Pewnie większości samochodziarzy autko znane, tym mniej zainteresowanym prezentuje Golfa III VR6. W dobrym stanie można mieć takiego w okolicach 7 tyś Autko to ma moc 190km przy 2,9 litra pojemności. Jak słychać w tym niewielkim autku siedzi również turbinka.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Wypoleruj kupę a pozostanie kupą
Dla dobrego VW Zawszę piwko !!!
Gdyby ktoś dodał filmik z jakimś BMW ze szrotu miałby 300piw
Gdyby ktoś wrzucił filmik jak odrestaurować klasyki motoryzacji to miałby 17piw...
Ja tam wole dużego fiata, albo poloneza borewicza.
Ale co ja się tam znam... przecież jeżdżę astrą 1.7 diesel w kombi...
Gdyby ktoś wrzucił filmik jak odrestaurować klasyki motoryzacji to miałby 17piw...
Ja tam wole dużego fiata, albo poloneza borewicza.
Ale co ja się tam znam... przecież jeżdżę astrą 1.7 diesel w kombi...
ale po huj im ogrzewanie na maxa?
Życzę dla każdego hejta żeby chociaż raz w życiu mógł się przejechać porządnym VR6 (porządnym-a nie jakimś trupem po agrotuningu). Dusi was ciśnienie żeby wylać frustrację na internet bo stać was tylko na wrotki i że nigdy nie będzie was stać żeby zalać taki silnik? A co do super wyjebanych 1.6 z Hond-poczytajcie sobie co to jest takiego moment obrotowy bo widzę że sami eksperci i mistrzowie prostej kurwa jego mać. Weźcie wy się co niektórzy dokształćcie i dopiero się wypowiadajcie bo przyjdzie jeden debil z drugim i potem całe rzesze pseudo-mechaników pierdolą smuty o "wieśwagenach"
@virdem 1 HP=1,0139 KM to nie to samo.
@QlimaX09 "astrą 1.7 diesel w kombi..." Jedyny plus, że mało pali. Ale to nie jedzie... Sam mam caravana 1,8, i już jest dla mnie za słaby. 75KM w kombi to tylko do jeżdżenia na pusto. Jedynie ratuje, że dizlaka można pociągnąć na obrotach. Moje 116 zaczynają mnie wkurwiać Byle przedstawiciel handlowy służbową Pandą mnie wyprzedzi. Jeśli wiecie, o co chodzi.
@PanBrowar - moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów mają diesle. Więc nie trzeba tak machać lewarkiem. Ale przychodzi zima... Dlatego sprzedałem swojego diesla, prostego traktora. Żadne turbinki, srinki, common raile i inne cuda. Co prawda, porządny akumulator mu mówił "odpalisz, ty chuju". ale czasem miał wątpliwości. Ten sam akumulator w większej benzynie kładzie lachę, fabrycznie 340A, a ten ma 640 przy 72Ah. Kontrolki nie przygasają, jak w dieslu. Zimo, nakurwiaj ;]
@QlimaX09 "astrą 1.7 diesel w kombi..." Jedyny plus, że mało pali. Ale to nie jedzie... Sam mam caravana 1,8, i już jest dla mnie za słaby. 75KM w kombi to tylko do jeżdżenia na pusto. Jedynie ratuje, że dizlaka można pociągnąć na obrotach. Moje 116 zaczynają mnie wkurwiać Byle przedstawiciel handlowy służbową Pandą mnie wyprzedzi. Jeśli wiecie, o co chodzi.
@PanBrowar - moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów mają diesle. Więc nie trzeba tak machać lewarkiem. Ale przychodzi zima... Dlatego sprzedałem swojego diesla, prostego traktora. Żadne turbinki, srinki, common raile i inne cuda. Co prawda, porządny akumulator mu mówił "odpalisz, ty chuju". ale czasem miał wątpliwości. Ten sam akumulator w większej benzynie kładzie lachę, fabrycznie 340A, a ten ma 640 przy 72Ah. Kontrolki nie przygasają, jak w dieslu. Zimo, nakurwiaj ;]
genghiskhan napisał/a:
z czym? chyba z rudą (rdzą dla debili)
Z tym to chyba Ty jeździsz...starym ikarusem miejskim.
Ford rocznikowo '02 kupiony w styczniu '12 (od brata chrzestnego który serwisował go w aso) - i wiesz co? Zero rdzy, więc nie klep stereotypów. Jak się dba to się ma. Kupiony za własne oszczędności i póki co nie zagazowany.
Jak to hejterzy lubią mówić 'ford g*wno wort', a ja zawsze na spokojnie 'nie każda morda pasuje do forda'
majkel1615 napisał/a:
@up
jaka kurwa klasa tym jeździć ?! chyba nasza.
Kupisz sobie jakiegoś parcha klasy niższej z Niemiec to nie zapomnij się tutaj pochwalić.
Innyczlowiek
Mnie teraz znienawidzą - mam Peugeota 406 coupe 3.0V6 juz 6 lat i nie zamienilbym go ani na mondeo ani golifine
Aha i uwaga: mam w nim sekwencyjna instalacje BRC i bardzo mi z tym dobrze - tak jak i mojemu silnikowi
Mnie teraz znienawidzą - mam Peugeota 406 coupe 3.0V6 juz 6 lat i nie zamienilbym go ani na mondeo ani golifine
Aha i uwaga: mam w nim sekwencyjna instalacje BRC i bardzo mi z tym dobrze - tak jak i mojemu silnikowi
Każdy ma na co go stać.
Miałem escorta 1.6 jako 1 samochód, bez szału ale bez tragedii, woziło dupę, w miare zadbany na 15", ciemne szyby, jeździło się ok. Niestety rdza zaczeła mu wpierdalać podłużnice, sprzedany za grosze.
Chorowałem cały czas na Civica V gen w B-serii, niestety koszty zakupy wtedy około 10tys, a środek brzydki jak w Tico.
Nie powiem jakby się okazja trafiła B-serie VIgen w coupe bym chętnie kupił.
Teraz jeźdze e36 z 2litrowym r6 na 17'' zima, 18'' lato. Samochód tylko zmienione felgi, w środku pół skóra i zadbany. Bardzo fajny samochód na codzień i od święta, bez porównania z escortem i boje sie ze honda w kwestii wygody też może BMW ssać. Do tego duży wygodny sedan, z duzym bagażnikiem. Dalej zmiany na e46, jak pozwolą finanse.
A co do tematu, golfy III... Ten akurat VR6, zajebisty silnik, zadbany golf jest nadal wiecej wart niż taki escort, bo jest trwalszy... Silniki 1.9diesla, bezawaryjne. Samochód na 1 zajebisty, albo dla kogos na dojazdy do roboty. W porownaniu do BMW też może ssać, ale to zupełnie 2 cele samochódów..
Golf ma przewieźć z pkt A do B, szybko sprawnie bez zadnych przygód.
Honda 1.4, 1.3, 1.5 też mało pali bezawaryjne, ale w porownaniu do Vgen do Golfa 3, to blado wypada z wnętrzem, po prostu jest paskudna.
A co do silników vtec hondy i vr6 vw, zalezy co kto lubi.. Serie pewnie przyspieszają podobnie, hondy lubia wysokie obroty, golfy maja jebniecie na nizszych. Mi sie osobiscie bardziej podoba opcja z VTEC'iem, ale wiadomo, niektorzy lubia blondynki a inni brunetki
A najbardziej bym chciał 3.2 m, w swojej budzie e36
Miałem escorta 1.6 jako 1 samochód, bez szału ale bez tragedii, woziło dupę, w miare zadbany na 15", ciemne szyby, jeździło się ok. Niestety rdza zaczeła mu wpierdalać podłużnice, sprzedany za grosze.
Chorowałem cały czas na Civica V gen w B-serii, niestety koszty zakupy wtedy około 10tys, a środek brzydki jak w Tico.
Nie powiem jakby się okazja trafiła B-serie VIgen w coupe bym chętnie kupił.
Teraz jeźdze e36 z 2litrowym r6 na 17'' zima, 18'' lato. Samochód tylko zmienione felgi, w środku pół skóra i zadbany. Bardzo fajny samochód na codzień i od święta, bez porównania z escortem i boje sie ze honda w kwestii wygody też może BMW ssać. Do tego duży wygodny sedan, z duzym bagażnikiem. Dalej zmiany na e46, jak pozwolą finanse.
A co do tematu, golfy III... Ten akurat VR6, zajebisty silnik, zadbany golf jest nadal wiecej wart niż taki escort, bo jest trwalszy... Silniki 1.9diesla, bezawaryjne. Samochód na 1 zajebisty, albo dla kogos na dojazdy do roboty. W porownaniu do BMW też może ssać, ale to zupełnie 2 cele samochódów..
Golf ma przewieźć z pkt A do B, szybko sprawnie bez zadnych przygód.
Honda 1.4, 1.3, 1.5 też mało pali bezawaryjne, ale w porownaniu do Vgen do Golfa 3, to blado wypada z wnętrzem, po prostu jest paskudna.
A co do silników vtec hondy i vr6 vw, zalezy co kto lubi.. Serie pewnie przyspieszają podobnie, hondy lubia wysokie obroty, golfy maja jebniecie na nizszych. Mi sie osobiscie bardziej podoba opcja z VTEC'iem, ale wiadomo, niektorzy lubia blondynki a inni brunetki
A najbardziej bym chciał 3.2 m, w swojej budzie e36
@Monlord - postawiłęm piwo przez przypadek.
Polecam poczytać o Focusie MK II RS Absolutnie świetne auto, a jednak FWD W dodatku prowadzi się jak czterołap...
Polecam poczytać o Focusie MK II RS Absolutnie świetne auto, a jednak FWD W dodatku prowadzi się jak czterołap...
maxvolumePL napisał/a:
A więc tak, mając fotel w takiej pozycji jak na filmie, lepiej jesteś w stanie kontrolowac auto. Ja prowadząc wychylam się jeszcze bardziej ku środkowi osi pojazdu. Kontrolujesz wtedy auto równo, z jednej i drugiej strony. Jeśli nie masz kubła i sześcio pkt pasó bezpieczeństwa, które cię trzymaja jak przymurowane, to ta pozycja przy zapierdalaniu jest jak najbardziej poprawna.
jebie Cie na łeb
Jak coś to moge jeszcze zapodać do swojej astry silniczek ISUZU 92KM z tego co pamiętam.
A ze sportowych samochodów do których zawsze miałem słabość to Nissan SKYLINE R34 <3
A ze sportowych samochodów do których zawsze miałem słabość to Nissan SKYLINE R34 <3
Jebany wieśniak, nawet kierownicę trzyma jakby krowę doił...
Cytat:
Yasiu99
@up
3.0 jest v6 albo r6
v8 zaczynało się od 4.4 w przypadku benzyn od e39 a jak we wcześniejszych nie wiem.
Ale pierdolisz
R6 było od 2.0 do 2.8 potem weszło V8 od 3.0 w górę.
BMW nie miało raczej V6 Bynajmniej ja nie spotkałem
Chyba, że teraz jakieś nowości wyszły ;p
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów