18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:27
Nagranie katastrofy Boeinga 747-400F National airlines
t................e • 2013-04-30, 18:26
"Amerykański samolot Boeing 747 w wersji transportowej rozbił się tuż po starcie z lotniska w Afganistanie. Zginęła cała załoga. Talibowie twierdzą, że to skutek ich działań, jednak NATO twierdzi, że był to nieszczęśliwy wypadek."

Jak dla mnie chcieli jak najszybciej "wejść" na wysokość na której żadne rakiety itp. im nie grożą no i przeholowali -> przeciągnięcie -> jebnięcie. Mogło też być to spowodowane niewłaściwym zamontowaniem ładunku co spowodowało przesunięcie środka ciężkości a w efekcie przeciągnięcie -> jebnięcie.



oryginał www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518

A tak wyglądał przed katastrofą.

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
90luckypl 2013-04-30, 22:56
Kurwa!!! to dlatego jeszcze nie przyszła mi paczka !!!
Zgłoś
Avatar
k................t 2013-04-30, 23:20 2
Zgłoś
Avatar
PanPodporucznik 2013-05-01, 12:18 1
Podczas startu z bazy Bagram w Afganistanie rozbił się samolot transportowy Boeing 747F. Wszyscy znajdujący się na jego pokładzie – 7 osób – zginęli.

Do katastrofy doszło 29 kwietnia ok 15:00 czasu lokalnego (10:30 UTC). Boeing 747-400BCF startował z bazy Bagram w Afganistanie (Flight 102). Leciał do Al Maktoum International Airport w Dubaju, przewożąc 5 pojazdów wojskowych. Pilot utracił nad nim panowanie na małej wysokości, ok. 300-400 m. Samolot po przeciągnięciu spadł na ziemię i spłonął.

W katastrofie zginęli wszyscy znajdujący się na jego pokładzie – 7 osób. Ofiary to Amerykanie – 4 pilotów, 2 mechaników i szef załadunku.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Samolot startował w sposób typowy dla lotów z Bagram, z szybkim naborem wysokości, by uniknąć ostrzału z ziemi. Powodem przekroczenia krytycznego kąta natarcia mógł być błąd pilota, awaria napędu (utrata ciągu) lub przesunięcie źle przymocowanego ładunku do tyłu kadłuba i zmiana wyważenia. Wiatr w czasie startu był zmienny, ale niezbyt silny.

Przebieg katastrofy sfilmował przypadkowy kierowca. Na nagraniu kamery samochodowej można zobaczyć niestabilny start, zderzenie z ziemią i pożar. Nie widać żadnej ingerencji z zewnątrz, na przykład ostrzału rakietowego z ziemi.

Rozbity samolot to Boeing 747-428BCF nr rej. N949CA (zdjęcie: Dominique Meunier), nr ser. 25630/960, wyprodukowany w 1993. Jego operatorem były linie National Air Cargo z bazą w Orlando. Do Bagram przyleciał 28 kwietnia z Charteauroux we Francji (lot NCR510).

źródło : altair.com.pl
Zgłoś
Avatar
oozyxak0o 2013-05-01, 12:36
Kurwa,co za debile! Nawet w GTA san andreas tak się nie da to co dopiero w prawdziwym życiu.
Zgłoś
Avatar
rolerek 2013-05-01, 12:47
Bo w Afganistanie startuje się tak:



Pociski przeciwlotnicze naprowadzane na podczerwień działają tylko od określonej wysokości. Jak widać jest to prosty sposób żeby nie zarobić czegoś takiego w zadek
Zgłoś
Avatar
Miisiek89 2013-05-01, 13:11
Brutal90 napisał/a:

Nie widać by ciapaci coś zrobili ( żaden pocisk itp.) także, tym razem niechętnie przyznać trzeba rację NATO. I kurwa.... jak ja bym chciał by ktoś 3 lata temu nagrał tupolewa i trzymał nagranie, a po czasie pokazał że to jednak był wypadek. Morda Jarka wtedy.. bezcenna


Właścicielowi nagrania popełnili już samobójstwo.
Zgłoś
Avatar
worldoko 2013-05-01, 14:48
jolmen13 napisał/a:

Klasyczne przeciągnięcie: Samolot stracił siłę nośną: za niska prędkość, dziób zbyt wysoko uniesiony, kolejnym dowodem jest ruch rotacyjny. Przeciągnięcie z reguły występuje najpierw w jednym skrzydle, przez co maszyna zaczyna robić "korkociąg". Aby udało się "wyjść" z czegoś takiego trzeba nie tylko nie lada umiejętności, oraz samozaparcia (naturalnym odruchem jest próba poderwania maszyny ku górze, trzeba jednak zwiększyć prędkość i skierować maszynę ku ziemi. Ciąg silników powinien wynosić 85%, nachylenie 5 stopni), ale także odpowiedniej wysokości. Samolot lecący na wys. 10 000 metrów po odzyskaniu kontroli w czasie 45 sekund może zdążyć opaść nawet 4 km w dół. Dlatego nie było możliwości uratowania się załogi jeśli utrata siły nośnej nastąpiła tak nisko nad ziemią. Pytanie tylko co doprowadziło do przeciągnięcia?

Aha, jestem ekspertem: dziękuje.



Masz racje, przeciągnięcie było zajebiste. Autor tematu wysnuł teorię, że chcieli spierdalać przed rakietami, jednak przyczyna przeciągnięcia była inna.

Samolot przewoził kilka ciężkich wozów pancernych. Jacyś idioci, którzy je mocowali spierdolili robotę i mocowania przy starcie puściły. Wszystkie wozy poleciały na tył samolotu, przenosząc jednocześnie jego środek ciężkości daleko do tyłu.

Efekt tego pierdolonego niedbalstwa możemy zobaczyć na tym filmiku.
Zgłoś
Avatar
nieznano 2013-05-01, 16:46
ma ktoś filmik z autobusu?
Zgłoś
Avatar
EdmundKemper 2013-05-01, 17:03
Brutal90 napisał/a:

Nie widać by ciapaci coś zrobili ( żaden pocisk itp.) także, tym razem niechętnie przyznać trzeba rację NATO. I kurwa.... jak ja bym chciał by ktoś 3 lata temu nagrał tupolewa i trzymał nagranie, a po czasie pokazał że to jednak był wypadek. Morda Jarka wtedy.. bezcenna



A jakby ktoś miał takie nagranie i pokazał po 3 latach, że to nie był wypadek? Morda 90% Polaków bezcenna.
Zgłoś
Avatar
pietreksz 2013-05-01, 21:21 1
Zwróćcie uwagę na zachowanie kierowcy - cisza, spokój, jedynie po dłuższym czasie skromne "fffuck".
Teraz wyobraźcie sobie co by było, jakby w tym aucie były cztery baby
Zgłoś
Avatar
brixu 2013-05-01, 22:41
Ten niezręczny moment kiedy pilotom przypomina się, że nie grają w GTA.
Zgłoś
Avatar
darkalex1 2013-05-02, 1:07
Nie wierze, pierwszy temat na sadolu, gdzie z pełną kulturą i szacunkiem przeprowadzona została konwersacja ;O Żadnych ripost, żadnych docinek na temat starej, starego, nic ! Oj sadolu, forma spada
Zgłoś
Avatar
torro 2013-05-02, 2:57
Niemożliwe, że wszyscy zginęli. Z taką małą prędkością leciał. I brzozy nie było...
Zgłoś
Avatar
n................a 2013-05-02, 21:56
"Eksperci badają przyczyny wypadku Boeinga 747. Jedna z hipotez zakłada przemieszczenie się ładunku. "
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/10,114927,13842900,Eksperci_badaja_prz...

sadolowi eksperci byli szybsi : D
Zgłoś
Avatar
t................e 2013-05-03, 9:41
Sadol to pierwsze źródło informacji Ogólnie tu są możliwe tylko dwie teorie: przeciągnięcie i przemieszczenie się ładunku z dużym naciskiem na ten drugi. Owszem jeszcze mógł być problem techniczny ale na samym końcu wydaje się że każda powierzchnia sterowa im działała więc...
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem