📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
I co oni chcieli tym osiągnąć? Czy te dźwigi nie maja systemów ostrzegawczych przed przeładowaniem itp?
O ni beda naprawiac most Kerczowski!
camperboy napisał/a:
I co oni chcieli tym osiągnąć? Czy te dźwigi nie maja systemów ostrzegawczych przed przeładowaniem itp?
wg mnie nie dali obciążników i tyle
camperboy napisał/a:
I co oni chcieli tym osiągnąć? Czy te dźwigi nie maja systemów ostrzegawczych przed przeładowaniem itp?
jestę ękspęrtę:
dźwigi samojezdne z reguły maja wbudowane przeciwwagi (obciążniki) w swoją konstrukcje, przy naprawdę dużych udźwigach przeciwwaga dojeżdża oddzielnym transportem.
z filmiku widać, że zaczął tracić stateczność na obrocie w lewo po prawej stronie dźwigu, prawa przednia podpora.. chyba jej nie widać po wywrotce.. czyli albo się schowała (nie zadziałał zamek hydrauliczny) gdy pękł przewód hydrauliczny, albo źle rozstawili podpory i koła dotykały podłoża nie obciążając podpór w pełni (często robią tak operatorzy bo myślą, że stabilniejszy będzie dźwig - jest dokładnie odwrotnie, chodzi o krawędzie wywrotu - są wtedy bliżej osi a środek ciężkości pojazdu, jest geometrycznie wyżej od podparcia - czyli wańka wstańka nie działa).
I co oni chcieli tym osiągnąć? Czy te dźwigi nie maja systemów ostrzegawczych przed przeładowaniem itp?
masur1 napisał/a:
wg mnie nie dali obciążników i tyle
jestę ękspęrtę:
dźwigi samojezdne z reguły maja wbudowane przeciwwagi (obciążniki) w swoją konstrukcje, przy naprawdę dużych udźwigach przeciwwaga dojeżdża oddzielnym transportem.
z filmiku widać, że zaczął tracić stateczność na obrocie w lewo po prawej stronie dźwigu, prawa przednia podpora.. chyba jej nie widać po wywrotce.. czyli albo się schowała (nie zadziałał zamek hydrauliczny) gdy pękł przewód hydrauliczny, albo źle rozstawili podpory i koła dotykały podłoża nie obciążając podpór w pełni (często robią tak operatorzy bo myślą, że stabilniejszy będzie dźwig - jest dokładnie odwrotnie, chodzi o krawędzie wywrotu - są wtedy bliżej osi a środek ciężkości pojazdu, jest geometrycznie wyżej od podparcia - czyli wańka wstańka nie działa).
A czego można było się spodziewać po inżynierach z kacapowa. Oni są tak samo tępi jak asfalty bądź doktorzy z Indii.
Kacapowo do piachu
za Norylsk zawsze piwo ale zdziwiło mnie to że coś tam budują bo od ponad 30 lat to postawili tam chyba tylko szpital i małą galerię handlową (o ile się nie mylę)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów