Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
...niestety moja miała silnik 1.6
Miałem kiedyś takie E30 zajebista frajda z jazdy, trzeba umieć okiełznać takiego potwora...
...niestety moja miała silnik 1.6
miała silnik 1.6
myslalem ze dostawczak wjedzie w bmw
Aż mnie się przypomniała fajna bryka - Toyota Supra przebudowana i ulepszona przez naszego rodaka. Moc 600KM na paliwie dostępnym na stacjach benzynowych, zaś na sportowej benzynce 1100-1200KM. Paliła gumę nawet przy 200km/h. Ustanowiono nią rekord na europejskich drogach publicznych chyba 396 km/h.
Gówno, a nie daje rade.
Przy okazji: sprzedam e30 w cabrio, silnik 2,5 171KM. 15.000 Wrocław.
MudPie, nie wiem czemu Cię to tak bawi, 1.6 do lekkiej E30 daje radę. W zależności od wersji mogły robić pierwszą setkę nawet w 10.1 sekundy, wynik może nie jest imponujący, ale i tak taka 316 byłaby szybsza niż każdy Passat B5 1.9 tdi z mocą poniżej 130KM (można porównać dane techniczne) - to tak dla porównania. Poza tym wielu z tych, co postawili Ci piwo zabiłoby się nawet i 316 z napędem na tył gdyby tylko spadł pierwszy śnieg. RWD jest nie dla idiotów, trzeba ogarniać jazdę samochodem w ogóle. Wielu prześmiewców BMW czy tylnego napędu nie wiedziałoby co zrobić, gdyby ich dupa zaczęła wyprzedzać na zakręcie.
Nie bierz wszystkiego tak na poważnie.. Nie wiem też co ma porównanie z passatem. Tylko jakiś typowy kapelusznik uzna to za cudo techniki które się nie psuje i produkuje ropę. Diesle są do ciężkich robót, coś przewieźć co ma kilkaset kg, pociągnąć albo podróży z dużą rodziną przez kraj czy Europę. Takie jest moje zdanie na temat diesli.
Co do tej mocy też bym nie przesadzał, panuje jakieś dziwne przekonanie że jak ktoś zaczyna jazde samochodem to mały silnik bo się zabije.. ja mam inne doświadczenia. Zacząłem od 1.8 oczywiście benzyna i od razu mi było mało mocy, a takie 1.6 i 10s o którym wspominasz to jak auto było nowe a po 20 latach to parę koni już zdechło wszystko jest wyeksploatowane, nie ma szans na te fabryczne 10s dzisiaj.
porównanie z passatem. Tylko jakiś typowy kapelusznik uzna to za cudo techniki które się nie psuje i produkuje ropę.
Jestem dokładnie takiego samego zdania. porównałem to z NAJPOPULARNIEJSZYM "samochodem" jeżdżącym po naszych drogach, aby ludzi wyprowadzić z błędu i dać im punkt odniesienia co do mocy 316.
Diesle są do ciężkich robót, coś przewieźć co ma kilkaset kg, pociągnąć albo podróży z dużą rodziną przez kraj czy Europę. Takie jest moje zdanie na temat diesli.
Dokładnie! Właśnie tak użytkuję swoją 525tds to jest wół roboczy, którego nie da się zajechać, choć jest w stanie idealnym pod względem technicznym jak i wizualnym.
Co do tej mocy też bym nie przesadzał, panuje jakieś dziwne przekonanie że jak ktoś zaczyna jazde samochodem to mały silnik bo się zabije.. ja mam inne doświadczenia. Zacząłem od 1.8 oczywiście benzyna i od razu mi było mało mocy, a takie 1.6 i 10s o którym wspominasz to jak auto było nowe a po 20 latach to parę koni już zdechło wszystko jest wyeksploatowane, nie ma szans na te fabryczne 10s dzisiaj.
Nie miałem tu na myśli mocy, lecz typ napędu. Nawet jeśli taka E30 ma dziś już tylko 90 kucy, to i tak w zimie wielu ludzi miałoby problemy, aby opanować tą moc, ze względu na RWD.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów