Niestety, zawisła i nie utonęła
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Niestety, zawisła i nie utonęła
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ciekawa akcja była nie wiedziałem ,że jest nagranie że środka.
Łoo kurwa, trzeba wzywać psi patrol
pull up… pull up… pull up…
wie ktoś czemu te trucki hamerykańskie w ogóle nie hamują? jak sie ogląda jakieś nagrania to ma się wrażenie że oni walą pedał w podłoge a to jedzie dalej jak pociag
Czysta panika nic więcej.
suszonko napisał/a:
wie ktoś czemu te trucki hamerykańskie w ogóle nie hamują? jak sie ogląda jakieś nagrania to ma się wrażenie że oni walą pedał w podłoge a to jedzie dalej jak pociag
Masa, dlatego ważnym narzędziem jest retarder i hamowanie silnikiem, a nie jak pedał pedałem.
I smoluch tradycyjnie małpie odgłosy.
suszonko napisał/a:
Z tego samego powodu: duża masa ma ogromną bezwładność. Oczywiście hamulce mają ciut większe niż ty w osobówce, ale zdolność hamowania rośnie tylko liniowo z rozmiarem koła. Jakbyś spróbował zamontować jeszcze mocniejsze hamulce, zedrzesz tylko oponę a nie zahamujesz szybciej.wie ktoś czemu te trucki hamerykańskie w ogóle nie hamują? jak sie ogląda jakieś nagrania to ma się wrażenie że oni walą pedał w podłoge a to jedzie dalej jak pociag
W pociągu jest jeszcze ta różnica że opór toczenia na szynie jest znacznie mniejszy niż opony na asfalcie — to jest zresztą powód dla którego transport kolejowy może być tak bardzo tańszy niż ciężarówkami — co uniemożliwia szybkie hamowanie. Są zresztą wynalazki idące jeszcze dalej: maglev czyli pociąg unosi się na magnesach (jest już wyłącznie opór powietrza), vactrain (rura z wypompowanym powietrzem), to daje praktycznie zero oporów. Skutek uboczny: hamowanie? Co to takiego?
Maglev już jest nawet jeśli rzadki (Wikipedia pisze że działa 6 komercyjnych linii) i w normalnym powietrzu jeździ do 600km/h na eksperymentalnych pokazówkach, 430km/h w normalnym komercyjnym użytkowaniu. Vactrain zaś to tylko testy: był np. Hyperloop One który na krótkich odcinkach miał już pokazówki z pasażerami, ale firma zbankrutowała bo ludzie na planowanym odcinku zażyczyli sobie wielki szmal za wykup gruntów pod ten pociąg. W teorii to może jeździć i 8000km/h (normalnie), zaś bez zakręcania "wylecisz z trasy" co się celowo da wykorzystać do wystrzałów na orbitę: StarTram to projekt (status: 20 lat pracy bandy inżynierów z NASA, twierdzą że potrzeba "tylko" kasy) w którym jedziesz sobie ponad 30000km/h i wypadasz z trasy w kosmos.
I teraz wyobraź sobie: zapierdalasz w takiej rurze owe 30000km/h i ci jakiś cwel drogę zajedzie. Nie mając powietrza ani asfaltu którym mógłbyś hamować, jak myślisz: jak szybko byś się zatrzymał?
Anal_Intruder_69 napisał/a:
Afterek:
Miała burgerowa szczęście, że tam naczepy robią pełne, a nie z plandekami jak w Europie.
suszonko napisał/a:
wie ktoś czemu te trucki hamerykańskie w ogóle nie hamują? jak sie ogląda jakieś nagrania to ma się wrażenie że oni walą pedał w podłoge a to jedzie dalej jak pociag
Tu chyba ujebało drążek, albo i całe koło, bo baba skręca ale to nic nie daje, do tego masa.
rozjebała mnie ta bicz, widząc ja i sytuacje spodziewałem się darcia japy na całego , a tu kultura zaczęła sie drzeć jak myślała ze juz spada i szybko sie ogarnęła , brawo
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów