Gracz, jako manager obozu zagłady dla Żydów, Turków i Cyganów, musi zadbać o codzienne dostawy Cyklonu B, regularne egzekucje i przychylną opinię społeczną (...) "KZ” Manager" to prawdziwa produkcja skierowana dla posiadaczy większości komputerowych platform.
Celem gry jest utrzymanie funkcjonowania obozu przez utrzymywanie "opinii publicznej" i innych ważnych zasobów oraz mierniki, powyżej lub poniżej pewnego progu. W jednej z wersji, opinia publiczna wzrasta, gdy "manager" uśmierca pewną liczbę więźniów cyklonem B. Jednak zamówienia wymienionego gazu kosztują określoną sumę pieniędzy, które można zdobyć poprzez zmuszanie więźniów do pracy.
Grając zbyt dużo czasu bez "dostatecznej" liczby egzekucji sprawia, że "publiczna satysfakcja" spada, a zbyt mało więźniów pracujących wkrótce prowadzi do niedoboru zasobów oraz zamknięcie obozu, tracąc w ten sposób możliwość dalszej gry. Ponadto, więźniowie muszą być "kupowani" przez obozowego "manager", a zwłoki zmarłych więźniów muszą być usuwane (gra opisuje je jako "Müllberg", niem. "góra śmieci" lub "pal śmieci") poprzez operację, która również kosztuje.
Podobnie jak w innych grach zarządzania zasobami, ostatecznie celem gry jest próba znalezienia optymalnej równowagi pomiędzy wydatkami, przychodami, działaniami i celami "produkcyjnymi", choć z wysoce kontrowersyjnym akcentem.
(przetłumaczone z angielskiej wikipedii, sorki za nieścisłości w niektórych miejscach).
Gra prawdziwego sadola?
Celem gry jest utrzymanie funkcjonowania obozu przez utrzymywanie "opinii publicznej" i innych ważnych zasobów oraz mierniki, powyżej lub poniżej pewnego progu. W jednej z wersji, opinia publiczna wzrasta, gdy "manager" uśmierca pewną liczbę więźniów cyklonem B. Jednak zamówienia wymienionego gazu kosztują określoną sumę pieniędzy, które można zdobyć poprzez zmuszanie więźniów do pracy.
Grając zbyt dużo czasu bez "dostatecznej" liczby egzekucji sprawia, że "publiczna satysfakcja" spada, a zbyt mało więźniów pracujących wkrótce prowadzi do niedoboru zasobów oraz zamknięcie obozu, tracąc w ten sposób możliwość dalszej gry. Ponadto, więźniowie muszą być "kupowani" przez obozowego "manager", a zwłoki zmarłych więźniów muszą być usuwane (gra opisuje je jako "Müllberg", niem. "góra śmieci" lub "pal śmieci") poprzez operację, która również kosztuje.
Podobnie jak w innych grach zarządzania zasobami, ostatecznie celem gry jest próba znalezienia optymalnej równowagi pomiędzy wydatkami, przychodami, działaniami i celami "produkcyjnymi", choć z wysoce kontrowersyjnym akcentem.
(przetłumaczone z angielskiej wikipedii, sorki za nieścisłości w niektórych miejscach).
Gra prawdziwego sadola?