Autor powinien jeszcze pokazać ryja i numery rej auta, żebyśmy mogli go rozpoznać później na hardzie.
W końcu wyprzedzanie na 3-ego, na skrzyżowaniu, zakręcie i podwójnej ciągłej wywodzi się chyba z rosji, a wiemy z filmików edukacyjnych jak to się kończy.
______________
YeeeaP.s Mam nadzieje że chłopcy szybko znajdą swoje brzozy i latarnie
a czemu z tirem ? gość będzie miał opóźnienia, tłumaczenie w pracy.... niech se walnie w kamień - tych to nie rusza.
Dla tego z tirem bo już nie będzie co zbierac,a kierowcy tira nic się nie stanie
______________
"Multikulturowość jest dobra!" - Elin KrantzSam jesteś cwelem!!! Kupiłeś jakieś pier....ne punto czy corolle i żal ci dupe ściska bo bokami nie polatasz!!! Ch.j ci w dupe złamasie
Oooo i mamy autora filmu.... he he here hehe here
Komentarz i refleksja:
Po obejrzeniu filmiku nie widać na nim żadnej rewelacji. Większość manewrów wyprzedzania przeprowadzona prawidłowo.
Ave.
Jeśli dla ciebie większość manewrów wyprzedzania była przeprowadzona prawidłowo to nie chcę spotkać cię na trasie. Wyprzedzanie na ciągłej, na trzeciego, omijanie wysepek z lewej strony, jazda przez plac budowy, brak upewnienia się co do wolnej drogi wyprzedzania.
Jesteś kolejnym miszczem polskich dróg.
@ up
nie ma jak porównywać walnossącą benzyna pewnie na gazie z dieslem na sterydach (turbo)
wiadome od dawna jest że diesel bierze od dołu i dodatkowo dmucha mu turbina która pomaga się szybciej wkręcić. Po za tym diesel ma krótsze przełożenia.
Naczytałeś się uj wie czego a nie potrafisz myśleć i argumentów dobrać by potwierdzić swoją rację.
I pewnie jeszcze stwierdzisz, że diesel lepiej się zbiera? Co to za mit, że ropniak bierze od samego dołu?? Dopóki się nie włączy turbo (co najmniej 2000 obr/min) to praktycznie nie przyspiesza!
Poza tym krótkie biegi wcale nie pomagają. W bezynówce jak zaczniesz od 2500 to przyspieszasz do 6-7k obr/min. W dieslu masz skuteczny zakres obrotów pomiędzy 2200, a 3500 obr/min. Wyprzedzając dwa tiry ZAWSZE trzeba wrzucić wyższy bieg, a nie powinno się tego robić.
Wniosek: diesle to szajs. Niezależnie od kasy wywalonej na samochód zawsze słychać terkot i czuć wibracje, przyspieszać się nie da, a koszt zakupu i naprawy skutecznie niweluje oszczędności na paliwie.
______________
Jeżeli na samym początku idea nie wydaje się absurdalna, nie ma dla niej żadnej nadziei. - Albert Einstein
Wniosek: diesle to szajs. Niezależnie od kasy wywalonej na samochód zawsze słychać terkot i czuć wibracje, przyspieszać się nie da, a koszt zakupu i naprawy skutecznie niweluje oszczędności na paliwie.
To nie jest prawda. Autor cytatu pewnie jeździł tylko starymi klekotami.
______________
...
To nie jest prawda. Autor cytatu pewnie jeździł tylko starymi klekotami.
Jeździłem Mercedesem W124 2,5D, Astrą 1.9 CDTi, a teraz Mondeo 2.0 TDCI. I różnica w komforcie jazdy (jeśli chodzi o silnik) jest niewielka
______________
Jeżeli na samym początku idea nie wydaje się absurdalna, nie ma dla niej żadnej nadziei. - Albert EinsteinJeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów