18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:20
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 41 minut temu
"W każdej szkole są dzieci lubiane i dzieci tępione. Naszą ofertę kierujemy do tych pierwszych - atrakcyjnych, mających wielu przyjaciół. Wiele osób nie zasługuje i nie będzie zasługiwało na nasze ubrania. Czy to oznacza, że kogoś wykluczamy? Oczywiście".
To słowa Mike'a Jeffriesa, szefa sieci Abercrombie & Fitch, która tworzy ubrania głównie dla osób do 22. roku życia. - Firmy, które mają kłopoty, próbują stworzyć ofertę dla wszystkich: młodych, starych, grubych, szczupłych. Ale wtedy stają się zupełnie bez wyrazu. Jeśli nikogo nie wykluczysz, nikogo też nie wyróżnisz - mówił Jeffries już kilka lat temu. Ale w ostatnich dniach burza rozpętała się ponownie, gdy sieć podtrzymała postanowienie, że nie będzie produkować kobiecych ubrań w rozmiarach XL i XXL.

Rozmiarówka do 38?

Mechanizm w A&F jest prosty: kto nosi ciuchy firmy, musi być atrakcyjny wizualnie. Dzięki temu marka dobrze się kojarzy. Zdaniem przedstawicieli firmy dziewczyny w rozmiarze XL i XXL atrakcyjne nie są, więc w A&F nie produkuje się żadnych ubrań w tych rozmiarach. Marka, mająca ponad tysiąc sklepów w samych Stanach Zjednoczonych i kilkadziesiąt w Europie (w tym w warszawskiej Galerii Mokotów sklep marki Hollister), ma się kojarzyć z seksapilem. - Dlatego też zatrudniamy atrakcyjnych ludzi w naszych sklepach. Piękny człowiek przyciąga innych pięknych ludzi - mówi Jeffries. Największy rozmiar ubrań dostępnych w Abercrombie & Fitch to 10 (europejskie 38), podczas gdy w konkurencyjnym H&M to 16 (w Europie - 46).

Na łamach "Business Insidera" przypomniał o tym kilka dni temu Robin Lewis odpowiedzialny w A&F za ustalanie zasad sprzedaży. - On [Mike Jeffries] nie chce większych ludzi w swoich sklepach, chce szczupłych i pięknych. Nie chce, by najważniejsi klienci widzieli, że w ubraniach naszej marki chodzą ludzie nie tak atrakcyjni jak oni sami. Ubierający się u nas muszą się czuć tak dobrze jak te "fajne dzieciaki" ze szkół - stwierdził Lewis. I podkreślił, że firma nie tworzyła, nie tworzy i nie będzie tworzyła ubrań w dużych rozmiarach dla dziewczyn.

Dlaczego problem dotyczy tylko płci piękniejszej?

Bo jak mówi Lewis, w dużych męskich ubraniach z jego firmy mogą chodzić atrakcyjni gracze amerykańskiego futbolu i wrestlerzy.

Wypowiedzi Lewisa i Jeffriesa nie pozostały bez echa.

"Jeśli uważasz, że każde dziecko jest atrakcyjne i chcesz ukrócić takie napastliwe poglądy, pokaż Mike'owi Jeffriesowi, że się myli, bo bez względu na rasę, wagę i zdolności każde dziecko jest atrakcyjne" - napisała na Facebooku doktor Maria Rago, szefowa kliniki Rago and Associates zajmującej się jakością i kulturą żywienia. Na jej apel odpowiedziały dziesiątki osób.

W poniedziałek, dzień po obchodzonym w USA w drugą niedzielę maja Dniu Matki, pod sklepem Abercrombie & Fitch w Chicago spotkały się nastolatki, ich matki i aktywiści.

Wśród nich była 17-letnia Cali Lindstrom z Illinois. - Jestem przeciwna działaniom Abercrombie & Fitch od czasu, gdy inne dziewczyny w szkole zaczęły naśmiewać się ze mnie, bo nie noszę ciuchów A&F, podczas gdy cała garderoba moich koleżanek składała się właśnie z ubrań tej firmy. Mike Jeffries ma zwichrowane spojrzenie na temat tego, kto i co jest piękne - mówi nastolatka.

Ragen Chastain, aktywista promujący akceptację własnego ciała, dodaje: - Myślę, że wspaniały byłby bojkot tej firmy przez ludzi, którzy w niej kupują. Pokazałoby to, że kojarzenie atrakcyjności i popularności tylko ze szczupłą sylwetką jest nie w porządku.

Sieć nie odniosła się do tych protestów. Tymczasem media obiegła kolejna informacja o jej działaniach. Według zagranicznych portali sieć pali swoje ubrania pozostałe ze starych kolekcji, zamiast oddać je ludziom biednym czy bezdomnym. Nie chce tego robić z tych samych powodów, dla których nie produkuje ubrań w dużych rozmiarach - by ciuchów marki A&F nie nosili ludzie niekojarzący się z pojęciem "atrakcyjny" i "cool".
źródło: pieniadze.gazeta.pl
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Avatar
larrisa 2013-05-16, 16:30 1
akcja spoko, bo grubasy to zło, ale nie dopracowana. do rozmiaru 38? to ja bym nic sobie nie kupiła, a jakimś pasztetem czy grubasem nie jestem. spodnie o rozmiarze 38 mają zawsze za krótkie nogawki na moje kopyta, a cycki rozerwałyby jakąś bluzkę
Zgłoś
Avatar
freaky 2013-05-16, 16:32 1
Co prawda nie jestem szpetny, ani tłusty (180cm- 65kg), sklepy z tą marką omijam szerokim łukiem. Głównie z powodu ich wysokiej ceny, a przede wszystkim ceny, nieproporcjonalnej do wykonania- odzież ta jest najzwyczajniej w świecie ch*jowa Co do polityki firmy, jestem absolutnie za. Okrągłych i twarzowo "niewydolnych" należy rehabilitować, jeśli się nie da to przynajmniej tępić.
Zgłoś
Avatar
herbalix 2013-05-16, 16:36 1
larrisa napisał/a:

akcja spoko, bo grubasy to zło, ale nie dopracowana. do rozmiaru 38? to ja bym nic sobie nie kupiła, a jakimś pasztetem czy grubasem nie jestem. spodnie o rozmiarze 38 mają zawsze za krótkie nogawki na moje kopyta, a cycki rozerwałyby jakąś bluzkę



jakaś fotka na poparcie tych słów?
Zgłoś
Avatar
larrisa 2013-05-16, 16:38 5
herbalix napisał/a:



jakaś fotka na poparcie tych słów?



przecież masz w awatarze jedną
Zgłoś
Avatar
C................n 2013-05-16, 16:47 3
Hehehe grube świnie protestują... chuj im w dupę!!! Jeśli ktoś nie chce produkować ubrań dla grubych świń to ma do tego pełne prawo!!! Kurwa jebana tolerancja dla wszystkich.... to dlaczego nie chcą tolerować takiej polityki firmy??!! Jebać te grube prosiaki, które zamiast walczyć z nadwagą to walczą ze sklepami, które nie produkują dla nich specjalnych ubrań (bo rozmiary XXXXXXXXXXL są ubraniami ,,specjalnymi'' a nie normalnymi i przeciętnymi!!)... na dodatek ci tolerancyjni politycy (i inni ludzie z wpływami) nie chcą im uświadomić szkodliwości nadwagi ale chcą aby za wszelką cenę takie wieloryby czuły się ,,piękne'' (to dosyć złudne wrażenie piękna) ... rozumiem, że wychudzone modelki to nie piękno.. ale grube świnie są dużo brzydsze niż one, a na dodatek grupa pojebów próbuje im wmówić, że są ładne Sam nie jestem mały bo mam 185 cm i ważę około 100 kg, ale nie jestem otyły i waga wynika z moich ćwiczeń... kobiety też mogą ważyć więcej niż ,,ogólne'' standardy, ale nie powinny być otyłe!! Naturalna, ,,większa'' niż przeciętna budowa ciała, to nie to samo co być obrośniętym tłuszczem!!! I kurwa nikt mi nie powie, że gruba świnia jest spasiona bo ma taką genetykę... bardziej genetyczny jest jej wyjebisty apetyt na Mc Donnald's!!!
Zgłoś
Avatar
herbalix 2013-05-16, 16:57
larrisa napisał/a:



przecież masz w awatarze jedną



a widok bardziej ogólny, bez murzynów i coś większego niż 100x120px?
Zgłoś
Avatar
R................t 2013-05-16, 16:58
Grube amerykańskie wieloryby się oburzyły... Ojej... Tępić spaślaków, jedyne co mi się nie podoba, to wyśmiewanie osób, które nie mają ubrań danej marki, bo ich po prostu na nie nie stać. Wprowadzenie symbolu danego elementu ubioru, to świetne rozwiązanie, bo odziaływuje na psychikę wielu, wielu ludzi. Mój kumpel odrzucał fajne buty, bo nie miały loga Adidasa...
Zgłoś
Avatar
B................r 2013-05-16, 17:01
w chuju mam mode i takie głupoty.
Zgłoś
Avatar
qtacz 2013-05-16, 17:01 1
Obrońcy grubasów już mówia ze jak baba nei jest gruba to odrazu anorektyczka kobieta ma być ani za gruba ani za chuda a propo grubasów które płacza ze nie ma dla nich ciuchów to niech sobie same zrobia firme odieżową i robia rozmiary XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL
Zgłoś
Avatar
larrisa 2013-05-16, 17:01 1
herbalix napisał/a:



a widok bardziej ogólny, bez murzynów i coś większego niż 100x120px?



dasz swoją, ja dam swoją
Zgłoś
Avatar
Heinrici 2013-05-16, 17:04
Nie ma jak dopierdalać się do prywatnego przedsiębiorcy, za to, że sprzedaje to co chce. Mało, to sklepów do wyboru w Ameryce? Nadal bawmy się w wymuszoną uprzejmość i obłudę, że każde dziecko i kobieta są piękne (nie ma jednego wzoru piękna), tyle ile gustów i upodobań tyle jest piękności i pasztetów.
Nigdy nie zrozumiem tez ludzi którzy kupują coś, ubrania w tym przypadku, tylko tam gdzie akurat jest modnie i sweet. Koszulka z metką A&F daje im chyba +100 do poczucia własnej zajebistości, a potem grupują sie w stada z takimi samymi metkami/logami i wyznaczają (według siebie) styl i szyk, który wmówiła im ''sprytna'' reklama.
Zgłoś
Avatar
g................1 2013-05-16, 17:25
larrisa napisał/a:



przecież masz w awatarze jedną


I Ty jesteś w moim wieku?! Skąd jesteś?
Zgłoś
Avatar
Loaloa 2013-05-16, 17:38 2
Podążając tym tokiem myślenia należałoby oskarżyć producentów luksusowych jachtów o to, że z premedytacją nie produkują tańszych nadmuchiwanych wersji dla mniej zamożnych klientów.

Cytat:

Ragen Chastain, aktywista promujący akceptację własnego ciała, dodaje: - Myślę, że wspaniały byłby bojkot tej firmy przez ludzi, którzy w niej kupują. Pokazałoby to, że kojarzenie atrakcyjności i popularności tylko ze szczupłą sylwetką jest nie w porządku.



Typowy, jebany "pies ogrodnika" - my się w te ciuchy nie wciśniemy, więc chudzi też ich nie powinni kupować. Zgoda, szczupła sylwetka nie oznacza automatycznie atrakcyjności, ale spaślaki łażące po licach w USA tym bardziej. Kogo ten facet chce oszukać? Od kiedy to beczka łoju jest atrakcyjna? Logika proponowanego przez niego bojkotu jest mniej więcej taka - John Bald, aktywista promujący akceptację własnej łysiny dodaje: "Myślę, że wspaniały byłby bojkot zakładów fryzjerskich przez ludzi, którzy z nich korzystają. Pokazałoby to, że kojarzenie atrakcyjności i popularności tylko z wymyślną fryzurą jest nie w porządku".
Zgłoś
Avatar
envoy 2013-05-16, 17:39
a od kiedy to artykuly z tego lewackiego pisma sa prawdziwe dla prawdziwych polakow z sadola?
Zgłoś
Avatar
herbalix 2013-05-16, 17:46 1
larrisa napisał/a:



dasz swoją, ja dam swoją



tylko wiedz, że żaden ze mnie apollo. mam tak duży brzuch, że gdybym nie miał wielkiego chuja, to bym go tylko w lustrze oglądał.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem