18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Kibole powstańcom
Hauer88 • 2012-08-04, 11:20
Ładnie przywitano przedstawicieli "nieRządu".

Uwaga! Ciulowaty mikrofon rejestrował dźwięk.



Dodatkowo okolicznościowa oprawa od 3:40 zaprezentowana w Austrii - nie pozwolono wywiesić jej w Polsce podczas meczu towarzyskiego z Borussią Dortmund...

Zgłoś
Avatar
torro 2012-08-04, 17:40
Bydło znowu pokazało na co ich stać. Zwłaszcza pięknie okazali szacunek zmarłym...
Zgłoś
Avatar
!Timon 2012-08-04, 17:43
@Prometeus Coprophagus

Nie znam się na skinheadach, kiedyś czytałem artykuł o ich podziałach wewnętrznych, który uwzględniał tzw. reds'ów, czyli czerwonych lewicowych skinów tępionych przez resztę - może ich masz na myśli? Bo ja wiem.
Hasło skinhead odnosi się ogólnie do ogolonej głowy i chuja mówi o czyiś poglądach co można zaobserwować na powyższym przykładzie.
Zgłoś
Avatar
dirter 2012-08-04, 17:46
warszawiaki pokazali jaka z nich jest chołota
Zgłoś
Avatar
Prometheus_Coprophagus 2012-08-04, 18:11
@!Timon, nigdzie nie użyłem słowa "skinhead". Elementarna wiedza na temat historii tej subkultury uniemożliwia stawianie znaku równości pomiędzy nimi a nazistami bądź neonazistami.
Zgłoś
Avatar
prof. Matolewicz 2012-08-04, 18:12
@!Timon
Oczywiście, że nie potrzebuje, ale zdecydowana większość chce mieć publiczną służbę zdrowia, szkolnictwo itp., a nawet bez tego podatki są potrzebne i tyle. Osobiście jestem za prywatyzacją tego co nie musi być publiczne, ale to, że tak nie jest nie narusza wolności i nie robi z nas kraju komunistycznego.
Zgłoś
Avatar
Magik2501 2012-08-04, 18:16
konkor napisał/a: