18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 37 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:44
Avatar
ginx2666 2013-12-03, 21:31
mloncur napisał/a:



witamy studenta humanistyki, napisz kiedy skończysz studia to wpadnę po frytki



Studiuję zaocznie informatykę na AGH. Chujnia jakich mało - blisko 20% zajęć przepada, bo albo lektorów albo ćwiczeniowców nie ma, a dziekanat studiów zaocznych to porażka (zero terminowości i współpracy z innymi wydziałami i SJO). A ja za to jak głupi, kurwa, płacę.

Na takim UEKu to przynajmniej wirtualny dziekanat był w porządku...
Zgłoś
Avatar
Goger 2013-12-03, 21:35 9
Silnia była w liceum, jeśli dla kogoś to poziom AGH to widocznie jest po gimnazjum
Zgłoś
Avatar
zukuLBW 2013-12-03, 21:38 1
@Goger zaraz tam po. Może jeszcze nie skończył?
Zgłoś
Avatar
Małolata 2013-12-03, 21:52 4
trampolina napisał/a:

silnie w gimnazjum to nic nadzwyczajnego, przynajmniej ja mialem



Goger napisał/a:

Silnia była w liceum, jeśli dla kogoś to poziom AGH to widocznie jest po gimnazjum



A ja tego nie miałam ani w gimnazjum ani w technikum.
Zgłoś
Avatar
m................t 2013-12-03, 21:59 3
to ciekawe jak rozwiązywałaś zadania z prawdopodobieństwa
Zgłoś
Avatar
.Piotrek 2013-12-03, 22:04
Kurwa, w żadnej szkole nie ma nic o wymianie żarówki, gotowaniu itd. Czy to oznacza że nikt poza elektrykami nie powinien umieć wymienić żarówki?
Zgłoś
Avatar
koń rafał 2013-12-03, 22:07 3
@ginx2666 no jak jesteś zbyt głupi na dzienne na AGH i ci sie nie podoba na zaocznych to wypierdalaj na UJ, dziekuję dobranoc.
Zgłoś
Avatar
!Timon 2013-12-03, 22:21 1
@Małolata