📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:46
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Podstawowy błąd to nie włączony hamulec postojowy. Dodatkowo pech dla niego a dla nas fart że koła skręcone lekko w lewo pewnie. Ja bym nie ryzykował życia chociaż z drugiej strony to był pewnie impuls.
Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Kiedyś pompowałem szambo, Ciągnik z wozem asenizacyjnym stał na górce tyłem w kierunku stoku (wyjazd z posesji na drogę) ręczny nie działał ale wszystkie koła były zabezpieczone pieńkami, wąż podpięty pod tylni zawór a właz od szamba centralnie za beczką. Rozmawiałem z znajomym właśnie w tym miejscu obok szamba i nagle ciągnik przeskoczył przez pseudo kliny. Znajomy w odruchu położył rękę na beczce myśląc że ją zatrzyma. Na szczęście zachowałem zimną krew i złapałem go za bluzę odciągając na lewo stronę zestawu i nawet nie biegłem do kabiny tylko czekałem aż ciągnik sam podjedzie do mnie. W odpowiednim momencie niczym James bond wskoczyłem do ciągnika i w heble z całej siły. Na szczęście nikt nie jechał, bo oś przyczepy była już po drugiej stronie drogi. Na drugi dzień w końcu naprawiłem hamulec ręczny.
tarcer123 napisał/a: