📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Aquaplaning - mówi Ci to coś? Pewnie nie, więc zajrzyj do google.
Chyba nie pierwszy raz, bo na szybie już jest rysa przed wywrotką.
X drive nie ma sobie równych
Zbysław napisał/a:
X drive nie ma sobie równych
Takiego systemu w aucie z pizdą na masce nie znajdziesz
Refleks szachisty. Absolutne zero reakcji i jeszcze w lewo na koniec dokręcił... Na egzaminach powinny być płyty poślizgowe i zdania nie zmienię.
Tak to jest jak się jeździ kijowych lub/oraz zużytych oponach.
Przy aquaplaningu i tak by mu to chuja dało w tej sytuacji. Zresztą ludzie często robią duże kontry, a samochód nagle złapie przyczepność i obrót w drugą stronę.
Agoreth napisał/a:
Aquaplaning
Przy aquaplaningu i tak by mu to chuja dało w tej sytuacji. Zresztą ludzie często robią duże kontry, a samochód nagle złapie przyczepność i obrót w drugą stronę.
a jak ma działać kiedy się jeździ na łysych oponach lub zespawanym dyferencjałem?
Kutasiarz napisał/a:
Chyba nie pierwszy raz, bo na szybie już jest rysa przed wywrotką.
Dokładnie.
Przynajmniej teraz będzie musiał szybę wymienić.
Ha!
Pitok napisał/a:
Zresztą ludzie często robią duże kontry, a samochód nagle złapie przyczepność i obrót w drugą stronę.
Płyty poślizgowe działają na zasadzie aquaplaningu... A za duża kontra i brak reakcji po niej świadczy o braku jakiegokolwiek zaznajomienia z poślizgiem. W tym przypadku można powiedzieć, że gość nie zareagował w cale, a przez taką amebę ktoś mógł umrzeć. Płyta poślizgowa być może da jakąś lekcję i nauczyłaby kogoś pokory.
Przednionapędowe auta potrafią być bardziej niebezpieczne od tylnonapędowych, co widać na nagraniu. Lekki tył nad którym nie ma w zasadzie zbyt dużej kontroli potrafi odjechać w niespodziewanym momencie, kluczem jest chujowy rozkład masy takiego auta, pozbawionego wału napędowego, dyferencjału itd. W tym przypadku, jak ktoś wyżej pisał, dochodzą gówniane opony i totalny brak umiejętności, kierowca nie zrobił nic, by się ratować.
Pitok napisał/a:
Tak to jest jak się jeździ kijowych lub/oraz zużytych oponach.
Dokładnie.
Jedyny raz przez 30 lat jak mam prawko miałem aquaplaning na nowiutkiej Dębicy Passio w Renówce Megane 1 przy około 60km/h.
Na szczęście prosta droga i jechałem prosto, lekko z góry. Meganka załadowana, 3 osoby sobie kimały (noc) z tyłu, po prawej też kimająca osoba. Obrotomierz poszedł pod czerwone pole, puściłem tylko delikatnie pedał gazu i czekałem aż wodolot osiądzie. Kawa tak nie orzeźwiła jak ta sytuacja. Opony wywaliłem, nigdy nic więcej Dębicy nie kupiłem i do końca swoich dni nie mam zamiaru. Przez ponad 20 kolejnych lat nigdy więcej aquaplaningu nie miałem.
Tak jak go na prostej jebnelo to tylko opony łyse, chujowe albo i jakaś awaria. W cywilnym samochodzie żeby aquaplaning wystąpił przy zdrowych kapciach to trzeba by w rzekę wjechać.
To Dacia, tylko u ruskich sprzedawali (?) to pod marką Renault.
Nemrod90 napisał/a:
Przednionapędowe auta potrafią być bardziej niebezpieczne od tylnonapędowych, co widać na nagraniu. Lekki tył nad którym nie ma w zasadzie zbyt dużej kontroli potrafi odjechać w niespodziewanym momencie, kluczem jest chujowy rozkład masy takiego auta, pozbawionego wału napędowego, dyferencjału itd. W tym przypadku, jak ktoś wyżej pisał, dochodzą gówniane opony i totalny brak umiejętności, kierowca nie zrobił nic, by się ratować.
Słusznie. Zawsze prawdziwe auta miały (i mają) napęd na tył. Przedni napęd wymyślili ekonomiści, bo dzięki niemu można wyprodukować auto o wiele taniej. Przednionapędowce to wozidełka dla plebsu.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów