Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
i zajebista fura rozjebana a ja 3 lata zbieram żeby sobie używanego golfa kupić....
Bo jesteś przegrywem
Jakbym jechał na motorku, za kimś kto na łagodnym łuku nie potrafi auta opanować(ten pierwszy łuk, nie ten gdzie się rozjebał), to od razu bym zwolnił, bo wiadomo, że dzban się rozjebie
Podsterowność- mówi coś to panu, Panie Ferdku?
Debil za szybko wszedł w zakręt, za późno i za lekko hamował- ewentualnie mógł nie trzymać się pasa ruchu tylko ścinać zakręt. W teorii wyścigów najważniejsze jest znalezienie punktu hamowania i punktu odpuszczenia hamulca a wciśnięcia gazu, z drugiej strony trzeba znać praktyki rajdowe bo w tym wypadku tylko drift czy tam power slide mógł go uratować.
i zajebista fura rozjebana a ja 3 lata zbieram żeby sobie używanego golfa kupić....
A co to za samochód?
Wina tuska
Pasek TVpis:
"Tusk winny śmierci wielu kierowców, gdyż autostrady i drogi za niego wybudowane pozwalają na dużo większe prędkości"
Pasek TVpis:
"Tusk winny śmierci wielu kierowców, gdyż autostrady i drogi za niego wybudowane pozwalają na dużo większe prędkości"
Widac ze tylko tefałeny ogladasz , wytresowany jak pies pawłowa
Jakbym jechał na motorku, za kimś kto na łagodnym łuku nie potrafi auta opanować(ten pierwszy łuk, nie ten gdzie się rozjebał), to od razu bym zwolnił, bo wiadomo, że dzban się rozjebie
Proste mordo
Podsterowność- mówi coś to panu, Panie Ferdku?
Debil za szybko wszedł w zakręt, za późno i za lekko hamował- ewentualnie mógł nie trzymać się pasa ruchu tylko ścinać zakręt. W teorii wyścigów najważniejsze jest znalezienie punktu hamowania i punktu odpuszczenia hamulca a wciśnięcia gazu, z drugiej strony trzeba znać praktyki rajdowe bo w tym wypadku tylko drift czy tam power slide mógł go uratować.
Uwal się na japę piździoch
Podsterowność- mówi coś to panu, Panie Ferdku?
Debil za szybko wszedł w zakręt, za późno i za lekko hamował- ewentualnie mógł nie trzymać się pasa ruchu tylko ścinać zakręt. W teorii wyścigów najważniejsze jest znalezienie punktu hamowania i punktu odpuszczenia hamulca a wciśnięcia gazu, z drugiej strony trzeba znać praktyki rajdowe bo w tym wypadku tylko drift czy tam power slide mógł go uratować.
Widać, że gość jedzie na pałę, byle szybko. Żadnych dochamowań, żadnych odbić przy łukach, niemal było pewne, że wypierdoli. Przy mocach od 250/300 hp powinny być jakieś szkolenia przymusowe na technikę jazdy.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów