18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Jak pić whisky
A................h • 2012-06-11, 10:32
Tak, tak wiem.... Plastikowe kubeczki i tanie wino są lepsze.
Dla dojrzalszych czytelników - oto poradnik jak pić whisky.
Tylko dla anglosasów.



Zgłoś
Avatar
ArasxDD 2012-12-30, 22:46 2
Picie Whisky z colą jest jak zaproszenie na noc laski z fiutem.
Każdy bierze to co lubi ^ ^
Zgłoś
Avatar
dziczek91 2012-12-30, 22:50 4
drogi autorze filmu, nie wiem w czym gustujesz jeśli chodzi o alkohole ale ja bardzo lubię "ścierkowego" Jacka Daniels'a bo w smaku przebija wiele innych butelek tego trunku. Nie jestem profesjonalistą w piciu whisky, bo piję z Colą bądź spritem i nie lubię wypić więcej niż szklankę samej bo nie sprawia mi to przyjemności, jest zwyczajnie za mocna dla mnie żeby popijać ją jak amerykanie na filmach, więc nie pierdol bo mi przykro.. i do ciężkiej kurwy co to ma wspólnego z "gimbazjum"?
Zgłoś
Avatar
1................0 2012-12-30, 22:52
Koles tak sie jara tym alkoholem, ze napic sie nie da.
Zgłoś
Avatar
Mardog 2012-12-30, 22:55
Od Jacka się odpierdol
Zgłoś
Avatar
minetek 2012-12-30, 22:57
był szybki kurs w wykonaniu tego pana:
sadistic.pl/jak-pic-whisky-vt120923.htm
Zgłoś
Avatar
KimDzongIl 2012-12-30, 23:05
jak stara zasada mówi: im ciemniejszy alkohol tym kac gorszy xD

@dziczek91 bo whisky pije się z wodą albo lodem
Zgłoś
Avatar
chybeck 2012-12-30, 23:21 3
w6667812 napisał/a:

gość jest jebnięty. rozmawia do lampki z jakimś płynem w środku. alkohol jest po to zeby go pic, a nie spuszczac sie na/do niego z zachwytu.