A tu takie coś
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
A tu takie coś
Poczeka, Utuczy i dopiero zje.
I will wear you like a condom.
logika natury w czystej postaci: samica ma wielkie szanse spłodzić jeszcze wiele innych młodych, młode nie ma szans na nic, zostało karmą..
Wyniosłeś powiedzenie "Nie znam się to się wypowiem" na wyższy poziom, komentując bez oglądania filmu.
TRQPL napisał/a:
Poczeka, Utuczy i dopiero zje.
coś Ty.
teraz bambi będzie zaczynał, a kumpel będzie kończył
hutsch napisał/a:
komentując bez oglądania filmu.
a ty rozumiem bezwzględnie wierzysz w magię kina...
Przecież każdy wie, że od kiedy UNIA wydała memorandum o CO2, wszelkiej maści tygrysy, lamparty i inne bydlęta przerzuciły się na warzywa. Moje koty sadzą w doniczkach marchewki, urosły już tak, że są jak huje nietoperza.
kulawiec napisał/a:
Przecież każdy wie, że od kiedy UNIA wydała memorandum o CO2, wszelkiej maści tygrysy, lamparty i inne bydlęta przerzuciły się na warzywa. Moje koty sadzą w doniczkach marchewki, urosły już tak, że są jak huje nietoperza.
koty czy marchewki?
ciekawe czy lampart skoczy jeszcze po mleko dla bydlęcia
drugi:
pierwszy:
drugi:
HAL9000/2 napisał/a:
logika natury w czystej postaci: samica ma wielkie szanse spłodzić jeszcze wiele innych młodych, młode nie ma szans na nic, zostało karmą..
To też jest ta twoja logika natury?
pl.m.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierz%C4%85t
muflonpl napisał/a:
To też jest ta twoja logika natury?
nie bój nie bój.. jak jest zwierzę pedał z upodobania to jego szansa rozmnożenia jest znikoma, pula pedalskich genów sie zmniejszy...
Czeka aż urośnie, przybierze na wadze. Wtedy opierdoli
- Nigdy cię nie zdradzę.
- Weź do buzi, powiem ci jak będę kończył ...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony