18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 6:31
Avatar
tomash150 2013-08-04, 13:05
jebany szkodnik
Zgłoś
Avatar
e................n 2013-08-04, 13:15 37
W krakowie na takich cwaniaków mają maczety...
Zgłoś
Avatar
w................e 2013-08-04, 13:31 28
Wszystkie te kjokusziny, tekłonda ssą (czy chuj wie jak to się odmienia, jestem inżynierem nie polonistą) przy boksie, zapasach i BJJ.
Zgłoś
Avatar
S................n 2013-08-04, 13:33 2
A co mu tak powietrze schodzi po każdym ciocie? pssss i pssss. Wtf?
Zgłoś
Avatar
hujos 2013-08-04, 13:34 16
wishpie napisał/a:

Wszystkie te kjokusziny, tekłonda ssą (czy chuj wie jak to się odmienia, jestem inżynierem nie polonistą) przy boksie, zapasach i BJJ.



Odpierdol się od Kyokushin cipko.
To co wymieniłaś to są sztuki "do" (z jap. droga) czyli ich głównym zamiarem jest wychowanie sportowe i duchowe. A to, że wszystko to schodzi na psy to inna sprawa.
Zgłoś
Avatar
dosekk 2013-08-04, 13:49 7
Przy boksie ? No to teraz dojebales. Powalcz sobie z takim typem który umie "tekłonda, kjukosziny" to zobaczysz jak bedziesz kwiczał. Niestety, ale w niespodziewanej walce nie masz ochraniacza na zeby, sedzi ktory przerwie jak ci sie cos zlego bedzie dzialo.
Zgłoś
Avatar
GodIike 2013-08-04, 14:09 3
Szkoci nawet na deskach oszczędzają
Zgłoś
Avatar
c................s 2013-08-04, 14:12
@up

Uwierz mi, że Szkoci wcale nie są chytrzy. To jakiś jebany stereotyp.
Oni pierdolą deski, mają noże.
Zgłoś
Avatar
sauerps 2013-08-04, 14:17 7
spierdolił wszystko co się tylko dało
Zgłoś
Avatar
w................e 2013-08-04, 16:06 26
hujos napisał/a:



Odpierdol się od Kyokushin cipko.