📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:10
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:52
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Słyszałem, że jak nadjeżdza pociąg włącza się opcja szybkiego ładowania i potrafi naładować batarię w niecałą minutę, trzeby tylko trzymać kable blisko przy szynach...
Jakiego srajfona jak to stara Nokia?
te "wibracje" to system sprawdzania czy szyny nie są przerwane w jakimś miejscu, często szyny gineły więc wiecie o co chodzi
To napięcie po coś jest, ma to związek z telemetrią. Co dokładnie to mierzy nie pamiętam. Telefonu tym nie naładujecie, ale mogą mili panowie policjanci i sokiści was odwiedzić, i oskarżyć. Mimo wszystko, zakłócanie telemetrii w pociągach może prowadzić do sporej tragedii, więc w sądzie mogą wam przyjebać konkretną karę.
z komentarzy na YT wynika że robi to 3 rzeczy
1. Sprawdza czy tory są wolne ( czy jest na nich pociąg )
2. Sprawdza czy tory są całe ( wychwyci przerwę, ale nie wygięcie itp )
3. Łagodzi korozję torów ( jest to oczywiście efekt uboczny tego systemu, celowo się to np. na statkach robi )
Więc jak utkniecie na przejeździe kolejowym, to szybko kabelki w dłoń i stykamy tory, powinno zatrzymać pociągi na danym torze.
oczywiście zrobienie tego celowo, bez powodu, nie jest najlepszym pomysłem.
1. Sprawdza czy tory są wolne ( czy jest na nich pociąg )
2. Sprawdza czy tory są całe ( wychwyci przerwę, ale nie wygięcie itp )
3. Łagodzi korozję torów ( jest to oczywiście efekt uboczny tego systemu, celowo się to np. na statkach robi )
Więc jak utkniecie na przejeździe kolejowym, to szybko kabelki w dłoń i stykamy tory, powinno zatrzymać pociągi na danym torze.
oczywiście zrobienie tego celowo, bez powodu, nie jest najlepszym pomysłem.
Szybciej naładujecie, jak przerzucicie goły przewód przez trakcję i dotkniecie szyn.
Nasikałem kiedyś na szynę podczas deszczu (pracowałem na kolei) i nie polecam. Do dziś mnie w chuju strzyka.
Co wy gadacie, że te napięcia są wykorzystywane...
No ale przecież w odpowiednie warunki atmosferyczne może pójść zwora i co wtedy, przecież pociągi się nie zatrzymują
Jakiś ekspert ?
No ale przecież w odpowiednie warunki atmosferyczne może pójść zwora i co wtedy, przecież pociągi się nie zatrzymują
Jakiś ekspert ?
Robi podstawowy błąd, bo mierzy na zakresie AC. To napięcie, które on mierzy, jest z układu sygnalizacji zajętości toru i jest to napięcie DC. Tak samo działają w Polsce stare układy, tzn odcinki z szyną izolowaną.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów