatrzymać. Dlatego wszyscy sie smieja z golfiarzy, kupic felge i naciągnac na nią o 1 rozmiar zamała gume, wpierdolic kubełek i juz jest lansiarska bryka, jest czym pod remize zajechac.
A póxniej sie czyta:
"rano z soboty na niedziele we wsi Zadupnik zginelo 6 młodych osób, kierowca nie opanował gołfa i wyjebał w drzewo"
i oczywiście hejt od wszystkich "IMPREZA W REMIZIE, 10 osób i poźniej wszyscy na drzewie"... + dla tego co pisał o hamulcach i zawieszeniu bo to dobry argument jak z siedzeniem (trzymaniem ręki na kierownicy się nie zgadzam(w sensie łokieć na "drzwiach" i trzymanie lewą ręką lewej strony kierownicy)) ale reszta argumentów jest inwalidą.
jest o wiele wiecej ciekawszych wozow z tego okresu, ale wies zawsze wybierze golfa.
Za sumę 7tyś można kupić Nissana 200SX (S13) z silnikiem CA18DET -1.8 turbo o mocy 170 koni
Widzę sami specjaliści się wypowiadają, łącznie z najwyższym komentem... A więc tak, mając fotel w takiej pozycji jak na filmie, lepiej jesteś w stanie kontrolowac auto. Ja prowadząc wychylam się jeszcze bardziej ku środkowi osi pojazdu. Kontrolujesz wtedy auto równo, z jednej i drugiej strony. Jeśli nie masz kubła i sześcio pkt pasó bezpieczeństwa, które cię trzymaja jak przymurowane, to ta pozycja przy zapierdalaniu jest jak najbardziej poprawna. Skuterowcy będą hejcic, a zrozumieją to tylko ludzie, którzy wiedzą o czym mówię, i jak się zapierdala A co do trzymania kierownicy, to faktycznie ogarnia ją jak cipa
@ up
Chyba bez silnika
@ up
Chyba bez silnika
Haters gonna hate Polaczki
Golfy VR6 wychodziły seryjnie, 2,8 oraz 2,9 syncro. W serii miały hamulce z przodu tarczowe wentylowane 282mm + 226 z tył tarczowe. Zawieszenie obniżone w stosunku do serii o 2cm.
Poczytaj baranie po co się w Niemczech naciąga opony... (podpowiem, coś związanego z przepisami)
Na chwile obecną większość wieśniaków jeździ Hondami.
Zapraszam na forum Golf.pl co by pooglądać i poczytać o polskich projektach.
borisklinga napisał/a:
wsadzenia silnika V6 w starą budę
Golfy VR6 wychodziły seryjnie, 2,8 oraz 2,9 syncro. W serii miały hamulce z przodu tarczowe wentylowane 282mm + 226 z tył tarczowe. Zawieszenie obniżone w stosunku do serii o 2cm.
borisklinga napisał/a:
kupic felge i naciągnac na nią o 1 rozmiar zamała gume
Poczytaj baranie po co się w Niemczech naciąga opony... (podpowiem, coś związanego z przepisami)
borisklinga napisał/a:
jest czym pod remize zajechac.
Na chwile obecną większość wieśniaków jeździ Hondami.
Zapraszam na forum Golf.pl co by pooglądać i poczytać o polskich projektach.
pierdolicie.. chociaż jestem pasjonatem hond, głównie civic w wersji z silnikami b serii, czyli coś bardzo konkurencyjnego do tego golfa, to nie pohejce po tym golfie, bo kawał dobrego motoru!
Trzeba być jebniętym żeby hejtować VR6.
To że wasz stary jeździ 1.4 w gazie albo 1.9 TDI i koledzy w szkole się z was śmieją to nie znaczy że macie hejtować każdego VW.
VR6 kultowy jak dla mnie motor i piękny dźwięk. Tu nie ma co porównywać do Hondy którą też bardzo lubię, ale one brzmią jak szlifierki.
A z takim VR6 na pokładzie można wyjebać radio i głośniki bo są niepotrzebne. Pis joł.
To że wasz stary jeździ 1.4 w gazie albo 1.9 TDI i koledzy w szkole się z was śmieją to nie znaczy że macie hejtować każdego VW.
VR6 kultowy jak dla mnie motor i piękny dźwięk. Tu nie ma co porównywać do Hondy którą też bardzo lubię, ale one brzmią jak szlifierki.
A z takim VR6 na pokładzie można wyjebać radio i głośniki bo są niepotrzebne. Pis joł.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów