Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Tak, kierowca ma patrzeć na 500m przed siebie i planować manewry z wyprzedzeniem. I w NFS to Ty chyba grałeś. Ja jak widzę z przodu ciągłą to nie wyprzedzam, bo z jakiegoś powodu tam jest, a wszystkiego na drodze nie przewidzisz. Coś by z tego skrzyżowania (bo to było skrzyżowanie) wyjechało, i by był problem.
Sprawa jest nie do wygrania w sądzie, bo pomimo ciągłej kontynuował manewr. Gdyby się schował, można by kombinować, ale on cisnął dalej. Tutaj nie ma żadnej dyskusji. Linie widział, a mimo to nadal wyprzedzał.
Jak widzę debili, którzy usprawiedliwiają takie zachowanie na drodze, bo nie ma obowiązku obserwować drogi, bo nie wszystko można zauważyć, bo zagrożenia nie stworzył, to przestaję się dziwić dlaczego na Polskich drogach statystyki wypadków są takie a nie inne.
W dupie mam bzdurne przepisy. Jeśli widzę, że nic nie jedzie i jest możliwość wykonania BEZPIECZNEGO manewru to go wykonuje.
bezpiecznego? to wyobraź sobie, że na tym skrzyżowaniu, przez które ten idiota przejeżdżał, po jego lewej stałoby auto z zamiarem skrętu w prawo, i co? spojrzy sobie pizda w lewo tylko i jedzie, BO PUSTO.
ZASADA OGRANICZONEGO ZAUFANIA TŁUMOKU i trochę pierdolonej wyobraźni, a nie się spinasz, skoro nie masz racji.
Kto nigdy nie wyprzedzał na ciągłej niech pierwszy rzuca kamieniem.
no to kurwa łap i żryj ten gruz
@Marek
Skoncz pierdolic... jestes cwaniak bo ogladasz to na filmiku... "widać z daleka, że zaczynają się budynki blisko drogi" taaak, bo jak ty kurwa jedziesz to patrzysz na lewo i prawo... koles byl skupiony na drodze, na tym co jedzie przed nim, a nie na jakis budynkach wiec przestan pisac takie glupoty bo tak jak mowie ze ty to ogladasz, wiec mozesz zobaczyc wszystko do okola.... kierowa nie, bo jest skupiony ja jezdzie cioto, i jedyna pizda tutaj jestes ty, ktory pewnie na dodatek nie ma prawajazdy, ja pierdole...
To sie tyczy do wszystkich tam powyzej
UPEWNIAM SIĘ, przed zamiarem wyprzedzania, chociażby dwa razy, bo to najtrudniejszy manewr na drodze. a dostrzegać trzeba WSZYSTKO, jak jedziesz przez miasto i Ci na pasy wjebie się rowerzysta rozpędzony, to też powiesz, że go nie zauważyłeś? no to jesteś na przegranej pozycji. Twoim jebanym obowiązkiem jest go widzieć. i chuj.
nie mam prawa jazdy? bo mam rozum i logiczne myślę?
skąd taki wniosek, może jeszcze skan do chuja mam Ci wysłać?
@Meretrix
Pozwolę sobie sprostować, że usytuowanie znaków to "mądrzy ludzie" planują, a z autopsji wiem, że w większości przypadków nie widzieli nawet miejsca gdzie miałby znak stać. Natomiast sam znak ustawiał zwykły robotnik któremu to koło człona lata, czy znak tam powinien stać, bo mu płacą za stawianie a nie za myślenie, a czy był pijany i bez szkoły to inna sprawa.
znaki to nie tylko znaki pionowe, na słupkach. Są też znaki poziome, na jezdni - co do ich stawiania to robotnicy już muszą się trzymać tego, co "mądrzy ludzie" ustalą.
Pozwolę sobie sprostować, że usytuowanie znaków to "mądrzy ludzie" planują, a z autopsji wiem, że w większości przypadków nie widzieli nawet miejsca gdzie miałby znak stać. Natomiast sam znak ustawiał zwykły robotnik któremu to koło człona lata, czy znak tam powinien stać, bo mu płacą za stawianie a nie za myślenie, a czy był pijany i bez szkoły to inna sprawa.
Prawda jest taka, że jakby ktokolwiek z Nas był w tej sytuacji to część by wyprzedzała, a część by spokojnie jechała za busem bez względu na to, czy widzieliby znaki, pasy itd.
No chyba, że widzieliby policje za sobą......
pierdolić to, jakby was policja ujebała na jakimś błahym zakazie to też byście byli wkurwieni... Mnie tylko wkurwia to że na obszarze zabudowanym jak jedzie przede mną radiowóz albo do niego się zbliżam to dziwnym trafem te chuje zwalniają do 30 km albo mniej kiedy można jechać 50... A jak wiadomo to nie obszarze zabudowanym nie można wyprzedzać uprzywilejowanych
Hahahahahahahahahaha!!!!!
Uprzywilejowanym pojazdem radiowóz jest dopiero wtedy, kiedy ma włączone sygnały świetlne i dźwiękowe. Jak jedzie po drodze bez wyżej wymienionych, to jest samochodem jak każdy inny. Spokojnie można ich wtedy wyprzedzić.
Mieszkam w Norwegii juz hmm no sporo czasu juz uplynelo.
Za przekroczenie o 23km/h zaplacilem raz. 4900NOK, bez punktow, nie ma tu czegos takiego, znaczy sa niby kropki, ale trzeba mocna przejebac by dostac kropke w prawko, mnie nie wiedzac czemu nie udalo sie
Wracajac do tematu, maja tutaj tabele od do, a zreszta..
1. W miejscu, gdzie dozwolona prędkość wynosi 60 km/h lub mniej
przekroczenie V NOK PLN (aktualne stawki)
do 5 km/h 600 77 (do 50)
od 6 do 10 km/h 1600 206 (do 50)
od 11 do 15 km/h 2900 373 (50 – 100)
od 16 do 20 km/h 4200 540 (50 – 100)
od 21 do 25 km/h 6500 836 (100 – 200)
powyżej 25 km/h 10000 i utrata PJ 1286 i utrata PJ
(100 – 200)
powyżej 31 km/h więzienie min 18 dni więzienie min 18 dni
(200 – 300)
2. W miejscu, gdzie dozwolona prędkość wynosi 70 km/h lub więcej
przekroczenie V NOK PLN (aktualne stawki)
do 5 km/h 600 77 (do 50)
od 6 do 10 km/h 1600 206 (do 50)
od 11 do 15 km/h 2600 334 (50 – 100)
od 16 do 20 km/h 3600 463 (50 – 100)
od 21 do 25 km/h 4900 630 (100 – 200)
od 26 do 30 km/h 6500 836 (100 – 200)
od 31 do 35 km/h 7800 1003 (200 – 300)
powyżej 35 km/h 10000 i utrata PJ 1286 i utrata PJ
(200 – 400)
powyżej 51 km/h więzienie min 18 dni więzienie min 18 dni 400 – 500)
3. Na autostradach i drogach o dozwolonej szybkości ponad 90 km/h i więcej
przekroczenie V NOK PLN (aktualne stawki)
do 5 km/h 600 77 (do 50)
od 6 do 10 km/h 1600 206 (do 50)
od 11 do 15 km/h 2600 334 (50 – 100)
od 16 do 20 km/h 3600 463 (50 – 100)
od 21 do 25 km/h 4900 630 (100 – 200)
od 26 do 30 km/h 6500 836 (100 – 200)
od 31 do 35 km/h 7800 1003 (200 – 300)
od 36 do 40 km/h 9000 1158 (200 – 300)
powyżej 40km/h utrata prawa jazdy utrata prawa jazdy (300 – 500)
Punkty karne
Norweski system punktów karnych nazywa się „prikkbelastning” i również jest bardziej surowy od tego polskiego. Przykładowo przekroczenie dozwolonej prędkości o 10 – 15 km/h (w miejscu gdzie ograniczenie prędkości wynosi 60 km/h lub mniej), lub o 15 – 20 km/h (w miejscu gdzie ograniczenie prędkości wynosi 70 km/h lub więcej) dostaje się 1-2 punktów karnych (z akcentem na 1), za przekroczenie prędkości powyżej tych wartości naliczane są zawsze 2 punkty karne, a poniżej tych prędkości punkty nie są naliczane. Młodzi kierowcy między 18, a 20 rokiem życia są karani podwójną liczbą punktów. Kierowca osiągając 8 punktów w ciągu trzech lat traci swoje prawo jazdy na 6 miesięcy. Każdy punkt jest usuwany po trzech latach od wystąpienia naruszenia za które punkt naliczono. Po utracie prawa jazdy za „prikkbelastning” na 6 miesięcy – punkty, za które zabrano kierowcy uprawnienia zostają usunięte z jego kartoteki.
Utrata prawa jazdy
Wysokie mandaty to nie jedyny sposób na utemperowanie piratów drogowych, którym za przekraczanie dozwolonej prędkości odbiera się także prawo jazdy, co nie wymaga już żadnych przeliczeń na polskie warunki.
Ograniczenie do 30 km/h:
V: 56 – 65 km/h utrata PJ: 3 – 7 miesięcy
V: 65 – 70 km/h utrata PJ: 7 – 9 miesięcy
V: 70 – 75 km/h utrata PJ: 9 – 12 miesięcy
V: 75 – 80 km/h utrata PJ: 12 – 18 miesięcy
V: 80 – 85 km/h utrata PJ: 18 – 24 miesięcy
V: 85 – 90 km/h utrata PJ: 24 – 30 miesięcy
V: 90 – 90 km/h utrata PJ: 30 – 36 miesięcy
V: ponad 90 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 40 km/h:
V: 66 – 75 km/h utrata PJ: 3 – 6 miesięcy
V: 75 – 80 km/h utrata PJ: 6 – 8 miesięcy
V: 80 – 83 km/h utrata PJ: 8 – 10 miesięcy
V: 83 – 87 km/h utrata PJ: 10 – 13 miesięcy
V: 87 – 90 km/h utrata PJ: 13 – 15 miesięcy
V: 90 – 93 km/h utrata PJ: 15 – 18 miesięcy
V: 93 – 97 km/h utrata PJ: 18 – 21 miesięcy
V: 97 – 100 km/h utrata PJ: 21 – 24 miesięcy
V: 100 – 105 km/h utrata PJ: 24 – 28 miesięcy
V: 105 – 110 km/h utrata PJ: 28 – 33 miesięcy
V: ponad 110 km/h utrata PJ: ponad 33 miesięcy
Ograniczenie do 50 km/h:
V: 76 – 82 km/h utrata PJ: 3 – 6 miesięcy
V: 82 – 90 km/h utrata PJ: 6 – 9 miesięcy
V: 90 – 95 km/h utrata PJ: 9 – 12 miesięcy
V: 95 – 100 km/h utrata PJ: 12 – 15 miesięcy
V: 100 – 105 km/h utrata PJ: 15 – 18 miesięcy
V: 105 – 110 km/h utrata PJ: 18 – 21 miesięcy
V: 110 – 114 km/h utrata PJ: 21 – 24 miesięcy
V: 114 – 118 km/h utrata PJ: 24 – 27 miesięcy
V: 118 – 122 km/h utrata PJ: 27 – 30 miesięcy
V: 122 – 126 km/h utrata PJ: 30 – 33 miesięcy
V: 126 – 130 km/h utrata PJ: 33 – 36 miesięcy
V: ponad 130 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 60 km/h:
V: 86 – 95 km/h utrata PJ: 3 – 6 miesięcy
V: 95 – 100 km/h utrata PJ: 6 – 8 miesięcy
V: 100 – 106 km/h utrata PJ: 8 – 12 miesięcy
V: 106 – 112 km/h utrata PJ: 12 – 16 miesięcy
V: 112 – 118 km/h utrata PJ: 16 – 20 miesięcy
V: 118 – 124 km/h utrata PJ: 20 – 24 miesięcy
V: 124 – 130 km/h utrata PJ: 24 – 28 miesięcy
V: 130 – 136 km/h utrata PJ: 28 – 32 miesięcy
V: 136 – 142 km/h utrata PJ: 32 – 36 miesięcy
V: ponad 142 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 70 km/h:
V: 106 – 110 km/h utrata PJ: 3 – 6 miesięcy
V: 110 – 114 km/h utrata PJ: 6 – 8 miesięcy
V: 114 – 118 km/h utrata PJ: 8 – 10 miesięcy
V: 118 – 120 km/h utrata PJ: 10 – 11 miesięcy
V: 120 – 123 km/h utrata PJ: 11 – 13 miesięcy
V: 123 – 126 km/h utrata PJ: 13 – 15 miesięcy
V: 126 – 129 km/h utrata PJ: 15 – 17 miesięcy
V: 129 – 134 km/h utrata PJ: 17 – 20 miesięcy
V: 134 – 140 km/h utrata PJ: 20 – 24 miesięcy
V: 140 – 146 km/h utrata PJ: 24 – 28 miesięcy
V: 146 – 152 km/h utrata PJ: 28 – 32 miesięcy
V: 152 – 160 km/h utrata PJ: 32 – 36 miesięcy
V: ponad 160 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 80 km/h:
V: 116 – 120 km/h utrata PJ: 3 – 5 miesięcy
V: 120 – 130 km/h utrata PJ: 5 – 8 miesięcy
V: 130 – 140 km/h utrata PJ: 8 – 13 miesięcy
V: 140 – 150 km/h utrata PJ: 13 – 19 miesięcy
V: 150 – 160 km/h utrata PJ: 19 – 25 miesięcy
V: 160 – 170 km/h utrata PJ: 25 – 30 miesięcy
V: 170 – 180 km/h utrata PJ: 30 – 36 miesięcy
V: ponad 180 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 90 km/h: (drogi szybkiego ruchu – 1 pasmowe, bez skrzyżowań)
V: 126 – 135 km/h utrata PJ: 3 – 6 miesięcy
V: 135 – 145 km/h utrata PJ: 6 – 9 miesięcy
V: 145 – 151 km/h utrata PJ: 9 – 12 miesięcy
V: 151 – 157 km/h utrata PJ: 12 – 15 miesięcy
V: 157 – 163 km/h utrata PJ: 15 – 18 miesięcy
V: 163 – 169 km/h utrata PJ: 18 – 21 miesięcy
V: 169 – 175 km/h utrata PJ: 21 – 24 miesięcy
V: 175 – 181 km/h utrata PJ: 24 – 27 miesięcy
V: 181 – 187 km/h utrata PJ: 27 – 30 miesięcy
V: 187 – 194 km/h utrata PJ: 30 – 33 miesięcy
V: 194 – 200 km/h utrata PJ: 33 – 36 miesięcy
V: ponad 200 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 90 km/h: (autostrady i pozostałe drogi szybkiego ruchu)
V: 131 – 135 km/h utrata PJ: 3 – 5 miesięcy
V: 135 – 137 km/h utrata PJ: 5 – 6 miesięcy
V: 137 – 139 km/h utrata PJ: 6 – 7 miesięcy
V: 139 – 141 km/h utrata PJ: 7 – 8 miesięcy
V: 141 – 145 km/h utrata PJ: 8 – 9 miesięcy
V: 145 – 151 km/h utrata PJ: 9 – 12 miesięcy
V: 151 – 157 km/h utrata PJ: 12 – 15 miesięcy
V: 157 – 163 km/h utrata PJ: 15 – 18 miesięcy
V: 163 – 169 km/h utrata PJ: 18 – 21 miesięcy
V: 169 – 175 km/h utrata PJ: 21 – 24 miesięcy
V: 175 – 181 km/h utrata PJ: 24 – 27 miesięcy
V: 181 – 187 km/h utrata PJ: 27 – 30 miesięcy
V: 187 – 194 km/h utrata PJ: 30 – 33 miesięcy
V: 194 – 200 km/h utrata PJ: 33 – 36 miesięcy
V: ponad 200 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Ograniczenie do 100 km/h:
V: 141 – 145 km/h utrata PJ: 3 – 5 miesięcy
V: 145 – 147 km/h utrata PJ: 5 – 6 miesięcy
V: 147 – 149 km/h utrata PJ: 6 – 7 miesięcy
V: 149 – 151 km/h utrata PJ: 7 – 8 miesięcy
V: 151 – 155 km/h utrata PJ: 8 – 9 miesięcy
V: 155 – 161 km/h utrata PJ: 9 – 12 miesięcy
V: 161 – 167 km/h utrata PJ: 12 – 15 miesięcy
V: 167 – 173 km/h utrata PJ: 15 – 18 miesięcy
V: 173 – 179 km/h utrata PJ: 18 – 21 miesięcy
V: 179 – 185 km/h utrata PJ: 21 – 24 miesięcy
V: 185 – 191 km/h utrata PJ: 24 – 27 miesięcy
V: 191 – 197 km/h utrata PJ: 27 – 30 miesięcy
V: 197 – 204 km/h utrata PJ: 30 – 33 miesięcy
V: 204 – 210 km/h utrata PJ: 33 – 36 miesięcy
V: ponad 210 km/h utrata PJ: ponad 36 miesięcy
Jesli sie zaczyna podwojna ciagla to sie nie zapierdala do przodu tylko chowa za busa. Koniec kropka.
Można by tu jeszcze mu dowalić, że przerywana się zagęściła przed podwójną ciągłą i powinien na to zwrócić uwagę. Ale mnie zastanawia czy można w sądzie negocjować taki niefart. Brakowało jeszcze przejścia w tej kumulacji
pierdolić to, jakby was policja ujebała na jakimś błahym zakazie to też byście byli wkurwieni... Mnie tylko wkurwia to że na obszarze zabudowanym jak jedzie przede mną radiowóz albo do niego się zbliżam to dziwnym trafem te chuje zwalniają do 30 km albo mniej kiedy można jechać 50... A jak wiadomo to nie obszarze zabudowanym nie można wyprzedzać uprzywilejowanych
Kolego radzę zapoznać się z przepisami i przeczytać ten artykuł.
infor.pl/prawo/wykroczenia/wykroczenia-drogowe/282062,Utrudnianie-ruch...
Szczególnie ważne jest ostanie zdanie:
"Warto pamiętać, że wykroczeniem jest również jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym. Takie zachowanie zagrożone jest mandatem w wysokości od 50 do 200 zł oraz dwoma punktami karnymi. Oznacza to, że poruszając się po drodze nie należy przekraczać dopuszczalnej prędkości, ale nie można również jechać zbyt wolno."
no to kurwa łap i żryj ten gruz
Pojeździsz to zobaczysz. Jak się robi kilkaset kilometrów na raz to cudem jest nie wbić się na ciągłą bo albo będziesz jechać za kolumną wolnych samochodów 60 km/h i w większości nie jesteś w stanie zobaczyć czy nie zacznie się nagle ciągła. Jest miejsce, możliwość, przerywana to wyprzedzasz i nie analizujesz topografii licząc domki w polu w oddali dedukując czy nie będzie zaraz tablicy z terenem zabudowanym. Masz mleko pod nosem jeszcze więc gruz możesz zabrać i zapakować do bagażnika na powiedzmy 10 lat i 100 tys kilometrów po polskich drogach.
Do tego mówię Wam drodzy Sadole. Jeśli zatrzymie Was policja i powie Wam, że nagrała film z Waszej jazdy zawsze chciejcie go oglądać. To jest Wasze prawo. Spotkałem się z taką sprawą, że zatrzymali kumpla, najprawdopodobniej próbując go naciągnąć na mandat. Pech chciał, że kumpel chciał film zobaczyć. Policjanci próbowali się wykręcać, że już skasowali itd. Skończyło się na pouczeniu zamiast 300zł i 6pkt.
Pojeździsz to zobaczysz. Jak się robi kilkaset kilometrów na raz to cudem jest nie wbić się na ciągłą bo albo będziesz jechać za kolumną wolnych samochodów 60 km/h i w większości nie jesteś w stanie zobaczyć czy nie zacznie się nagle ciągła. Jest miejsce, możliwość, przerywana to wyprzedzasz i nie analizujesz topografii licząc domki w polu w oddali dedukując czy nie będzie zaraz tablicy z terenem zabudowanym. Masz mleko pod nosem jeszcze więc gruz możesz zabrać i zapakować do bagażnika na powiedzmy 10 lat i 100 tys kilometrów po polskich drogach.
wystarczyło mi 25k km w zeszłym roku na busie po Polsce, nie licząc auta własnego, napinka jest duża na czas dojazdu, chce sie jak najszybciej dojechać z punktu A do B, ALE, są tego granice, bo mając tylko takie nastawienie uzbierać 24 punkty jest naprawdę łatwo, stąd przyzwyczajenie do zwracania uwagi na szczegóły na drodze..
mam mleko pod nosem, to fakt, nie mogę powiedzieć, że jestem doświadczonym kierowcą, ale nóż w kieszeni się otwiera jak czytam takie pierdolenie o bezpiecznych warunkach na drodze.. trzeba przewidzieć wszelkie ewentualności, bo czasem taki manewr może kosztować więcej niż 1000zł i 20pkt..
trzeba przewidzieć wszelkie ewentualności,
Tego się nie da zrobić. Tu chodzi o łapanie piratów a nie polowanie na kierowców. Jak ktoś jedzie spokojnie i coś takiego się zdarzy to powinno się odstąpić od karania albo dać mniejszy mandat. Ci policjanci co go złapali to służbowe bezduszne kurwy i tyle.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów