📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
50 minut temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Solho napisał/a:
hahaha czy Ty wiesz co właśnie napisałeś? ciekawe dlaczego przy drogach leży dość spora ilość opon z Ciężarówek a nie osobówek czyżby duża waga ładunku, większa siła tarcia co za tym idzie temperatura opony były tego przyczyna? nie gdzie tam... takie opony są ok dla Ciężarówek jak to stwierdził nasz ekspert
Opony w ciężarówkach pękają bo zużywają je do oporu. Poza tym ciężarówki mają dodatkowe osie lub podwójne koła.
jeździlem na takim chujstwie... dziekuje , wiecej tego bledu nie popelnie
Uwielbiam ten program, ten odcinek też już oglądałem ale każdy program jest tak fajnie zrobiony że z chęcią się go ogląda . P.I.W.O.
30%-60% tańsze. Zgoda.
80% mniejsza żywotność od nowych opon.
Płaty opon leżące przy drogach...... bezcenny widok zregenerowanej opony.
Jednym słowem szajs zagrażający życiu.
Ale idzie interes, gdyż nie przepłacisz oczywiście za "nową" oponę
80% mniejsza żywotność od nowych opon.
Płaty opon leżące przy drogach...... bezcenny widok zregenerowanej opony.
Jednym słowem szajs zagrażający życiu.
Ale idzie interes, gdyż nie przepłacisz oczywiście za "nową" oponę
Ja bym sobie na letnie nie kupił bo jeżdże dużo i często szybciej ale na zimę takie nalewki tylko na miasto do mniejszych prędkościach myślę że by się sprawdziły.
Tak się teraz zastanawiam, przecież mogliby wziąć tą gównianą oponę, przemielić i przetopić na nową, też by taniej wyszło jak nową robić a i bezpieczniej, no ale najwidoczniej lepiej pod górę sobie robić i kupić zregenerowaną, co najwyżej jakiś chuj rozmaże kogoś przy rozklejeniu się takiej opony,
Prawda jest taka, że szkłem dupy nie utrzesz...
Większość polskich "psiewoźników" chce zaoszczędzić i nie dość, że bawią się w "nalewki" to jeszcze potrafią je kilkukrotnie narzynać, o ile w ogóle taka opona dotrwa pierwszej narzynki bo często odpadają płaty bieżnika, a czasem potrafi nawet i cały płaszcz spadać...
I co to dla nich za oszczędność? jak opona idzie w pizdu, i trzeba wymieniać w drogich serwisach zagranicznych (ADAC etc.) jak już zapasów brakuje, a też bardzo często podczas wystrzału albo poważniejszych awarii takich opon dochodzi też do uszkodzeń auta jak np. urwane nadkole, lampa a nawet i schodki od kabiny...
Jak już wspominał thez, używanie takich opon na osi skrętnej to już czyste szaleństwo...
Ja osobiście nie podjąłbym się kierowania taką ciężarówką...
No ale "pany psiewoźniki" znają się na biznesie i chca zaoszczędzić na czym się da, nawet na bezpieczeństwie pracowników no i innych użytkowników dróg.
@teken - też nie jest powiedziane, że używki są takie dobre... zastanów się nad tym... czy znasz historię takiej opony... może było najechane na jakiś krawężnik albo inną "przeszkodę" i struktura wew. opony jest uszkodzona. Kilkaset km i wystrzał... nawet nie możesz reklamować... A z nową opona masz chociaż tą gwarancję. W razie co reklamujesz i robią ekspertyzę etc. i zwrot kosztów.
@Woozie - niestety nie jest to takie proste, opona raz odlana nie nadaje się do "przetopu" na nową. Zachodzą jakieś nieodwracalne przemiany substancji (niestety nie posiadam dokładnej wiedzy na ten temat, ale gdzieś o tym czytałem). Taki material z recyklingu opon nadaje się co najwyżej na produkty do których nie potrzeba tak wysokiej jakości gumy.
Pozdro.
Większość polskich "psiewoźników" chce zaoszczędzić i nie dość, że bawią się w "nalewki" to jeszcze potrafią je kilkukrotnie narzynać, o ile w ogóle taka opona dotrwa pierwszej narzynki bo często odpadają płaty bieżnika, a czasem potrafi nawet i cały płaszcz spadać...
I co to dla nich za oszczędność? jak opona idzie w pizdu, i trzeba wymieniać w drogich serwisach zagranicznych (ADAC etc.) jak już zapasów brakuje, a też bardzo często podczas wystrzału albo poważniejszych awarii takich opon dochodzi też do uszkodzeń auta jak np. urwane nadkole, lampa a nawet i schodki od kabiny...
Jak już wspominał thez, używanie takich opon na osi skrętnej to już czyste szaleństwo...
Ja osobiście nie podjąłbym się kierowania taką ciężarówką...
No ale "pany psiewoźniki" znają się na biznesie i chca zaoszczędzić na czym się da, nawet na bezpieczeństwie pracowników no i innych użytkowników dróg.
@teken - też nie jest powiedziane, że używki są takie dobre... zastanów się nad tym... czy znasz historię takiej opony... może było najechane na jakiś krawężnik albo inną "przeszkodę" i struktura wew. opony jest uszkodzona. Kilkaset km i wystrzał... nawet nie możesz reklamować... A z nową opona masz chociaż tą gwarancję. W razie co reklamujesz i robią ekspertyzę etc. i zwrot kosztów.
@Woozie - niestety nie jest to takie proste, opona raz odlana nie nadaje się do "przetopu" na nową. Zachodzą jakieś nieodwracalne przemiany substancji (niestety nie posiadam dokładnej wiedzy na ten temat, ale gdzieś o tym czytałem). Taki material z recyklingu opon nadaje się co najwyżej na produkty do których nie potrzeba tak wysokiej jakości gumy.
Pozdro.
Piwko za materiał, zawsze zastanawiałem się, jak się bieżnikuje opony i czemu są takie tanie. Teraz już wiem, że NIGDY takiech nie kupię.
Ant1984 napisał/a:
vass jak zwykle na niczym się nie zna.
Ty kurwa na wszystkim, na chuj się wpierdalasz aby coś napierdzieć bez sensu.
Solho napisał/a:
hahaha czy Ty wiesz co właśnie napisałeś? ciekawe dlaczego przy drogach leży dość spora ilość opon z Ciężarówek a nie osobówek czyżby duża waga ładunku, większa siła tarcia co za tym idzie temperatura opony były tego przyczyna? nie gdzie tam... takie opony są ok dla Ciężarówek jak to stwierdził nasz ekspert
Chodzi nastepny ekspercie o to ze w ciezarowkach masz wieksza powierzchnie opona ma bardzo wysoki profil a co za tym idzie mozna ja bardziej zalac guma i wybierznikowac na nowo , w osobowce jak masz profil opony 40-45 to mozesz sobie naszczac ewentualnie wiec nie pisz bzdur bo poprzednik ktorego zjechales ma racje zbłazniles sie
Kiedyś fleksem (szlifierką kątową) tak z bratem opony w maluchu nacinalismy i nic sie nie dzialo nawet powyzej 100km/h
Do tych co piszą, że lepiej kupić używkę: nie zastanawialiście się czemu ktoś sprzedaje oponę, na której jeszcze jest na tyle bieżnika, że można jeździć? Bo ta opona jest stara. Guma na niej jest stara. I szczerze wątpię, żeby taka stara guma była lepsza od tej nowej nalanej.
Mam takie opony i nie polecam. Jadąc na autostradzie A1 przy prędkości w sumie nie dużej, jakieś 120 km/h opona sie rozleciała tak że dalej nie mogłem jechać
Chuja tam, wiecie dlaczego nie widzieliście nigdy w życiu opony od osobówki na poboczu? Bo jak jebnie opona od osobówki niedociążona 20 tonowym ładunkiem to kurwa nic się z nią nie dzieje, a jak pęknie opona dociążona wielotonowym ładunkiem to się zastanówcie... To jest główny powód, dlaczego nie widać opon osobówek.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów