736KM 2.0L 16V
trzeba przyznać że ma jebnięcie
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
Taka moc na przód to niestety mistrz prostej..
W zakręt tym nie wjedziesz.
W zakręt tym nie wjedziesz.
dr_evil napisał/a:
A twój stary spuścił się na gnój i słońce cię wychodowało...
Dobrze wam idzie chłopaki! wiencej!
MudPie napisał/a:
W latach 80tych stosowali już takie myki jakie np fiat nie ma do dziś.
Co niby ma takie stare próchno, czego miałoby nie być w nowym aucie? BTW, pierwsze seryjnie produkowane auto z common rail, to Alfa 156, a sam system został wynaleziony przez Fiata i sprzedany Boschowi. A pierwszym autem z silnikiem diesla z bezpośrednim wtryskiem był Fiat Croma.
VW to gówno, które nigdy nie było zaawansowane technicznie, ani innowacyjne. W obecnych czasach dodatkowo jest awaryjne.
MudPie napisał/a:
Ile Twoja matka musiała napchać śniegu w pizdę aby ulepić takiego bałwana ?
Nie lubię Golfów i chuj, ale za tą zacną ripostę stawiam Ci piwo ;]
Wszystko może i fajnie, ale czemu ten kretyn go tak długo trzyma na odcięciu zapłonu?
Kurwa przez chwile myślałem, że to V16, a nie 16V. A już miałem rozkmine jak to upchali w golfie.
Nie myślałem nawet o tym że z tak małej jednostki można wykrzesać aż taką moc , tak strasznie wysilić ten silnik , oczywiście podzespoły w tym silniku są wzmacniane , ale sam blok dalej ten sam .
Do startów na ćwierć mili to auto się nie nadaje ,ale to już chyba każdy zobaczył .
Jeszcze jedno co mi się nie spodobało , to układ kierowniczy nawet kiedy nie boksuje to przy wyższych prędkościach auto jedzie jak chce , a przy prędkości 200 dotknięcie kierownicy ma duże znaczenie .
Do startów na ćwierć mili to auto się nie nadaje ,ale to już chyba każdy zobaczył .
Jeszcze jedno co mi się nie spodobało , to układ kierowniczy nawet kiedy nie boksuje to przy wyższych prędkościach auto jedzie jak chce , a przy prędkości 200 dotknięcie kierownicy ma duże znaczenie .
I chuj z tego że tyle koni jak na utracie przyczepności przez FWD traci połowę mocy.
wasiuu napisał/a:
A pierwszym autem z silnikiem diesla z bezpośrednim wtryskiem był Fiat Croma.
Dziadek miał Ursusa C328 i kurwa o dziwo...z bezpośrednim wtryskiem.
wasiuu napisał/a:
VW to gówno, które nigdy nie było zaawansowane technicznie
Jakoś to gówno wytrzymuje próbę czasu i klika 20, 30, 40 a nawet 50 latków jeździ po ulicach...
...Włosi może zrobili dobrego diesla ale z trwałością u nich licho.
Autko fajnie i chciał bym mieć takiego ale koszta zrobienia czegoś takiego powalają ...
Nie chce mi się czytać komentarzy! Gdybym miał takie autko to fap fap!
czemu Ci debile niszcza te samochody?
na chuj w tym aucie taka moc? z czego na droge da sie przelozyc 25% z niej?
jeszcze pacan nawet kierownicy nie umie trzymac
tak to jest; dzieci jaraja sie moca, a prawdziwi kierowcy zawieszeniem...
na chuj w tym aucie taka moc? z czego na droge da sie przelozyc 25% z niej?
jeszcze pacan nawet kierownicy nie umie trzymac
tak to jest; dzieci jaraja sie moca, a prawdziwi kierowcy zawieszeniem...
300KM by wystarczyło i tak trakcji niema wiec po huj
wasiuu napisał/a:
Co niby ma takie stare próchno, czego miałoby nie być w nowym aucie? BTW, pierwsze seryjnie produkowane auto z common rail, to Alfa 156, a sam system został wynaleziony przez Fiata i sprzedany Boschowi. A pierwszym autem z silnikiem diesla z bezpośrednim wtryskiem był Fiat Croma.
VW to gówno, które nigdy nie było zaawansowane technicznie, ani innowacyjne. W obecnych czasach dodatkowo jest awaryjne.
! ! ! Gay Detected ! ! !
Nażelowany miłośnik taniej włoszczyzny się znalazł