Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Porównanie samolotu myśliwskiego do ciężkiego samolotu transportowego z czynnikiem gaśniczym?
"Jak w kilka sekund zwalił cały ładunek to poderwanie samolotu nie robi już problemu."
Najpierw obciążony musiał podlecieć pod górę i wymanewrować lotem koszącym w dół.
Ale co ja tam wiem.
Czekam na opinię ekspertów.
Także nie był to ryzykowany manewr, bardziej ryzykowne byłoby zrobienie tego w drugą stronę, czyli podlecenie pod górę przy takiej wysokości. Bo pytanie czy miałby wystarczającą prędkość, żeby uzyskać wysokość do pokonania góry i jednocześnie utrzymując prędkość żeby zachować siłę nośną.
Zasadniczo to opadając zwiększa prędkość, a większa prędkość to większa siła nośna, jednocześnie zmniejszając ciężar - po prostu zasada zachowania energii.
Także nie był to ryzykowany manewr, bardziej ryzykowne byłoby zrobienie tego w drugą stronę, czyli podlecenie pod górę przy takiej wysokości. Bo pytanie czy miałby wystarczającą prędkość, żeby uzyskać wysokość do pokonania góry i jednocześnie utrzymując prędkość żeby zachować siłę nośną.
Podejrzewam że właśnie zawstydziłeś wszystkie komisje badające wypadek tupolewa w smoleńsku:D
Wy tak serio tam do góry, sadolowi "experci"? Zacznijcie pikować samolotem o wadze od kilkudziesięciu do kilkuset ton wagi a później spróbujcie poderwać go ku górze...
Oj tam Panie nie takie manewry się robiło na microsoft flight simulator x . Trzeba ogarnąć działanie klap i da radę. A wyciąganie ku górze, po ostrym nurkowaniu to prosta recepta na przeciągnięcie i rozbicie się. Wystarczy wyrównać lot i stopniowo przyśpieszać, tak jak na filmie, dopiero później zacząć wznoszenie...
Polskim pilotom nie da się dorównać więc daremny jego trud. A tak się startuje Migiem 29 na pełnym lansie
Nom. Co prawda to prawda. Kto inny ląduje w lesie we mgle?
Zasadniczo to opadając zwiększa prędkość, a większa prędkość to większa siła nośna,
A tak naprawdę to zjebał się ze kały i tyle w temacie
PS. Zasadniczo to ma tam jeszcze powierzchnię sterową, bez której ten wywód nie istnieje.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów