Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:43
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Nagranie katastrofy Boeinga 747-400F National airlines
t................e • 2013-04-30, 18:26
"Amerykański samolot Boeing 747 w wersji transportowej rozbił się tuż po starcie z lotniska w Afganistanie. Zginęła cała załoga. Talibowie twierdzą, że to skutek ich działań, jednak NATO twierdzi, że był to nieszczęśliwy wypadek."

Jak dla mnie chcieli jak najszybciej "wejść" na wysokość na której żadne rakiety itp. im nie grożą no i przeholowali -> przeciągnięcie -> jebnięcie. Mogło też być to spowodowane niewłaściwym zamontowaniem ładunku co spowodowało przesunięcie środka ciężkości a w efekcie przeciągnięcie -> jebnięcie.



oryginał www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518

A tak wyglądał przed katastrofą.

Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
b................w 2013-04-30, 19:20
jolmen13 napisał/a:



Nie sądzę, wysokość na jakiej działają rakiety ziemia- powietrze jest dużo większa niż wysokość przelotowa samolotu. Nieważne jak szybko by się wznieśli, na pewno nie na wysokość powyżej 20 km. Dla przykładu dwa rodzaje rosyjskich pocisków ziemia- powietrze.:

pl.wikipedia.org/wiki/S-400_Triumf

pl.wikipedia.org/wiki/2K11_Krug

Nawet najzwyklejszy Stinger ma zasięg prawie 5km (wys.)



Przecież to ciapaci. Jeśli nie ukradli amerykanom sprzętu i instrukcji, to załoga na 11km pewnie byłaby bezpieczna.
Zgłoś
Avatar
N................r 2013-04-30, 19:21
Gdym siedział w tym samochodzie i widział to z takiej odległości, to pierwszą czynnością którą bym wykonał byłaby zmiana pampersa...
Zgłoś
Avatar
303 2013-04-30, 19:21 1
jolmen13 napisał/a:



Nie sądzę, wysokość na jakiej działają rakiety ziemia- powietrze jest dużo większa niż wysokość przelotowa samolotu. Nieważne jak szybko by się wznieśli, na pewno nie na wysokość powyżej 20 km. Dla przykładu dwa rodzaje rosyjskich pocisków ziemia- powietrze.:

pl.wikipedia.org/wiki/S-400_Triumf

pl.wikipedia.org/wiki/2K11_Krug

Nawet najzwyklejszy Stinger ma zasięg prawie 5km (wys.)



A skąd pustynne małpy miałby by taki sprzęt? Co najwyżej z wyrzutni to mają domowej roboty katjusze lub granatniki RPG.
Zgłoś
Avatar
b................w 2013-04-30, 19:26 3
Uwaga jestem ekspertem!!
Spadl. dlatego sie rozwalil.
Zgłoś
Avatar
acidapple 2013-04-30, 19:26
jebnął to jebnął, na chuj drążyć temat
Zgłoś
Avatar
kolorowy89 2013-04-30, 19:27
O kurwa aż mi puls podskoczył jak oglądałem
Zgłoś
Avatar
Mike767er 2013-04-30, 19:27 3
jolmen13 napisał/a:

Klasyczne przeciągnięcie: Samolot stracił siłę nośną: za niska prędkość, dziób zbyt wysoko uniesiony, kolejnym dowodem jest ruch rotacyjny. Przeciągnięcie z reguły występuje najpierw w jednym skrzydle, przez co maszyna zaczyna robić "korkociąg". Aby udało się "wyjść" z czegoś takiego trzeba nie tylko nie lada umiejętności, oraz samozaparcia (naturalnym odruchem jest próba poderwania maszyny ku górze, trzeba jednak zwiększyć prędkość i skierować maszynę ku ziemi. Ciąg silników powinien wynosić 85%, nachylenie 5 stopni), ale także odpowiedniej wysokości. Samolot lecący na wys. 10 000 metrów po odzyskaniu kontroli w czasie 45 sekund może zdążyć opaść nawet 4 km w dół. Dlatego nie było możliwości uratowania się załogi jeśli utrata siły nośnej nastąpiła tak nisko nad ziemią. Pytanie tylko co doprowadziło do przeciągnięcia?

Aha, jestem ekspertem: dziękuje.



Oj ekspercie, powiedzmy, że z częścią tego co napisałeś można się zgodzić ;p
Po pierwsze na c 172 to może przy wychodzeniu z przeciągnięcia dodajesz mocy, ale na większości odrzutowców pasażerskich moc trzeba zmniejszyć, bo silniki generują moment podrywający nos do góry co przy wyprowadzaniu nie jest pożądane ( np AF447).
A wyprowadzanie z korka nie jest dla pilota czymś nadzwyczajnym, po prostu musi to umieć. Nie jest to jakaś trudna czynność.

W tym przypadku widać, że to wina samolotu lub innego czynnika, ale raczej nie załogi. Zbyt dużo czasu wytracali prędkość, a alarmy wyły, musieli to zauważyć.
Moim zdaniem podczas "taktycznego zyskiwania wysokości" (btw dla b 744 nie ma na to procedury) ładunek odpiął się i środek ciężkości przesunął się tak bardzo do tylu, że piloci mogli tylko patrzeć jak Ziemia się zbliża. Początkowo mogła to być też coś ze sterem wysokości, ale obstawiam jednak ładunek, tym bardziej, że niedawno usłyszałem kilka głosów o źle zabezpieczonym ładunku jako przyczynie.

Pozdrawiam
Zgłoś
Avatar
bavarian 2013-04-30, 19:53 1
Teraz to już napewno nie wsiądę do samolotu
Zgłoś
Avatar
jolmen13 2013-04-30, 19:58
Mike767er napisał/a:



Oj ekspercie, powiedzmy, że z częścią tego co napisałeś można się zgodzić ;p
Po pierwsze na c 172 to może przy wychodzeniu z przeciągnięcia dodajesz mocy, ale na większości odrzutowców pasażerskich moc trzeba zmniejszyć, bo silniki generują moment podrywający nos do góry co przy wyprowadzaniu nie jest pożądane ( np AF447).
A wyprowadzanie z korka nie jest dla pilota czymś nadzwyczajnym, po prostu musi to umieć. Nie jest to jakaś trudna czynność.

W tym przypadku widać, że to wina samolotu lub innego czynnika, ale raczej nie załogi. Zbyt dużo czasu wytracali prędkość, a alarmy wyły, musieli to zauważyć.
Moim zdaniem podczas "taktycznego zyskiwania wysokości" (btw dla b 744 nie ma na to procedury) ładunek odpiął się i środek ciężkości przesunął się tak bardzo do tylu, że piloci mogli tylko patrzeć jak Ziemia się zbliża. Początkowo mogła to być też coś ze sterem wysokości, ale obstawiam jednak ładunek, tym bardziej, że niedawno usłyszałem kilka głosów o źle zabezpieczonym ładunku jako przyczynie.

Pozdrawiam



Widzę, że zarejestrowałeś się po to żeby mi odpowiedzieć , generalnie zgadzam się z Tobą. Problemem jest to, że manewr wychodzenia z korka nie jest specjalnie ćwiczony przez cywilnych pilotów, 90% czasu leci się na automacie, co innego piloci myśliwców, oni owszem mają to opanowane do perfekcji. Fajnie to było opowiedziane w którymś tam z odcinków Katastrof w Przestworzach, nie przypomnę sobie teraz jednak w którym. Tak czy siak wytłumaczenie na temat ładunku wydaje mi się bardzo racjonalne. Pozdrawiam również : )

A co do broni, której używają ciapaci w Afganistanie to jej większość to właśnie sprzęt zajebany Rosjanom. Katiusze BM-13 z pociskiem M-13DD mają zasięg do coś koło 12 000 metrów.
Zgłoś
Avatar
Montifer 2013-04-30, 20:16
A tak se jebnę
Zgłoś
Avatar
Arturyo 2013-04-30, 20:19
na sadolu mamy nawet ekspertów od katastrof lotniczych
Zgłoś
Avatar
r................5 2013-04-30, 20:23
w gta też mi się czasem tak robiło. ;/
Zgłoś
Avatar
jolmen13 2013-04-30, 20:23
Arturyo napisał/a:

na sadolu mamy nawet ekspertów od katastrof lotniczych



W Internetach mogę być ekspertem od wszystkiego : D
Zgłoś
Avatar
Dildowagins 2013-04-30, 20:45
No to polecieli....
Zgłoś
Avatar
k................6 2013-04-30, 21:35 1
Macierewicz już tam leci
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem