18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
🔥 Przesłanie do kozojebców - teraz popularne
Legendarna grupa B - Pure Sound
m................o • 2012-01-07, 21:23
Zbiór materiałów nakręconych podczas odcinków specjalnych w czasie rywalizacji samochodów i kierowców z legendarnej gruby B, która została zlikwidowana ponieważ stanowiła zbyt duże niebezpieczeństwo dla widzów jak i samych kierowców.
Według mnie ostatnie tak ekscytujące rajdy samochodowe, kierowcy którzy nie znali strachu, samochody które były ziejącymi ogniem turbodoładowanymi potworami bez jakichkolwiek elektronicznych wspomagaczy, oraz tzw. human bariers czyli czasem było dosyć ciekawie
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
rockface123 2012-01-07, 21:51 22
jednym zdaniem : przekroczyli poziom dopuszczalnej zajebistości i musieli zlikwidować grupe...
Zgłoś
Avatar
djhexe 2012-01-08, 0:22 1
@rockface123
kiedyś tak było - proste samochody, "proste" trasy przez wioski, prości kibice - ale było zajebiście! żadnych zasad oprócz kasków (może się mylę), ale było co robić. można było ze znajomymi wyskoczyć na wyścig na parę dni, można było wyrwać parę dni wolnego w robocie, pokazać wyścigi dzieciom... a teraz? chujnia z grzybnią!
Zgłoś
Avatar
Krzychu126 2012-01-08, 0:28 5
rockface123 napisał/a:

jednym zdaniem : przekroczyli poziom dopuszczalnej zajebistości i musieli zlikwidować grupe...


W skrócie można tak powiedzieć. Auta były dość ciekawe więc nie ma co się dziwić że tyle było widzów. Mi najbardziej się podobał Ford RS200 z turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem 2137ccm i mocy dochodzącej nawet do ponad 800 koni mechanicznych... Wyobrażacie sobie w latach `80 w samochodzie moc 800 koni z 2.2 litra, weźmy na przykład współczesny super samochód taki jak Koenigsegg CCX który ma turbodoładowany silnik 4.7 litra V8 i osiąga nieco ponad 800 koni (na etanolu ok 1020 koni) Jednak kiedyś to się robiło samochody.
Zgłoś
Avatar
petru23 2012-01-08, 0:50
nooo ryczące samochody z turbiną wciągającą dzieci z ulicy
Zgłoś
Avatar
Krzychu126 2012-01-08, 1:03
petru23 napisał/a:

nooo ryczące samochody z turbiną wciągającą dzieci z ulicy


Być wciągniętym przez turbinę takiego samochodu to zaszczyt ;P
Zgłoś
Avatar
raziel331 2012-01-08, 1:24 1
marcin90twinturbo napisał/a:

gruby B, która została zlikwidowana ponieważ stanowiła zbyt duże niebezpieczeństwo dla widzów



Mnie tylko wkurwiają ci kibice. Staną niemal na samej drodze, a potem pretensje, że któryś mózg na szybie zostawił...
Zgłoś
Avatar
MyBijaCZ 2012-01-08, 1:27
Je pierdole, co za MOC
Zgłoś
Avatar
Kotli 2012-01-08, 1:44 4
Krzychu126 napisał/a:


W skrócie można tak powiedzieć. Auta były dość ciekawe więc nie ma co się dziwić że tyle było widzów. Mi najbardziej się podobał Ford RS200 z turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem 2137ccm i mocy dochodzącej nawet do ponad 800 koni mechanicznych... Wyobrażacie sobie w latach `80 w samochodzie moc 800 koni z 2.2 litra, weźmy na przykład współczesny super samochód taki jak Koenigsegg CCX który ma turbodoładowany silnik 4.7 litra V8 i osiąga nieco ponad 800 koni (na etanolu ok 1020 koni) Jednak kiedyś to się robiło samochody.



Ten 800-konny nie był czasem prototypem? I nie wyjeżdżaj z takimi porównaniami, jestem ciekaw czy silnik 2.2 z tak kurwitną turbosprężarką przejechałby chociaż 80 tys. km

A tu jeden z przykładów dlaczego zadecydowano o likwidacji grupy B:



Dla cierpiących na nietrzymanie moczu polecam oglądać od 0:50.
Zgłoś
Avatar
recenzor 2012-01-08, 3:21
Krzychu126 napisał/a:


W skrócie można tak powiedzieć. Auta były dość ciekawe więc nie ma co się dziwić że tyle było widzów. Mi najbardziej się podobał Ford RS200 z turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem 2137ccm i mocy dochodzącej nawet do ponad 800 koni mechanicznych... Wyobrażacie sobie w latach `80 w samochodzie moc 800 koni z 2.2 litra, weźmy na przykład współczesny super samochód taki jak Koenigsegg CCX który ma turbodoładowany silnik 4.7 litra V8 i osiąga nieco ponad 800 koni (na etanolu ok 1020 koni) Jednak kiedyś to się robiło samochody.



Porównujesz samochód cywilny którego silnik ma pracować min. 500.000 km z samochodem rajdowym którego silnik po 700 - 900 km jest wrakiem nie nadającym się nawet do remontu. Wyżyłowany do granic możliwości silnik z pojemnością 2.2 litra w dzisiejszych czasach miałby moc... nie wiem - nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić
Ponadto Koenigsegg jak sam napisałeś ma tylko 8 zaworów, a samochody Grupy B miały ich 16, więc trudno to zestawić ze sobą.
Ciekawostka. Kiedyś sprawdzono jeden z samochodów Grupy B na torze F1. Osiągnął czas gwarantujący w tamtym sezonie na start z 7 pola startowego! To było coś... prawda?
Zgłoś
Avatar
nanab 2012-01-08, 3:23
Jeżdżące 20 na godzinę strzelające dziurawego wydechu, obładowane tórbospojlerami, nełonami i naklejkami dodającymi 400koni. Na naszych wsiach pełno takich jeździ. Najbardziej niebezpieczni na tym filmie są debile wyskakujący na drogę.
Zgłoś
Avatar
recenzor 2012-01-08, 3:24
raziel331 napisał/a:



Mnie tylko wkurwiają ci kibice. Staną niemal na samej drodze, a potem pretensje, że któryś mózg na szybie zostawił...



Oni nie stali na drodze, oni wyznaczali środek jezdni. Bez kitu! Dobrze widoczne to było na rajdach w południowej Europie... kierowca musiał zawsze celować tam gdzie było najwięcej osób.
Zgłoś
Avatar
f................2 2012-01-08, 8:13 1
Cytat:

@ Kotli - "Ten 800-konny nie był czasem prototypem? I nie wyjeżdżaj z takimi porównaniami, jestem ciekaw czy silnik 2.2 z tak kurwitną turbosprężarką przejechałby chociaż 80 tys. km

"

80 tys ? Ty chyba jestes nie normalny, wtedy samochody po 1 calym rajdzie, ich silniki i zawieszenia byly praktycznie do wymiany. Normalnie takim samochodem jak ford rs200 do rajdow bys max przejechal 4k...

@topic: Audi Quattro dla mnie kosi konkurencje ten samochod to jest(było) zloto w rajdach Group B

Tak sie podjaralem ze az odpale sobie DiRTa 3 ^^
Zgłoś
Avatar
avalanch 2012-01-08, 9:04
Krzychu126 napisał/a:


W skrócie można tak powiedzieć. Auta były dość ciekawe więc nie ma co się dziwić że tyle było widzów. Mi najbardziej się podobał Ford RS200 z turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem 2137ccm i mocy dochodzącej nawet do ponad 800 koni mechanicznych... Wyobrażacie sobie w latach `80 w samochodzie moc 800 koni z 2.2 litra, weźmy na przykład współczesny super samochód taki jak Koenigsegg CCX który ma turbodoładowany silnik 4.7 litra V8 i osiąga nieco ponad 800 koni (na etanolu ok 1020 koni) Jednak kiedyś to się robiło samochody.



Rs200 w grupie B Moc maksymalna 456 KM (331 kW) przy 8000 obr/min to z wiki

A tu więcej info niestety po angielsku co może co niektórych boleć
jalopnik.com/270058/crowning-the-king-of-1986-audi-quattro-s1-vs-ford-...
I w tymże artykule jest napisane że
Cytat:

Legendary F1-er Bryan Hart tuned the 16-valve, turbocharged 2137 cc BDT-E Cosworth engine to at least 550 hp, and some claim as much as 800 hp. In reality, the RS200s probably competed at 650 hp.


I pytanie ile przejeździ taki Koenigsegg CCX se swoim silnikiem a ile taki RS200 z silnikiem wyżyłowanym
Zgłoś
Avatar
j................3 2012-01-08, 9:05
dla radości ogółu wypadki są konieczne w tym te śmiertelne
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem