Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Przecież oni umyślnie zwiększają sobie spalanie, zmniejszają moc i psują silnik aby kurwa wyglądało jakby jeździli na mieszance ekogroszku z plastikiem...
Używa się tego tylko dla "beki" w takich sytuacjach jak powyższa.
Co do Ekologi, 12l na 100km ropy to dużo? To jest właśnie ekologia dla ponad 300 konnego 5.9l diesla.
Co więcej z lawetą nadal pali tyle samo a z autem na tej lawecie 1-2l wiecej.
Ekologia zaczęła się w nowej generacji pickupów. 6.7 cummins nie ma żadnej emisji oprócz CO2. Rura nie ma prawa mieć grama sadzy. Pozdro hejterów
silnik wankla z 1.5 by coś takiego zrobił, v6 z 3l
Uwielbiam to "wankla srankla".
Tak 1.5l pojemności. Ok. Tylko, że w "jednym cylindrze" masz odpierdoloną pracę "3 tłoków" więc z 1.5l pojemności skokowej masz ekwiwalent 4.5l.
Upraszczam oczywiście.
Uwielbiam to "wankla srankla".
Tak 1.5l pojemności. Ok. Tylko, że w "jednym cylindrze" masz odpierdoloną pracę "3 tłoków" więc z 1.5l pojemności skokowej masz ekwiwalent 4.5l.
Upraszczam oczywiście.
3? zazwyczaj są chyba dwa ale to i tak daje te 1.5l bo to pojemność wszystkich cylindrów a z tego wyciśniesz ponad 200. bodajże mazda miała taki silnik w modelu rx8 i 7
upraszczam oczywiście
tak czy siak dla chcącego nic trudnego z tym, że trzeba chcieć, dlatego ich już nie produkują. szkoda....zmarnowany potencjał. osobiście preferuje widlaste ale co kto woli
3? zazwyczaj są chyba dwa ale to i tak daje te 1.5l bo to pojemność wszystkich cylindrów a z tego wyciśniesz ponad 200. bodajże mazda miała taki silnik w modelu rx8 i 7
upraszczam oczywiście
tak czy siak dla chcącego nic trudnego z tym, że trzeba chcieć, dlatego ich już nie produkują. szkoda....zmarnowany potencjał. osobiście preferuje widlaste ale co kto woli
Tak, zazwyczaj dwa CYLINDRY ale jeden TŁOK w cylindrze wykonuje pracę jaką normalnie wykonują 3 tłoki w 3 cylindrach w zwyczajnym silniku.
Kiedy jest wybuch to jednocześnie z poprzedniego wybuchu jest już wydalane oraz w tym samym czasie zasysane nowe powietrze.
Do tego w silniku wankla całe 4 cykle są wykonywane podczas jednego obrotu wału gdzie w normalnym silniku 4 suwowym potrzebne są 2 obroty wału.
Tak, zazwyczaj dwa CYLINDRY ale jeden TŁOK w cylindrze wykonuje pracę jaką normalnie wykonują 3 tłoki w 3 cylindrach w zwyczajnym silniku.
Kiedy jest wybuch to jednocześnie z poprzedniego wybuchu jest już wydalane oraz w tym samym czasie zasysane nowe powietrze.
Do tego w silniku wankla całe 4 cykle są wykonywane podczas jednego obrotu wału gdzie w normalnym silniku 4 suwowym potrzebne są 2 obroty wału.
czej bo z deka pierdolisz co innego ale chuj
Tłok w wanklu ma trzy boki wypukłe i każdy bok z powierzchnią cylindra tworzy komore spalania.
Erutlev ma rację.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów