📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 11:41
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-02, 21:59
W krakowie na takich cwaniaków mają maczety...
Wszystkie te kjokusziny, tekłonda ssą (czy chuj wie jak to się odmienia, jestem inżynierem nie polonistą) przy boksie, zapasach i BJJ.
A co mu tak powietrze schodzi po każdym ciocie? pssss i pssss. Wtf?
wishpie napisał/a:
Wszystkie te kjokusziny, tekłonda ssą (czy chuj wie jak to się odmienia, jestem inżynierem nie polonistą) przy boksie, zapasach i BJJ.
Odpierdol się od Kyokushin cipko.
To co wymieniłaś to są sztuki "do" (z jap. droga) czyli ich głównym zamiarem jest wychowanie sportowe i duchowe. A to, że wszystko to schodzi na psy to inna sprawa.
Przy boksie ? No to teraz dojebales. Powalcz sobie z takim typem który umie "tekłonda, kjukosziny" to zobaczysz jak bedziesz kwiczał. Niestety, ale w niespodziewanej walce nie masz ochraniacza na zeby, sedzi ktory przerwie jak ci sie cos zlego bedzie dzialo.
@up
Uwierz mi, że Szkoci wcale nie są chytrzy. To jakiś jebany stereotyp.
Oni pierdolą deski, mają noże.
Uwierz mi, że Szkoci wcale nie są chytrzy. To jakiś jebany stereotyp.
Oni pierdolą deski, mają noże.
spierdolił wszystko co się tylko dało
To co wymieniłaś to są sztuki "do" (z jap. droga) czyli ich głównym zamiarem jest wychowanie sportowe i duchowe. A to, że wszystko to schodzi na psy to inna sprawa.