Gdy mocować się nie chce, gdy mocować nie ma czym, a kręgi okrągłe są, to kręgi, podróżować sobie chcą.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:02
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Koniec jazdy
- teraz popularne
O co Ci chodzi, przecież podłożyli baliki, żeby się nie stoczyły !
Coś takiego powinno być w pierwszym wagonie za lokomotywą metra. Wtedy pan motorniczy nauczyłby się, że wiezie ludzi,a nie kartofle.
Na filmie widzimy zaangażowanie materii nieorganicznej w nie cierpiące zwłoki prace budowlane.
P.S.
Czy są zdjęcia zwłok kierowcy?
P.S.
Czy są zdjęcia zwłok kierowcy?
Szulcu, No właśnie chciałem zapytać, dlaczego jest to wiezone pionowo. Ma to jakieś zalety czy tylko to wynikło z debilizmu.
LBZ napisał/a:
Szulcu, No właśnie chciałem zapytać, dlaczego jest to wiezone pionowo. Ma to jakieś zalety czy tylko to wynikło z debilizmu.
Jak, żem sobie jebał na magazynie, to one wszystkie tak przychodzą, w zasadzie to chuj wie czemu, są specjalne naczepy i wagony pod to z takimi rowkami.
Według mnie to ustawia się je tak, aby łatwiej było rozładować, coby nie było po prostu wpierdalasz się widłami w środek i do góry gada, a jakby były układane na płasko to jednak trzeba byłoby coś podłożyć aby potem kurwa mać jakoś to podnieść nie rozpierdalając naczepy.
Jeden taki zwój blachy waży od 3 do 15 ton. Te akurat które ja miałem przyjemność robić były wszystkie z Chin. Chińczycy na mocowanie tego gówna w kontenerach wypierdalali chyba połowę lasu
Dodam od siebie, że kantówki i deski z mocowania nie mogą zostać ponownie użyte, gdyż mają swoją zjebaną pieczątkę. Celnicy przy wysyłce towaru nie podbiją papierów jak przy mocowaniu nie znajdą Polskich pieczątek, od taka ciekawostka marnotrawienia materiału
Szulcu
Ten krag powinien wystawac z drugiej strony, co by ludzia gowy na chodnikach rozbijac
Ten krag powinien wystawac z drugiej strony, co by ludzia gowy na chodnikach rozbijac
LBZ napisał/a:
Szulcu, No właśnie chciałem zapytać, dlaczego jest to wiezone pionowo. Ma to jakieś zalety czy tylko to wynikło z debilizmu.
Kręgi metalowe są tak wożone gdyż łatwiej jest je łapać widlakiem a potem rozwijać gdy są "pionowo".
Kręgi betonowe stawia się tak gdyż wtedy łuk amortyzuje naprężenia powstałe przy podskakiwaniu naczepy i unika się pęknięć strukturalnych (których nie widać od razu a które ujawniają się po X latach od transportu na takim kręgu).
Wszelkie podkładki oraz pasy mają swoje homologacje, daty wazności nie bez powodu, gdzies tam jakiś inżynierek obliczył ile razy można bezpiecznie tego użyć, podzielili tą liczbę na pół i dali tyle jako bezpieczną wartość
bloodwar napisał/a:
Kręgi betonowe stawia się tak gdyż wtedy łuk amortyzuje naprężenia powstałe przy podskakiwaniu naczepy i unika się pęknięć strukturalnych (których nie widać od razu a które ujawniają się po X latach od transportu na takim kręgu).
O to chodzi, co nie
jako spedyto śpiesze z wyjaśnieneim. kręgi stawiane są pionowo by nie uszkodzi kręgów stali ( zazwyczaj blachy) na przewoz takich kręgów przeznaczona jest specjalna naczepa zwana coilmulde, zwana w branży transportowej po prostu mulda. posiada ona pólokrągłe wgłębienie w ktore taki krąg sie wkłada. zabezpiecza się to grubymi łańcuchami. na tym filmie gosciu i tak wolno jechał. znam przypadku ze ładują takie kręgi w ilosci sztuk dwa na drewniane (sic!) stojaki i pesudo kierowcy zabiezpieczają to pasami. czyste samobójstwo. przy gwałtownym hamowaniu te pasy strzelają jak paluszki lajkonik miażdżac naczepe kierowcy i czyniąc mu smierc jak to mowi pewien użytkownik tego poratalu. a mulda wyglada tak:
InnyName, Dzięki za rozjaśnienie Codziennie można się czegoś ciekawego dowiedzeić