📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
fajna droga
motogp vs f1
stary proszę Cię
F1 to nie jest samochód tylko bolid inna kategoria, przyspieszenia, życie, kierowcy, pieniądze, tory. Wszystko jest inne f1 ma tyle wspólnego z samochodami co samochody z bryczkami. Tu koła i tu koła, tu kierowca i tu woźnica, tu konie i tu konie...
Jeśli chodzi o jazdę na torze też liczy się droga hamowania, a tu f1 nie ma sobie równych.
Bez spin, bez kłótni.
Ciekawe przejście z sl63 drogi i r1 na motogp tor i f1.
Zaraz dodasz coś o gsxr1000 turbo + nitro. Ale jak już powiedziałem - ziomek jeździ tym do pracy. Wątpię żeby kubioco podobny jeździł do roboty f1
stary proszę Cię
F1 to nie jest samochód tylko bolid inna kategoria, przyspieszenia, życie, kierowcy, pieniądze, tory. Wszystko jest inne f1 ma tyle wspólnego z samochodami co samochody z bryczkami. Tu koła i tu koła, tu kierowca i tu woźnica, tu konie i tu konie...
Jeśli chodzi o jazdę na torze też liczy się droga hamowania, a tu f1 nie ma sobie równych.
Bez spin, bez kłótni.
Ciekawe przejście z sl63 drogi i r1 na motogp tor i f1.
Zaraz dodasz coś o gsxr1000 turbo + nitro. Ale jak już powiedziałem - ziomek jeździ tym do pracy. Wątpię żeby kubioco podobny jeździł do roboty f1
paka2000 napisał/a:
@up
Nie załamuj ich... Przecież nie ma nic szybszego niż motor... Zaraz polecą teksty typu "ustawione" "fake" "to nie możliwe, przecież motor musi wygrać" heh
Ustawione silniki były nierówne. Motogp dopuszcza maksymalnie silniki 999ccm, natomiast w F1 mamy do czynienia z napędami wielkości 2,4. Taki wyścig nie miał dowieźć że samochody są szybsze od motocykli (zauważ, że F1>motogp>reszta), a jedynie porównać prędkość pojazdów w tych dyscyplinach. Kiedyś czytałem, że Schumaher na motocyklu zajebiście latał, bo znał tory z F1, ale tam okrążenie trwało około 30 sekund mniej...
Teraz przełóż te 750KM z F1 do motocykla i zobaczysz co jest szybsze. Twoja interpretacja ma się jak chuj do oka, które nie widziało prawdy. Uprzedzając twój argument, że takie silniki nie wejdą do motocykli: wejdą, ale nikt normalny nie wsiądzie na taką maszynę, a zawody wygra nie najlepszy kierowca, a gość, który ma najbardziej dosyć życia. Śmiem twierdzić, że motocykle z takim silnikiem leciałyby ponad 500km/h na czwartym/piątym biegu.
1) Trzeba zacząć od tego, że nieprzygotowanym, seryjnym motocyklem ciężko jest przekroczyć barierę 3 sekund do setki, jeśli w ogóle jest to możliwe bez wydłużania tylnego wahacza. Motocykl jest za lekki, niesie przód w górę jeśli będziesz próbował zejść poniżej 3 sekund. Dopiero jeśli z półmetrowego wahacza z tyłu zrobisz metrowy, albo i dłuższy tak jak ma to miejsce w wyścigach na 1/4 mili jesteś w stanie osiągnąć lepszy wynik, bo dasz radę zachować stabilność i przyczepność.
Natomiast mocne auto, z napędem na dwie osie, takie coś jest w stanie osiągnąć bez problemu. Nie wyrwie mu przodu, po prostu wciskasz gaz i jedziesz.
2) Ograniczenie prędkości. Motocykle są blokowane do 300 km/h. Szybciej nie pojedziesz, chyba, że zdejmiesz blokadę, ale bez przeróbek i tak wiele nie zyskasz, bo mocy jest już za mało. Wyjątkiem są 600 które dadzą radę rozpędzić się do 270-280 km/h, i ich się po prostu nie blokuje bo na więcej nie mają mocy.
Samochody są blokowane do 250km/h. I mają jeszcze olbrzymią moc i moment, więc odblokowanie pozwala spokojnie przekroczyć barierę 300km/h, mając ciągle rezerwę w silniku.
3) Najmocniejsze samochody będą szybsze od motocykli, taka jest niestety prawda, tylko, że za taki najmocniejszy samochód kupisz sobie kilkadziesiąt motocykli, i są one bardziej dostępne.
Natomiast mocne auto, z napędem na dwie osie, takie coś jest w stanie osiągnąć bez problemu. Nie wyrwie mu przodu, po prostu wciskasz gaz i jedziesz.
2) Ograniczenie prędkości. Motocykle są blokowane do 300 km/h. Szybciej nie pojedziesz, chyba, że zdejmiesz blokadę, ale bez przeróbek i tak wiele nie zyskasz, bo mocy jest już za mało. Wyjątkiem są 600 które dadzą radę rozpędzić się do 270-280 km/h, i ich się po prostu nie blokuje bo na więcej nie mają mocy.
Samochody są blokowane do 250km/h. I mają jeszcze olbrzymią moc i moment, więc odblokowanie pozwala spokojnie przekroczyć barierę 300km/h, mając ciągle rezerwę w silniku.
3) Najmocniejsze samochody będą szybsze od motocykli, taka jest niestety prawda, tylko, że za taki najmocniejszy samochód kupisz sobie kilkadziesiąt motocykli, i są one bardziej dostępne.
No ja nie wiem czy to fake.
300 km/h to wg kalkulatora 83,33 m/s, czyli słupki na drodze powinien mijać co ok 1,2 sekundy i mniej więcej tak to wygląda. Chyba że słupki przy drodze na potrzebę filmiku zostały przeniesione i nie ma pomiędzy nimi 100 m tylko 50 m...
300 km/h to wg kalkulatora 83,33 m/s, czyli słupki na drodze powinien mijać co ok 1,2 sekundy i mniej więcej tak to wygląda. Chyba że słupki przy drodze na potrzebę filmiku zostały przeniesione i nie ma pomiędzy nimi 100 m tylko 50 m...
10 słupków z prędkością 300 km/h przejezdza w 6 sekund 83m/s = słupki co 50m .
Jedzie 299 km/h
Jedzie 299 km/h
OgarStaryx2 napisał/a:
Co do osiągów... Porównujecie naprawdę białego kruka sl6,3 do standardowej r1. Takich aut jest naprawdę mało... Może kilka w Polsce. Skoro już jest taki kozak to niech stanie do gsxr-1000 turbo + nitro. Jest taki w polsce- jest. 0-250 km/h w 8 sekund. Z merca nie ma co zbierać. Hahaha motorem za hmmmm 40 tysięcy walisz jak chcesz mercedesy za 700 baniek. Pozdro 600 dla kumatych
oj oj oj ... a bogaty koleś w aucie słucha sobie muzyczki, popija szampana i na dodatek dupa mu marszczy freda podczas jazdy. Na motocyklu przy takiej prędkości co najwyżej trzeba walczyć, by się z dwukółka nie spierdolić - ot mi przyjemność ...
gsxr-1000 turbo + nitro ... a co powiesz w takim razie o Mercedesie AMG-XYZ 178395926745 o pojemności 80tyś litrów + nitro + quatro + śmitro? Ten to zjada tego GSX na śniadanie. Dalej będziesz porównywał jakieś kosmosy jak małe dziecko?
jak bedziesz prowadzil jak pizda to żadna maszyna nie da przewagi . Dziekuje , dobranoc
Co do wskazań prędkościomierza, to już wyżej ktoś pisał o słupkach i tych 83 metrach na sek. Czyli prawda.
Co do trudności w ogarnięciu motocykla przy takiej prędkości, to do puki nie ma ostrych zakrętów i awaryjnego hamowania, to naprawdę łatwiejsze niż się nie jednemu wydaje, co nie znaczy bezpieczne. I byle kamyk, a nawet nieco większy, nie zdestabilizuje takiego motocykla. Wybój czy kamień potrafi zatrzepotać kierownicą przy 50km/h i zrobić tylko łup! i nic po za tym przy 200km/h. Działa tu efekt żyroskopowy i sądzę że dopiero jakaś cegła, uderzenie w którą spowoduje przebicie opony i utratę ciśnienia, to był by problem i to z powodu braku ciśnienia, a nie samego uderzenia w cegłę.
Co prawda mój sprzęt osiąga tylko 250km/h, ale łatwość w jaki osiąga się takie prędkości i stosunkowo wydawałoby się nie jakieś długaśne proste po horyzont, utwierdzają mnie tylko w przekonaniu że 3 z przodu, to nie jest jakieś wielkie wyzwanie, dla kierowcy motocykla, o ile tylko będzie dysponował odpowiednią mocą i kawałkiem w miarę prostej, równej drogi.
Co do trudności w ogarnięciu motocykla przy takiej prędkości, to do puki nie ma ostrych zakrętów i awaryjnego hamowania, to naprawdę łatwiejsze niż się nie jednemu wydaje, co nie znaczy bezpieczne. I byle kamyk, a nawet nieco większy, nie zdestabilizuje takiego motocykla. Wybój czy kamień potrafi zatrzepotać kierownicą przy 50km/h i zrobić tylko łup! i nic po za tym przy 200km/h. Działa tu efekt żyroskopowy i sądzę że dopiero jakaś cegła, uderzenie w którą spowoduje przebicie opony i utratę ciśnienia, to był by problem i to z powodu braku ciśnienia, a nie samego uderzenia w cegłę.
Co prawda mój sprzęt osiąga tylko 250km/h, ale łatwość w jaki osiąga się takie prędkości i stosunkowo wydawałoby się nie jakieś długaśne proste po horyzont, utwierdzają mnie tylko w przekonaniu że 3 z przodu, to nie jest jakieś wielkie wyzwanie, dla kierowcy motocykla, o ile tylko będzie dysponował odpowiednią mocą i kawałkiem w miarę prostej, równej drogi.
admarioo napisał/a:
jak widac minely juz czasy kozaczenia motorami R1 , nijna itp itd na drogach bo teraz role sie odwrocily
Gdzie się skończyły ? w POLSCE można jeszcze przykozaczyć co najmniej z 10 lat, bo przy 1800pln na rękę nie kupisz takiego merca pozdro
LwG
spoko, tylko wezcie pod uwage ze ten merc to v12 z dwiema turbinami, a motor jedynie zwykly 1l silnik o mocy ~150KM, nie patrzcie sie na to ze te czy inne auto wyjechalo tak z salonu bo im tez sie nudzi robienie ciagle tego samego wiec juz sami tuninguja samochody aby na tym zarobic. Teraz skoro juz to omowilismy to wkladamy turbo do R1 bo skoro ten merc ma dwa to R1 tez musi miec conajmniej jedno i sciagnijmy blokade w R1 bo mercedes jej akurat nie posiada i tym otym faktem mesiu zostaje w tyle. Jesli juz cos porownujecie zwiazanego z mechanika to robcie to tak aby to bylo na takim samym poziomie czyli turbo vs turbo a nie turbo vs zwykly czy tez turbo vs turbo+nitro.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów