...wybrał idealne. Według opisu akcja z Turcji.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:00
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:25
🔥
Młodzi elektrycy kolejowi spod Moskwy
- teraz popularne
Barnellini napisał/a:
Nie kurwa się zepsuł tylko się "zawiesił". Prześwit w takich zestawach (TIR-ach) nie jest wystarczający do przejazdu przez pagórek jaki stanowi nasyp kolejowy. Kierowcy to wiedzą ale niejednokrotnie ryzykują , żeby skrócić drogę. Stąd wysyp filmów gdzie "przecinak" tnie TIR-a na pół.
Co Ty opowiadasz za bzdury...
Mrowarn12 napisał/a:
Co Ty opowiadasz za bzdury...
To są bzdury bo... Prześwit w tych przyczepach jest około metra a niżej są borty ale ciągnik nie poczuje ich uderzenia.
Problem dotyczy lawet ale i one mają poduszki na których mogą się podnieść
Mrowarn12 napisał/a:
Co Ty opowiadasz za bzdury...
To są bzdury bo... Prześwit w tych przyczepach jest około metra a niżej są borty ale ciągnik nie poczuje ich uderzenia.
Problem dotyczy lawet ale i one mają poduszki na których mogą się podnieść
Mrowarn12 napisał/a:
Co Ty opowiadasz za bzdury...
To są bzdury bo... Prześwit w tych przyczepach jest około metra a niżej są borty ale ciągnik nie poczuje ich uderzenia.
Problem dotyczy lawet ale i one mają poduszki na których mogą się podnieść
kedzior242 napisał/a:
Ciekawy jestem jaka jest procentowa szansa, że na trasie 500 km spierdoli się Tobie samochód akurat na przejeździe kolejowym
Napisałem komentarz ale nie widzę go.
Na przejeździe kolejowym tiry nie mogą zmieniać biegów, jest przepis i uczą tego na kursach. Przy ruszaniu jest szansa że wypadnie bieg i skrzynia staje. Na każdym przejeździe jest informacja numer do dyżurnego i numer przejazdu.
M1Cro napisał/a:
To są bzdury bo....
Bo nie oglądasz filmiku uważnie. Zobacz całość jeszcze raz to zobaczysz.
Za torami tir miał pod górkę. Jak zapewne wiesz Ten koń napędzany jest tylko jedną osią która po śniegu ślizga się i ze śniegu robi lód.
I masz całe wyjaśnienie dlaczego nie mógł podjechać dalej i został na torach.