Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pajac w pickupie nie włączył napędu na 4 koła dlatego się kopie, a garbusowi silnik dociąża oś więc nie miał problemu wyjechać... Ot cała magia...
Ty sobie w głowie włącz 4x4. Tak jak grzała napisał, pickup jest dużo cięższy i sie zapadał. Garbus dużo lżejszy. A jachtu nie wyciągali tylko skuter wodny, wiec nie trzeba dużo siły geniuszu.
Ty sobie w głowie włącz 4x4. Tak jak grzała napisał, pickup jest dużo cięższy i sie zapadał. Garbus dużo lżejszy. A jachtu nie wyciągali tylko skuter wodny, wiec nie trzeba dużo siły geniuszu.
A Ty geniuszu jeździłes czymś więcej niż komunikacją miejską? Gdyby zapiął przedni napęd wyciągnął by go bez problemu. Poza tym pisałem coś o dociązeniu osi przez silnik w garbusie? To teraz powiedz mi gdzie ma silnik i którą oś ma napędzaną maluch geniuszu?
W zimę zawsze wożę na pacę w kilkaset kilogramów i rzadko kiedy potrzebuję włączyć 4x4. Brawa dla kierowcy Garbusa, ruszył powoli - stąd wyjechał bez problemu. Waga silnika i trailera dociskała mocno tylną oś, gdyby ruszył szybko, zakopałby się.
Edit: nie idzie? Nie żałuj, popuść trochę powietrza z opon.
Edit: nie idzie? Nie żałuj, popuść trochę powietrza z opon.
1) SAWD w subaru nie oznacza LSD na osiach niestety. To trochę przerobiony torsen - w zakresie centralnego mechanizmu. W zwykłym subaru NA wszystkie dyfry są otwarte więc i tam możesz mieć napęd na jedno koło. Nie mówimy o poszperowanym STI, bo to inna para kaloszy, choć chyba nawet WRX miał szperę 25% na tyle.
2) "sytuacji można by było uniknąć, pakując parę osób na pakę, zapinając reduktor z blokadą dyfra " - czym innym jest reduktor, czym innym difflock/szpera. Mało która terenówka ma fabryczną możliwość blokady mostów (patrol chyba tylko tył? ) 4LOW oznacza ni mniej ni więcej załączony napęd na 4 (w przypadku klasycznie dopinanego przodu) a LOW oznacza właśnie reduktor. Tam nie ma mowy nic od blokadzie dyfra. Z reguły tylko centralny jest spinany na sztywno.
Co do ruszania z wyczuciem ,niezatrzymywania się i upuszczenia powietrza - pełna zgoda.
Aż w takie szczegóły nie chciałem wchodzić... Długo można by się rozpisywać... Nie mam pickupa ani terenówki (chociaż patrol y 60 jakoś cały czas kołacze się gdzieś po głowie). Mam dużego sedana, stały 4x4 na torsenie + difflock tylnej osi, kto się interesuje będzie wiedział co to.
UP
Aż w takie szczegóły nie chciałem wchodzić... Długo można by się rozpisywać... Nie mam pickupa ani terenówki (chociaż patrol y 60 jakoś cały czas kołacze się gdzieś po głowie). Mam dużego sedana, stały 4x4 na torsenie + difflock tylnej osi, kto się interesuje będzie wiedział co to.
Stara 100 albo 80. Miałem 200 i po śliskim czy śniegu lepiej jak haldex czy inne subaru. Ze śniegu kilka suberek wyciągałem :F
Stara 100 albo 80. Miałem 200 i po śliskim czy śniegu lepiej jak haldex czy inne subaru. Ze śniegu kilka suberek wyciągałem :F
Masz browca... Buda c4 na podwoziu 100 c3... Tak jak piszesz, suvy stoją a ona sunie do przodu czy to błoto, śnieg czy piach. 80 b4 też była tyle że w ośce, ale też ciężko było ją unieruchomić. 200 już dawno jest w planach, ta stara która oprócz blokady mostu ma też blokadę centralnego dyfra, niestety na chwilę obecną poza zasięgiem...
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów