📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
świetny film na niedzielne dopołudnie w dwójce zaraz przed Makłowiczem i wrzącym rosołem...
pfff jestem elektrykiem, siedzę właśnie w podobnym (tylko lepiej wyposażonym) na dyżurze do 19ej, piszę głupoty na necie i jeszcze mi za to płacą. Pozdro korposzczurki
Halman napisał/a:
świetny film na niedzielne dopołudnie w dwójce zaraz przed Makłowiczem...
Robert lubi Twój komentarz Pan Makłowicz zajebisty gość
Kurski wyjebał Makłowicza z kurwizji.
nowynick napisał/a:
pfff jestem elektrykiem, siedzę właśnie w podobnym (tylko lepiej wyposażonym) na dyżurze do 19ej, piszę głupoty na necie i jeszcze mi za to płacą. Pozdro korposzczurki
Ale jest niedziela, a Ty musisz tam siedzieć do 19
za to od pojutrza mam 6 dni wolnego, myślałem, że utrata pracy w korpo w kwietniu 2020 to tragedia. To było najlepsze co mnie spotkało od kilku lat
nowynick napisał/a:
za to od pojutrza mam 6 dni wolnego, myślałem, że utrata pracy w korpo w kwietniu 2020 to tragedia. To było najlepsze co mnie spotkało od kilku lat
Z perspektywy czasu zmienia się punkt widzenia.
andrzejrobert75 napisał/a:
Ale Jakimowicza zatrudnił.
No to poziomu raczej nie podnieśli. Jak mam wybierać Makłowicz/Jakimowicz, to jednak wybór jest tylko jeden...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: