Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.
Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.
drogi radziu diesel w czlgach na ogromą skale zastosowali rosjanie patrz T34 i inne niemcy natomiast cały czas uzywali benzyniakow nawet w tak nowoczesnym projekcie jak super czołg Tygrys królewski [ Konigstiger] dlatego przy braku paliwa [ciagle bobmbardowanie fabryk benzny syntetycznej przez amerykanskie lotnictwo}tak szybko przegrali wojne obronna XII44-V45
poj***ła się kolejność operacji. Powinien...
...pojechać do punktu, w którym można kupić napełnioną butlę, a pojechał na staję paliw.
Dodaj do tego, że ten debil wolął sobie tańczyć, amiazst użyć gaśnicy, a swoją uruchomił, gdy już ogień był ugaszony.
I to ścierwo się rozmnaża i przekazują swój debilizm następnemu pokoleniu...
...pojechać do punktu, w którym można kupić napełnioną butlę, a pojechał na staję paliw.
Dodaj do tego, że ten debil wolął sobie tańczyć, amiazst użyć gaśnicy, a swoją uruchomił, gdy już ogień był ugaszony.
I to ścierwo się rozmnaża i przekazują swój debilizm następnemu pokoleniu...
Dziwne że nikt go nie zjebał że tankuje butlę bo na stacjach są tabliczki z zakazem tankowania zwykłych butli. Butle w aucie mają zawór zwrotny przy króćcu tankowania właśnie po to żeby nie było takich obrazków codziennie na stacjach.
Benzyna? Skrajnie łatwopalna.
Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.
A jakie to niby były czołgi? Chłopie bzdury opowiadasz. Niemcy do końca jeździli na benzynie,ewentualnie na spirytusie albo gazie drzewnym (ciężarówki). Ropę to ty masz ale we wrzodzie na dupie.
A jakie to niby były czołgi? Chłopie bzdury opowiadasz. Niemcy do końca jeździli na benzynie,ewentualnie na spirytusie albo gazie drzewnym (ciężarówki). Ropę to ty masz ale we wrzodzie na dupie.
Panzerkampfwagen III (PzKpfw III)
Panzerkampfwagen IV (PzKpfw IV)
Tiger I (Panzerkampfwagen VI Tiger Ausf. E)
Panther (Panzerkampfwagen V Panther)
King Tiger (Panzerkampfwagen Tiger II Ausf. B)
Nie ma za co
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów