18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:14
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
Watermelon 2021-09-17, 11:12 3
Wina pociągu bo nie hamował
Zgłoś
Avatar
kedzior242 2021-09-17, 11:17 2
Ciekawy jestem jaka jest procentowa szansa, że na trasie 500 km spierdoli się Tobie samochód akurat na przejeździe kolejowym
Zgłoś
Avatar
Jesse.Pinkman 2021-09-17, 11:20 2
Polecam oglądać do końca, obszerny materiał.
Zgłoś
Avatar
Pralpunkt 2021-09-17, 11:52 8
Wina maszynisty mogl lekko skrecic w lewo ale nie kurwa bo on ma pierwszeństwo
Zgłoś
Avatar
KFCnigget 2021-09-17, 12:58 1
wina tira, bo nie trąbił tak jak maszynista, prawda sadole? co by się stało w przypadku remisu? biliby się o to kto miał pierwszeństwo?
Zgłoś
Avatar
guzy90 2021-09-17, 13:19 2
jakby był pieszy to nie było by problemu bo pieszy zawsze ma pierwszeństwo
Zgłoś
Avatar
Barnellini 2021-09-17, 13:46 1
kedzior242 napisał/a:

Ciekawy jestem jaka jest procentowa szansa, że na trasie 500 km spierdoli się Tobie samochód akurat na przejeździe kolejowym



Nie kurwa się zepsuł tylko się "zawiesił". Prześwit w takich zestawach (TIR-ach) nie jest wystarczający do przejazdu przez pagórek jaki stanowi nasyp kolejowy. Kierowcy to wiedzą ale niejednokrotnie ryzykują , żeby skrócić drogę. Stąd wysyp filmów gdzie "przecinak" tnie TIR-a na pół.
Zgłoś
Avatar
SarlCagan 2021-09-17, 14:34
Wytłumaczy ktoś dlaczego ten pociąg nie hamował wcześniej? Dlaczego zaraz po zderzeniach te pociągi jakoś natychmiastowo się zatrzymują? Widoczność była, maszynista napierdzielał sygnałem równie wcześnie czyli był świadomy, że przypierniczy. Po uderzeniu słychać dopiero hamowanie i tyle by mu starczyło, żeby się zatrzymać wcześniej. Dzięki
Zgłoś
Avatar
Barnellini 2021-09-17, 14:42
SarlCagan napisał/a:

Wytłumaczy ktoś dlaczego ten pociąg nie hamował wcześniej? Dlaczego zaraz po zderzeniach te pociągi jakoś natychmiastowo się zatrzymują? Widoczność była, maszynista napierdzielał sygnałem równie wcześnie czyli był świadomy, że przypierniczy. Po uderzeniu słychać dopiero hamowanie i tyle by mu starczyło, żeby się zatrzymać wcześniej. Dzięki



Bo miał pierwszeństwo. Albo maszynista usiłował popełnić samobójstwo

Droga hamowania pociągu wynosi od kilkuset metrów do ponad kilometra. Na wytracenie ostatnich 10km/h potrzeba wielokrotnie mniejszego dystansu niż prędkości ze 100 km/h do 90 km/h. Zapewne maszynista zatrzymałby pojazd na czas gdyby mógł zamiast ryzykować konsekwencje zderzenia.
Zgłoś
Avatar
PoProstuNIKT 2021-09-17, 14:46
kurwa a mogła być cysterna z paliwem albo innym łatwopalnym chujstwem
Zgłoś
Avatar
pablohasan 2021-09-17, 15:54
Fejk. W Turcji jest słońce, plaża i palmy.
Zgłoś
Avatar
0000 2021-09-17, 16:18 1
Pauza to rzecz święta
Zgłoś
Avatar
kaczmarzgr 2021-09-17, 18:07
Wycieraczki działają, jeszcze będzie jeździł
Zgłoś
Avatar
Mzimu 2021-09-17, 22:14
Dobrze, że śnieg był, bo złagodził skutki uderzenia
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie