Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
Niewiele brakowało
Piterus • 2025-03-13, 8:38
Policja z Szamotuł udostępniła nagranie z przejazdu kolejowego w miejscowości Mokrz. Widać na nim, jak 55-letnia kobieta wjechała na tory, mimo że rogatki po prawej stronie były już opuszczone, co doprowadziło do niebezpiecznej sytuacji.

Na szczęście kierująca zdołała wycofać samochód i uniknąć tragedii. Za swoje lekkomyślne zachowanie została ukarana wysokim mandatem.

00:00
-01:41
Download
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Geraldinio 2025-03-13, 10:12 3
gdfgdf napisał/a:

Ludzie są tak niesamowicie tępi, przez wgodne życie nie ma już żadnych instynktów, umiejętności szybkiego myślenia w trudnej sytuacji... mógł ten drugi ktoś przytrzymać jej ten szlaban jak nie chciała go taranować



Też mnie to zastanawia czemu pasażer nie potrzymał barierki a baba nie wycofała się. Weszła do samochodu żeby własnym ciałem zamortyzować ewentualne uderzenie?

podpis użytkownika

Nie oszukujmy się, mamy III Wojnę Światową.
Do czwartej może dojść po zamieszkach na granicy polsko - chińskiej.
Piątej raczej nie będzie, bo się z Hindusami dogadamy co do kontroli granic.
Zgłoś
Avatar
JoSeed 2025-03-13, 10:13 1
Zdziebko się narażę, ale!
Znalazłam taki artykuł...

Według danych Policji, w 2024 roku kobiety kierujące samochodami osobowymi spowodowały 27,9% wypadków drogowych, podczas gdy mężczyźni byli sprawcami aż 69,8% takich zdarzeń.

Mężczyźni są odpowiedzialni za śmierć na drodze osiem razy częściej niż kobiety.
Ryzyko uczestniczenia w wypadku na każdy kilometr przejechanej drogi jest dla kobiet 2 do 4 razy niższe niż dla mężczyzn.
W 2016 roku kobiety odpowiadały za co czwarty wypadek w Polsce, dziś ten odsetek jest jeszcze niższy.
Eksperci zauważają, że kobiety, choć czasem mniej pewne swoich umiejętności, przestrzegają przepisów i nie podejmują zbędnego ryzyka. Maria Dąbrowska-Loranc z Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS podkreśla, że panie stanowią ponad 40% posiadaczy prawa jazdy kategorii B, a mimo to ich udział w wypadkach jest znacząco niższy.

Stereotypy dotyczące kobiet za kierownicą są nadal żywe, jednak badania ITS pokazują, że nie mają one wiele wspólnego z rzeczywistością. Analizy jednoznacznie wskazują, że panie:
- Przestrzegają przepisów częściej niż mężczyźni.
- Rzadziej przekraczają prędkość i nie podejmują brawurowych manewrów.
- Są bardziej kulturalne i uprzejme na drodze.
- Znacznie rzadziej wykazują agresję w ruchu drogowym.

Jednak eksperci zauważają pewną niepokojącą tendencję – coraz więcej młodych kobiet przejmuje tzw. „męski styl” jazdy, czyli szybszą i bardziej ryzykowną jazdę.

W badaniu przeprowadzonym w 2024 roku wzięło udział 341 kierowców – 164 kobiety i 175 mężczyzn (dwie osoby zadeklarowały płeć jako „inna”). Wyniki wskazują, że:
- Mężczyźni częściej uczestniczyli w kolizjach i byli sprawcami wykroczeń.
- Wykazywali wyższy poziom agresji na drodze, szczególnie w postaci tzw. „furii drogowej”.
- Znacznie częściej byli karani za przekroczenia prędkości.

Eksperci z ITS nie mają wątpliwości – kobiety jeżdżą bezpieczniej niż mężczyźni. Dzięki ostrożności, przestrzeganiu przepisów i unikaniu agresywnych zachowań przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Chociaż wciąż istnieją stereotypy na temat ich stylu jazdy, to twarde dane pokazują, że to właśnie panie prowadzą bardziej odpowiedzialnie.

Źródło: Gazeta Prawna
Zgłoś
Avatar
Kogucik_Bałamucik 2025-03-13, 10:22 3
JoSeed napisał/a:

Zdziebko się narażę, ale!
Znalazłam taki artykuł...
Według danych Policji, w 2024 roku kobiety kierujące samochodami osobowymi spowodowały 27,9% wypadków drogowych, podczas gdy mężczyźni byli sprawcami aż 69,8% takich zdarzeń.
Mężczyźni są odpowiedzialni za śmierć na drodze osiem razy częściej niż kobiety.
Ryzyko uczestniczenia w wypadku na każdy kilometr przejechanej drogi jest dla kobiet 2 do 4 razy niższe niż dla mężczyzn.
W 2016 roku kobiety odpowiadały za co czwarty wypadek w Polsce, dziś ten odsetek jest jeszcze niższy.
Eksperci zauważają, że kobiety, choć czasem mniej pewne swoich umiejętności, przestrzegają przepisów i nie podejmują zbędnego ryzyka. Maria Dąbrowska-Loranc z Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS podkreśla, że panie stanowią ponad 40% posiadaczy prawa jazdy kategorii B, a mimo to ich udział w wypadkach jest znacząco niższy.
Stereotypy dotyczące kobiet za kierownicą są nadal żywe, jednak badania ITS pokazują, że nie mają one wiele wspólnego z rzeczywistością. Analizy jednoznacznie wskazują, że panie:
- Przestrzegają przepisów częściej niż mężczyźni.
- Rzadziej przekraczają prędkość i nie podejmują brawurowych manewrów.
- Są bardziej kulturalne i uprzejme na drodze.
- Znacznie rzadziej wykazują agresję w ruchu drogowym.
Jednak eksperci zauważają pewną niepokojącą tendencję – coraz więcej młodych kobiet przejmuje tzw. „męski styl” jazdy, czyli szybszą i bardziej ryzykowną jazdę.
W badaniu przeprowadzonym w 2024 roku wzięło udział 341 kierowców – 164 kobiety i 175 mężczyzn (dwie osoby zadeklarowały płeć jako „inna”). Wyniki wskazują, że:
- Mężczyźni częściej uczestniczyli w kolizjach i byli sprawcami wykroczeń.
- Wykazywali wyższy poziom agresji na drodze, szczególnie w postaci tzw. „furii drogowej”.
- Znacznie częściej byli karani za przekroczenia prędkości.
Eksperci z ITS nie mają wątpliwości – kobiety jeżdżą bezpieczniej niż mężczyźni. Dzięki ostrożności, przestrzeganiu przepisów i unikaniu agresywnych zachowań przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Chociaż wciąż istnieją stereotypy na temat ich stylu jazdy, to twarde dane pokazują, że to właśnie panie prowadzą bardziej odpowiedzialnie.
Źródło: Gazeta Prawna



Prawdę napisałaś co do statystyk. Jednego tylko zabrakło.

A mianowicie, kierowców mężczyzn jest jakieś 80%, kobiet 20% a po mimo tego kobiety powodują 27,9% wypadków drogowych.

Czyli przeliczając na wartości bezwzględne, wyjdzie że to jednak kobiety częściej powodują wypadki
Zgłoś
Avatar
Geraldinio 2025-03-13, 10:26 2
JoSeed napisał/a:

Zdziebko się narażę, ale!
Znalazłam taki artykuł...
Według danych Policji, w 2024 roku kobiety kierujące samochodami osobowymi spowodowały 27,9% wypadków drogowych, podczas gdy mężczyźni byli sprawcami aż 69,8% takich zdarzeń.
Mężczyźni są odpowiedzialni za śmierć na drodze osiem razy częściej niż kobiety.
Ryzyko uczestniczenia w wypadku na każdy kilometr przejechanej drogi jest dla kobiet 2 do 4 razy niższe niż dla mężczyzn.
W 2016 roku kobiety odpowiadały za co czwarty wypadek w Polsce, dziś ten odsetek jest jeszcze niższy.
Eksperci zauważają, że kobiety, choć czasem mniej pewne swoich umiejętności, przestrzegają przepisów i nie podejmują zbędnego ryzyka. Maria Dąbrowska-Loranc z Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS podkreśla, że panie stanowią ponad 40% posiadaczy prawa jazdy kategorii B, a mimo to ich udział w wypadkach jest znacząco niższy.
Stereotypy dotyczące kobiet za kierownicą są nadal żywe, jednak badania ITS pokazują, że nie mają one wiele wspólnego z rzeczywistością. Analizy jednoznacznie wskazują, że panie:
- Przestrzegają przepisów częściej niż mężczyźni.
- Rzadziej przekraczają prędkość i nie podejmują brawurowych manewrów.
- Są bardziej kulturalne i uprzejme na drodze.
- Znacznie rzadziej wykazują agresję w ruchu drogowym.
Jednak eksperci zauważają pewną niepokojącą tendencję – coraz więcej młodych kobiet przejmuje tzw. „męski styl” jazdy, czyli szybszą i bardziej ryzykowną jazdę.
W badaniu przeprowadzonym w 2024 roku wzięło udział 341 kierowców – 164 kobiety i 175 mężczyzn (dwie osoby zadeklarowały płeć jako „inna”). Wyniki wskazują, że:
- Mężczyźni częściej uczestniczyli w kolizjach i byli sprawcami wykroczeń.
- Wykazywali wyższy poziom agresji na drodze, szczególnie w postaci tzw. „furii drogowej”.
- Znacznie częściej byli karani za przekroczenia prędkości.
Eksperci z ITS nie mają wątpliwości – kobiety jeżdżą bezpieczniej niż mężczyźni. Dzięki ostrożności, przestrzeganiu przepisów i unikaniu agresywnych zachowań przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Chociaż wciąż istnieją stereotypy na temat ich stylu jazdy, to twarde dane pokazują, że to właśnie panie prowadzą bardziej odpowiedzialnie.
Źródło: Gazeta Prawna



Nie kwestionuję tych danych, po prostu jak widzę babę za kierownicą to nie wchodzę na pasy, dopóki się całkiem nie zatrzyma, bo robi to zdecydowanie rzadziej niż facet. Czy tego typu statystyki są dostępne?

podpis użytkownika

Nie oszukujmy się, mamy III Wojnę Światową.
Do czwartej może dojść po zamieszkach na granicy polsko - chińskiej.
Piątej raczej nie będzie, bo się z Hindusami dogadamy co do kontroli granic.
Zgłoś
Avatar
JoSeed 2025-03-13, 10:28 2
Kogucik_Bałamucik napisał/a:

Prawdę napisałaś co do statystyk. Jednego tylko zabrakło.
A mianowicie, kierowców mężczyzn jest jakieś 80%, kobiet 20% a po mimo tego kobiety powodują 27,9% wypadków drogowych.
Czyli przeliczając na wartości bezwzględne, wyjdzie że to jednak kobiety częściej powodują wypadki



Wlasnie, nie. Pod uwagę byly brane niemal takie same liczby facetów i kobiet.
Zgłoś
Avatar
Kogucik_Bałamucik 2025-03-13, 10:34 3
JoSeed napisał/a:

Wlasnie, nie. Pod uwagę byly brane niemal takie same liczby facetów i kobiet.



A to przepraszam.

Zgłoś
Avatar
JoSeed 2025-03-13, 10:37
Geraldinio napisał/a:

Nie kwestionuję tych danych, po prostu jak widzę babę za kierownicą to nie wchodzę na pasy, dopóki się całkiem nie zatrzyma, bo robi to zdecydowanie rzadziej niż facet. Czy tego typu statystyki są dostępne?



Nie wiem, może są
Ja się zawsze zatrzymuję, tu jestem zuch, ale za to nie jeżdżę z dozwoloną prędkością 😁
Zgłoś
Avatar
Garnki_za_zeta 2025-03-13, 10:40 2
JoSeed napisał/a:

Wlasnie, nie. Pod uwagę byly brane niemal takie same liczby facetów i kobiet.



Pytanie jakie byłyby wyniki, gdyby udział w badaniu wzięło nie po 170 mężczyzn i kobiet tylko np. po 5 000. Czy wówczas przy większej liczbie badanych tendencja by się nie odwróciła.
Zgłoś
Avatar
Kidl3r 2025-03-13, 10:56
Śmierć samobójcom
Zgłoś
Avatar
Aaltonen 2025-03-13, 10:56 2
JoSeed napisał/a:

Zdziebko się narażę, ale!
Znalazłam taki artykuł...
Według danych Policji, w 2024 roku kobiety kierujące samochodami osobowymi spowodowały 27,9% wypadków drogowych, podczas gdy mężczyźni byli sprawcami aż 69,8% takich zdarzeń.



Bo kobiety w tym czasie stały przy garach albo robiły pranie.

Gdyby wszystkie wypuścić na drogi to byłby armagedon.
Zgłoś
Avatar
tarcer123 2025-03-13, 10:58 1
Dlaczego tylko mandat? Zabrać prawko na zawsze. Jeżeli ktoś świadomie robi taki cyrk to nie ma nad czym się nawet zastanawiać. Czyli trzeba czekać aż następnym razem ktoś straci życie?!
Zgłoś
Avatar
Aaltonen 2025-03-13, 11:00 1
Zgłoś
Avatar
ProVVe 2025-03-13, 11:13
Pablohasan85 napisał/a:

Nie mandat tylko ktos je j powinien wyp🤬olić w ten głupi ryj i zabrac prawko.



Popieram, zlote slowa, ale nie wierzę czego byliśmy świadkami... Jeden raz w morde może nie wystarczyć patrząc na liczbę głupich decyzji
Zgłoś
Avatar
patmon 2025-03-13, 11:36 1
Sławomir1313 napisał/a:

poziom panie, poziom egzaminu szwankuje, zdaje byle półgłówek bo przecież prawko to społeczny obowiązek, ludzie durni mogą zdawać po 20, 30 razy aż w końcu się uda. egzamin powinien mieć jakiś ogranicznik czasowy, np nie zdasz 5 razy to musisz odczekać rok klepiąc kolejne kilka godzin teorii i praktyki, a nie że jełopy robią to w opór co dwa tygodnie aż się uda. wszystkie te egzaminy w Polsce to jest jedna wielka ściema gdzie przeciska się ludzi bo zapłacone, a nie dlatego, że naprawdę potrafią. do tego na kursach powinno się ludzi maltretować skutkami nieprzestrzegania przepisów, i wbijać do głów, że samochód to nie obowiązek tylko przywilej. wk🤬ia mnie, że mamy możliwość pokonania kilkunastu kilometrów w paręnaście/dziesiąt minut, a i tak każdy się k🤬a spieszy i to do tego stopnia, że ludzie jadący przepisowo i rozsądkiem są stygmatyzowani jakoby to oni tworzyli korki i niebezpieczne sytuacje, a nie debile co musza dojechać do zderzaka bo przecież 50km/h w mieście to za mało. w ogóle wszystko co związane z kierowcami mnie wk🤬ia, bo większość widzi czubek swojej maski i nie potrafi zastanowić się, jak mozna sobie i innym ułatwiać i upłynnić ruch, no pop🤬lone to jest, k🤬a mać, a się odpaliłem, k🤬a mać xD



🍻 Na zdrowie! Zaśmiałem się w głos. Normalnie jakbym samego siebie czytał. Bracie Sadolu mój miły starłem linie papilarne pisząc na różnych stronach motoryzacyjnych oraz jutubie na stopchamie i podobnych tematycznie kanałach. Poziom zidiocenia i debilizmu nie tylko polskiego kierownika osiągnął punkt szczytowy, gdzie w myśl ostatniego fenomenalnego przepisu dla pieszego ten nie pozostaje daleko z tyłu, wręcz rwie się i wbiega pod nadjeżdżające auta kończąc na cmentarzu lub wózku inwalidzkim z połamanymi miednicami i kończynami, ale najważniejsze, że mięli rację na pasach i zielonym świetle, jak wyżej już wspominałem cmentarze pełne takich pewniaków. Ale co do kierowników jakby nie patrzeć drogi Panie to od ostatnich minimum dziesięciu, albo piętnastu lat sami ułomni cieleśnie i mentalnie miszcze kierownicy, którzy jadąc gdziekolwiek stwarzają same problemy, nie mając sobie niczego do zarzucenia. Kultura jazdy na naszych drogach skończyła się dawno temu, dziś mógłbym śmiało określić to wielką pardubicką, gdzie jeden głupszy od drugiego i pędzi na złamanie karku, lub w miejscach gdzie należałoby szybciej pojechać, czy włączyć się do ruchu to dosłownie zamulają jak gdyby byli w bredni i malignie, letargu jakimś, dramat. Nas uczono żeby skupiać uwagę całą na drogę i bacznie obserwować uczestników ruchu drogowego, darzyć innych ograniczonym zaufaniem, dbać o swoje i pasażerów bezpośrednio gdzie pół wieku temu słyszałem i powtarzałem swoim najbliższym "zostaw to radio" to nie jest teraz ważne, skup się na drodze, pracuj nad sprzęgłem i zmianą biegów, nie szarp, czerp przyjemność z prowadzenia auta. Dziś drogi Bracie Sadolu auta najnowszej generacji naszpikowane elektroniką ociekając w krystaliczne monitory gdzie wszystko kusi aby nacisnąć i kliknąć, nie na parkingu, najlepiej w czasie jazdy odbierając koncentrację i uwagę na drodze, a do tego jeszcze telefon w ręku praktycznie każdego jednego kierowcy. Ja, Ty, czy ktoś zapyta się jak to możliwe i już odpowiadam ; możliwe ponieważ obecne auta manualne odchodzą do lamusa, tak, tak, coraz więcej kierowników wybiera automaty ponieważ ręką i nogą nic nie trzeba robić, po co zmieniać biegi manualnie, jak można elegancko rozsiąść się wygodnie telefonik w dłoń i prowadzić autko, drogi Bracie czekam na dzień w którym więcej ludzi otworzy oczy i powie, że to prowadzenie aut sprzed pół wieku temu było znacznie bezpieczniejsze ponieważ w aucie była kierownica, korbka do otwierania okna i radio, a cała uwaga kierownika była skupiona na drodze. Ogólnie temat rzeka i mógłbym tu jeszcze parę spraw nadmienić, ale czy to cokolwiek zmieni. Pozdrawiam 👍 i rozumiem poziom wk🤬ienia.
Zgłoś
Avatar
killua 2025-03-13, 11:37
Sławomir1313 napisał/a:

poziom panie, poziom egzaminu szwankuje, zdaje byle półgłówek bo przecież prawko to społeczny obowiązek, ludzie durni mogą zdawać po 20, 30 razy aż w końcu się uda. egzamin powinien mieć jakiś ogranicznik czasowy, np nie zdasz 5 razy to musisz odczekać rok klepiąc kolejne kilka godzin teorii i praktyki, a nie że jełopy robią to w opór co dwa tygodnie aż się uda. wszystkie te egzaminy w Polsce to jest jedna wielka ściema gdzie przeciska się ludzi bo zapłacone, a nie dlatego, że naprawdę potrafią. do tego na kursach powinno się ludzi maltretować skutkami nieprzestrzegania przepisów, i wbijać do głów, że samochód to nie obowiązek tylko przywilej. wk🤬ia mnie, że mamy możliwość pokonania kilkunastu kilometrów w paręnaście/dziesiąt minut, a i tak każdy się k🤬a spieszy i to do tego stopnia, że ludzie jadący przepisowo i rozsądkiem są stygmatyzowani jakoby to oni tworzyli korki i niebezpieczne sytuacje, a nie debile co musza dojechać do zderzaka bo przecież 50km/h w mieście to za mało. w ogóle wszystko co związane z kierowcami mnie wk🤬ia, bo większość widzi czubek swojej maski i nie potrafi zastanowić się, jak mozna sobie i innym ułatwiać i upłynnić ruch, no pop🤬lone to jest, k🤬a mać, a się odpaliłem, k🤬a mać xD



nie ma logiki w tym co mowisz. po co wOrdy miały by przepuszczac bo zapłacone jak nie przepuszcza to zapłaci drugi raz. siedze blisko wordow i tam raczej tak jest.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 12 miesięcy. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem