Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
k***a myślałem że wjedzie sobie w nogę albo palec chociaż obetnie a tu nic
Przecież to szlifierka z tarczą do drewna nawet jakby chciał sobie ujebać nogę to nie da rady.
Przecież to szlifierka z tarczą do drewna nawet jakby chciał sobie ujebać nogę to nie da rady.
Tarcza do szlifowania metalu
Swoją drogą, użytkując szlifierkę kątową w sposób przedstawiony na filmie, można ją uszkodzić. Silnik elektryczny (tutaj uniwersalny komutatorowy) w momencie załączenia pod pełnym napięciem zasilania pobiera prąd kilkukrotnie większy niż podczas pracy pod pełnym obciążeniem (straty mocy rosną w kwadracie prądu), a do tego niskie obroty silnika powodują, że przewietrznik nie chłodzi dostatecznie uzwojeń. Pół biedy, jeśli szlifierka wcześniej była zimna, ale jeśli wcześniej pracowała, to izolacja uzwojeń dostaje po dupie. A później płacz, że teraz to gówno chiński robią.
Droższe szlifierki mają miękki rozruch, tzw. soft start który płynnie zwiększa napięcie zasilające silnik, co znacząco zmniejsza jego prąd rozruchowy - wydłuża to nieco żywotność szczotek, komutatora i uzwojeń, oraz zwiększa wygodę i bezpieczeństwo użytkowania.
Ja stawiam na tarczę listkową
Swoją drogą, użytkując szlifierkę kątową w sposób przedstawiony na filmie, można ją uszkodzić. Silnik elektryczny (tutaj uniwersalny komutatorowy) w momencie załączenia pod pełnym napięciem zasilania pobiera prąd kilkukrotnie większy niż podczas pracy pod pełnym obciążeniem (straty mocy rosną w kwadracie prądu), a do tego niskie obroty silnika powodują, że przewietrznik nie chłodzi dostatecznie uzwojeń. Pół biedy, jeśli szlifierka wcześniej była zimna, ale jeśli wcześniej pracowała, to izolacja uzwojeń dostaje po dupie. A później płacz, że teraz to gówno chiński robią.
Droższe szlifierki mają miękki rozruch, tzw. soft start który płynnie zwiększa napięcie zasilające silnik, co znacząco zmniejsza jego prąd rozruchowy - wydłuża to nieco żywotność szczotek, komutatora i uzwojeń, oraz zwiększa wygodę i bezpieczeństwo użytkowania.
Załącza jeszcze na wybiegu więc prądy nie są aż tak duże. Ale ogólnie to racja,
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów