Wszystko poszło nie tak.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Wszystko poszło nie tak.
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
nie znam sie ale to ten drugi spierdolił
______________
poker better than life
Kurwa co on na ręcznym nigdy nie jeździł drążek do siebie
Pała nie pilot. W trakcie rozpędzania się do startu siła bezwładności popchnęła w stronę przeciwstawną do kierunku ruchu taką dźwignie po lewej stronie kabiny. Oprócz wolantu i pedałów to najważniejsza dźwignia w szybowcu. Odpowiada za opór aerodynamiczny szybowca. Im bardziej dźwignia jest przesunięta w stronę pilota tym większy opór aerodynamiczny a co za tym idzie mniejsza prędkość i na odwrót. Kurwa, kiblem jeździć a nie szybowcem latać powinien
Nie znam się więc się nie wypowiem ale komentarz postawię, zapytacie pewnie: "Dlaczego?" tak jak pierwotni ludzie zakładali wnyki na dzikie zwierzęta lub zarzucali przynętę do siatki po czym umieszczali ją w rzece i łapali się ryby, oni nie mili pewności czy zwierzyna złapie się we wnyki ani czy ryby będą skłonne złapać się na zanętę i wpłynąć do siatki, nie mieli pewności ale zarzucali siatkę z przynętą na cały dzień i na drugi dzień sprawdzali czy pełna i to samo z wnykami, tak i ja zamieszczam komentarz w nadziei że dostanę wirtualne piwa.
No kurwa tyle tych parametrów ma do kontrolowania że przesunięcia takiej wielkiej dźwigni nie zauwazył...
@youzeck1984 Hamulec aerodynamiczny nie służy do zmniejszenia prędkości tylko siły nośnej.
Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)
Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)
Abstrahując od przyczyny, pilot miał farta. To i tak stosunkowo tanio nabyte doświadczenie - już do końca życia będzie pamiętał, żeby sprawdzać te hamulce.
Zurcio50 napisał/a:
@youzeck1984 Hamulec aerodynamiczny nie służy do zmniejszenia prędkości tylko siły nośnej.
Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)
Summa summarum hamulec zwiększa prędkość opadania (zmniejsza doskonałość) a pilot za dużo nie zobaczy ze swojej pozycji.
Nie że pilot nie zjebał.
Ale to tak jakby w trakcie jazdy samochodem drążek zmiany biegów przeskoczył sobie sam z 6 na cofanie -.-
Raczej nie powinno się wydarzyć :/
Ale to tak jakby w trakcie jazdy samochodem drążek zmiany biegów przeskoczył sobie sam z 6 na cofanie -.-
Raczej nie powinno się wydarzyć :/
Osobiście nie latałem nigdy żadnym szybowcem, ale w ceśce 152 też podczas startu przepustnica potrafiła sama zmniejszać obroty silnika i trzeba ją było pilnować, żeby czasami nie znaleźć się na pobliskich drzewach. Drgania robią swoje.
youzeck1984 napisał/a:
Pała nie pilot. W trakcie rozpędzania się do startu siła bezwładności popchnęła w stronę przeciwstawną do kierunku ruchu taką dźwignie po lewej stronie kabiny. Oprócz wolantu i pedałów to najważniejsza dźwignia w szybowcu. Odpowiada za opór aerodynamiczny szybowca. Im bardziej dźwignia jest przesunięta w stronę pilota tym większy opór aerodynamiczny a co za tym idzie mniejsza prędkość i na odwrót. Kurwa, kiblem jeździć a nie szybowcem latać powinien
W szybiwcach nie ma wolant idioto
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów