...wybrał idealne. Według opisu akcja z Turcji.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
57 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
🔥
Dwa cwaniaki
- teraz popularne
🔥
Friendly fire (dzik na strzelnicy)
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Wina pociągu bo nie hamował
Ciekawy jestem jaka jest procentowa szansa, że na trasie 500 km spierdoli się Tobie samochód akurat na przejeździe kolejowym
Polecam oglądać do końca, obszerny materiał.
Wina maszynisty mogl lekko skrecic w lewo ale nie kurwa bo on ma pierwszeństwo
wina tira, bo nie trąbił tak jak maszynista, prawda sadole? co by się stało w przypadku remisu? biliby się o to kto miał pierwszeństwo?
jakby był pieszy to nie było by problemu bo pieszy zawsze ma pierwszeństwo
kedzior242 napisał/a:
Ciekawy jestem jaka jest procentowa szansa, że na trasie 500 km spierdoli się Tobie samochód akurat na przejeździe kolejowym
Nie kurwa się zepsuł tylko się "zawiesił". Prześwit w takich zestawach (TIR-ach) nie jest wystarczający do przejazdu przez pagórek jaki stanowi nasyp kolejowy. Kierowcy to wiedzą ale niejednokrotnie ryzykują , żeby skrócić drogę. Stąd wysyp filmów gdzie "przecinak" tnie TIR-a na pół.
Wytłumaczy ktoś dlaczego ten pociąg nie hamował wcześniej? Dlaczego zaraz po zderzeniach te pociągi jakoś natychmiastowo się zatrzymują? Widoczność była, maszynista napierdzielał sygnałem równie wcześnie czyli był świadomy, że przypierniczy. Po uderzeniu słychać dopiero hamowanie i tyle by mu starczyło, żeby się zatrzymać wcześniej. Dzięki
SarlCagan napisał/a:
Wytłumaczy ktoś dlaczego ten pociąg nie hamował wcześniej? Dlaczego zaraz po zderzeniach te pociągi jakoś natychmiastowo się zatrzymują? Widoczność była, maszynista napierdzielał sygnałem równie wcześnie czyli był świadomy, że przypierniczy. Po uderzeniu słychać dopiero hamowanie i tyle by mu starczyło, żeby się zatrzymać wcześniej. Dzięki
Bo miał pierwszeństwo. Albo maszynista usiłował popełnić samobójstwo
Droga hamowania pociągu wynosi od kilkuset metrów do ponad kilometra. Na wytracenie ostatnich 10km/h potrzeba wielokrotnie mniejszego dystansu niż prędkości ze 100 km/h do 90 km/h. Zapewne maszynista zatrzymałby pojazd na czas gdyby mógł zamiast ryzykować konsekwencje zderzenia.
kurwa a mogła być cysterna z paliwem albo innym łatwopalnym chujstwem
Fejk. W Turcji jest słońce, plaża i palmy.
Wycieraczki działają, jeszcze będzie jeździł
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów