📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Odpowiednio ubrany, otrzepał się, wstał i poszedł o własnych siłach. A mógłby jechać przecież w t-shircie, krótkich spodenkach i kubotach.
Piwo za rozum, tak dla odmiany
Piwo za rozum, tak dla odmiany
dokładnie miał kask? miał! i skończyło się na rysie a nie na rozjebanym mózgu rozsmarowanym po całym asfalcie
( chociaż to usa a tam ulice są z cementu ale mniejsza z tym )
( chociaż to usa a tam ulice są z cementu ale mniejsza z tym )
za mocno odbil kierownice
bo przytarł tak kolanem że poczuł i odbił kierownicą i taki efekt
ale nie spuszczał z gazu na zakręcie
ale nie spuszczał z gazu na zakręcie
Przecież był już tu film jak się wypierdolił na tym zakręcie tylko wtedy przyjebał w tą skarpę po jego prawej.
W pewnym momencie za mocno przyśpieszył i tylne koło straciło przyczepność.
Toć to zwykły filmik, nie absurd dnia codziennego.
Gratuluję kierowcy przyspieszania na zakręcie.
Pytanko do znawców tematu. Czy amortyzator skrętu załatwił by w tym przypadku sprawę? W zwolnionym tempie widać jak gościa podrzuca po tym jak moto odzyskuje przyczepność i kolo ciągnie kierownicę co jest z kolei przyczyną gleby. Sam bym chętnie spróbował zejść na kolanko na jakimś zamkniętym odcinku, torze ale na razie sram w pory
Po prostu troche za duzo gazu w zakręcie. Domknął opone tylne koło straciło przyczepność potem odpuscił gazu koło złapało asfalt postawiło ga i podbiło do góry. Zdarza sie nawet najlepszym:) Moim zdaniem amor skrętu by tu raczej nic nie pomógł. Główne zadanie amora to niwelowanie tak zwanego shimmy czyli drgan na kierownicy podczas jazdy.
Typowy highside. Tak jak wazer12 pisze, amor skrętu zmniejsza prawdopodobieństwo shimmy. PeTeZ - jedź na tor, tam najlepiej się nauczysz techniki, nie ma co srać w pory, tor to nie tylko szybka jazda - polecam tor w Radomiu - zajebisty techniczny tor, dużo się tam można nauczyć. Dla świerzaków torowych idealny.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów