📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:49
Do ciężarówki może ok. ale w osobówce przy większych szybkościach potrafi się rozkleić, do tego są problemy z wyważeniem takiej regenerowanej opony.
vass napisał/a:
Do ciężarówki może ok. ale w osobówce przy większych szybkościach potrafi się rozkleić, do tego są problemy z wyważeniem takiej regenerowanej opony.
hahaha czy Ty wiesz co właśnie napisałeś? ciekawe dlaczego przy drogach leży dość spora ilość opon z Ciężarówek a nie osobówek czyżby duża waga ładunku, większa siła tarcia co za tym idzie temperatura opony były tego przyczyna? nie gdzie tam... takie opony są ok dla Ciężarówek jak to stwierdził nasz ekspert
Mam takie skurwiałe nalewki w swoim samochodzie i nikomu nie polecam..
wolałbym kupic używaną firmową niż nową po regeneracji. każda po regeneracji jest zrobiona na bazie różnych opon i raczej mała jest szansa że kupując komplet 4 opon, wszystkie będą zrobione na bazie opon tej samej firmy, czyli w gruncie rzeczy mamy 4 takie same bieżniki o 4 takich samych rozmiarach ale zupełnie co innego w środku, bo pewnie każdy producent ma swój patent na zrobienie opony i chuj
Co jak co, ale opona używana jest lepsza od regenerowanej. Przynajmniej w Polsce. Nigdy nie wiesz czy pan mietek czasem nie zregenerował opony z roku 89'.
Jeśli chodzi o auto to na tym akurat lepiej nie oszczędzać.
Jeśli chodzi o auto to na tym akurat lepiej nie oszczędzać.
@Solho ale tiroloty też latają przeładowane
zresztą wyobraźcie sobie takie opony regenerowane na jednośladzie... huhuuuuuuuu
zresztą wyobraźcie sobie takie opony regenerowane na jednośladzie... huhuuuuuuuu
Opon regenerowanych nie można używać tylko i wyłącznie w autobusach spełniających dodatkowe wymogi techniczne (prędkość do 110km/h). W całej reszcie aut hulaj dusza. A zakładanie tych opon na oś kierowaną to szczyt krótkowzroczności przewoźników.
Solho napisał/a:
hahaha czy Ty wiesz co właśnie napisałeś? ciekawe dlaczego przy drogach leży dość spora ilość opon z Ciężarówek a nie osobówek czyżby duża waga ładunku, większa siła tarcia co za tym idzie temperatura opony były tego przyczyna? nie gdzie tam... takie opony są ok dla Ciężarówek jak to stwierdził nasz ekspert
Czy ty jesteś normalny, czy kurwa masz jakieś problemy emocjonalne ?
Napisałem, że może, bo nie wiem jak w ciężarówkach, bo nie miałem okazji przetestować.
Miałem za to nieprzyjemność przetestować taką oponę w busie która na autostradzie przy 150km/h się rozkleiła.
Co do nagrzewania, to w F1 jeszcze się mocniej nagrzewają niż w ciężarowym
... ciekawe czy Durex'y regenerują?
mi po 13 użyciu starły sie wypustki
mi po 13 użyciu starły sie wypustki
Opony takie są popularne w ciężarówkach, szczególnie za wschodnią granicą pobocza są ich pełne, wszędzie walają się pogubione bieżniki. Z resztą miałem nieprzyjemność na żywo raz widzieć jak po prostu taka opona się rozkleja. Miałem sporego farta, bo była to lewa przednia i jakbym wolniej wyprzedzał to tir by mnie rozmazał o barierkę- tak nim zarzuciło po całej jezdni. Na szczęście przeleciał już za mną) I są montowane w ciężarówkach, bo po prostu dużo taniej musi wychodzić... na tyle taniej, że opłaca się zaryzykować rozwalenie ciężarówki, czy spowodowanie wypadku. najwyżej się zatrzyma na jakiejś osobówce :/
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów